Ik neem de bus naar het centrum van de stad, ik weet dat daar veel autodealers zijn. Ik wou wachten en iets verder van de stad af zoeken, maar ik kan echt niet nog een dag zonder mijn eigen auto. De verkoper is een creep en hij ruikt naar sigaretten maar ik kan niet langer kieskeurig zijn. Na een uur zoeken, betaal ik mijn auto en geeft hij me de sleutels van een fatsoenlijk uitziende 2010 Corolla. De witte verf bladdert er aan sommige kanten een beetje af, maar ik krijg het voor elkaar iets af te dingen zodat ik er niet moeilijk over hoef te doen. Voor ik wegrijd bel ik mijn moeder om te vertellen dat ik een auto gekocht heb, natuurlijk vertelt ze me dat ik een grotere auto had moeten nemen en noemt ze de redenen op waarom. Uiteindelijk doe ik net alsof mijn verbinding wegvalt en zet ik mijn telefoon uit. Ik kijk in mijn spiegel en zucht. Ik zie er vreselijk uit, er zitten klitten in mijn haar en mijn ogen zijn dik van het huilen eerder vandaag.
Het voelt geweldig om eindelijk in mijn eigen auto te rijden, nu hoef ik niet meer met het openbaar vervoer en kan ik zelf naar mijn stage rijden. Ik hoop dat dit gedoe met Harry geen effect heeft op mijn stage, ik denk het niet, maar wat als hij mijn stage verpest? Misschien moet ik met Ken praten om uit te leggen dat Harry en ik niet langer.. daten? Ken denkt dat we daten dus ik moet iets verzinnen, naast; je zoon is de vreselijkste persoon op aarde, hij is zo vreselijk tegen me dat ik niet langer in zijn buurt kan blijven.
Ik zet de radio aan en zet het harder dan ik normaal doe. Ik focus me op de tekst van elk liedje. Ik negeer het feit dat elk lied me doet denken aan Harry. Voor ik terugga naar het campus besluit ik om wat kleding te halen, het wordt kouder en ik heb meer broeken nodig. Ik ben zat van alle lange rokken de hele tijd. Uiteindelijk haal ik een paar nieuwe outfits die ik naar Vance kan dragen en een nieuwe broek, hij zit strakker dan mijn andere broeken maar het staat me prima, en een paar shirtjes en vestjes. Steph is niet in onze kamer als ik terugkom en daar ben ik blij mee. Ik denk echt dat ik van kamer moet verwisselen. Ik vind Steph echt aardig, maar we kunnen echt niet samen op een kamer leven als Harry steeds in de buurt is. Het hangt ervan af hoeveel ik ga verdienen met mijn stage, misschien kan ik wel een eigen appartementje huren. Dat zou ideaal zijn, mijn moeder zou het niet leuk vinden maar dat maakt me niet uit.
Ik vouw mijn nieuwe kleding op en leg ze in mijn kast voor ik mijn toilettas pak en naar de douches loop. Als ik terugkom zitten Steph en Zayn op haar bed. Geweldig.
"Heeft Harry je vannacht gevonden?" Vraagt ze en ik knik.
"Hebben jullie het uitgepraat?"
"Nee, nouja, ik denk het. Ik ben klaar met hem." Vertel ik haar. Haar ogen worden groot, ze ging er vast vanuit dat hij me weer in zijn macht had.
"Nou, daar ben ik blij mee." Glimlacht Zayn en Steph slaat op zijn arm. Haar telefoon gaat af en ze kijkt naar beneden.
"Tristan is er, we moeten gaan. Ga je ook mee?" Vraagt ze.
"Nee, dankjewel. Ik heb vandaag een auto gehaald!" Vertel ik haar en ze klapt.
"Echt?" Zegt ze en ik knik. "Ik ga 'm bekijken als ik terugkom!" Zegt ze en ze lopen naar de deur.
Steph loopt naar buiten maar Zayn blijft een beetje hangen.
"Tessa?" Ik kijk op en hij glimlacht.
"Heb je nagedacht over onze date?" Vraagt hij en hij staart in mijn ogen.
"Ik.." Ik ga hem afwijzen, maar waarom? Hij is knap en aardig. Hij nam geen wraak toen hij dat kon. Ik weet dat ik beter bij hem kan zijn dan bij Harry. "Natuurlijk." Glimlach ik.
"Natuurlijk als in.. je wilt met me uit?" Zijn glimlach groeit.
"Ja, waarom niet?" Antwoord ik.
JE LEEST
After (Nederlands/Dutch)
FanfictionTessa Young is een 18 jarige student met een simpel leven, hoge cijfers en een lief vriendje. Ze heeft haar leven helemaal uitgestippeld, tot ze Harry ontmoet, de onbeschofte rude boy, een jongen met te veel tattoos en piercings, die al haar plannen...