Harry ziet Jace op hetzelfde moment dat ik hem zie en hij draait zich om om naar mij te kijken, en kijkt dan weer terug naar Jace. Ik zie meteen dat hij gespannen is. Jace glimlach laat me huiveren.
"Ik had niet verwacht jullie hier te zien." Zegt hij tegen Harry als we bovenaan de trap staan.
"Ja, we komen hier gewoon.." Begint Harry.
"Oh, ik weet wel waarom je hier bent." Glimlacht Jace en klopt Harry op zijn schouder.
Ik word zenuwachtig als zijn bruine ogen naar mij schieten.
"Het is zeker weten en genoegen om je weer te zien Tessa." Zegt hij.
Ik kijk naar Harry maar hij is te gefocust op Jace.
"Ja, jou ook." Weet ik uit te brengen.
"Het is goed dat jullie niet eerst naar de haven waren gekomen, de politie kwam en we mochten niet verder feesten, dus gingen we hierheen." Informeert hij ons. Dit betekend dat die rare vrienden van Jace waar Harry me eerder over vertelde, hier ook zijn.
Ik wou dat we op mijn kamer waren gebleven. Door de blik van Harry zie ik dat hij dat ook wilde.
"Balen man." Zegt Harry en hij loopt langs Jace heen.
"Kom ook naar beneden, om wat te drinken." Zegt Jace terwijl hij Harry's arm pakt.
"Ze drinkt niet." Zegt Harry en hij is duidelijk geïriteerd.
"Oh, acht, het kan alsnog leuk zijn. Ik stem voor." Zegt hij. Harry's irritatie lijkt Jace te bemoedigen.
Harry kijkt naar me en ik probeer zo stilletjes mogelijk 'Nee!!!' te zeggen, maar hij knikt naar Jace. What the fuck?
"Ik kom zo, ik ga eerst.. we gaan eerst naar mijn kamer." Mompelt Harry en hij pakt mijn pols en leidt me naar zijn kamer voor Jace iets kan zeggen.
Harry haalt zijn deur van het slot en we gaan naar binnen.
"Ik wil niet naar beneden." Vertel ik hem terwijl hij mijn tas neerzet.
"Dat ga je ook niet."
"Jij wel?"
"Ja, maar heel even. Ik ben niet lang weg." Hij wrijft over de achterkant van zijn nek.
"Waarom zei je gen nee?" Vraag ik. Harry lijkt geintimideerd door Jace, iets wat je niet van iemand als Harry verwacht.
"Ik heb je al verteld, het is moeilijk om nee tegen hem te zeggen." Zegt Harry.
"Weet hij iets van je wat niemand mag weten ofzo?"
"Wat?" Zijn gezicht wordt iets rood. "Nee.. hij is gewoon een lul. En ik wil geen problemen. Zeker niet rondom jou." Zegt hij en hij loopt naar me toe.
"Ik ben niet lang beneden, maar ik ken hem en als ik niet wat ga drinken met hem komt hij hierheen en ik wil hem niet in jouw buurt." Zegt hij en hij kust mijn wang.
"Oké." Zucht ik.
"Ik wil dat je hier blijft."
"Oké." Herhaal ik. Ik wil toch niet naar beneden. Ik haat dit soort feestjes en ik weet niet of Molly hier is, maar haar wil ik al helemaal niet zien. Nu ik erover nadenk, wil ik eigenlijk ook niet dat hij gaat.
"Ik meen het, oké?"
"Ik zei oké. Blijf niet te lang weg." Smeek ik.
"Doe ik niet. We gaan morgen dat papierwerk voor ons appartement ondertekenen. Meteen nadat je van Vance komt, ik wil hier niet steeds mee dealen."
JE LEEST
After (Nederlands/Dutch)
FanficTessa Young is een 18 jarige student met een simpel leven, hoge cijfers en een lief vriendje. Ze heeft haar leven helemaal uitgestippeld, tot ze Harry ontmoet, de onbeschofte rude boy, een jongen met te veel tattoos en piercings, die al haar plannen...