Harry's lippen versmelten met de mijne en mijn handen wrijven over zijn rug. Hij beweegt zijn heupen over de mijne en een zucht ontsnapt uit mijn mond.
"Oh, Tessa de dingen die je met me doet.. hoe je me laat voelen." Fluistert hij in mijn mond. Zijn handen glijden over mijn wang, naar mijn borst en dan naar mijn buik. De dikke stof van mijn jurk verbergt het kippenvel over mijn lichaam. Zijn hand beweegt naar de kleine ruimte tussen onze lichamen en mijn benen in en ik hap naar adem als hij zachtjes over mijn onderbroek wrijft. Hij geeft iets meer druk en ik kreun en mijn bovenlichaam schiet iets omhoog, van het bankje af.
Hoe boos of overstuur hij me ook maakt, één aanraking en ik ben alweer onder zijn controle. Controle dat op dit moment een beetje lijkt te wankelen. Hij probeert zich in te houden maar ik zie het heus wel. Ik trek zijn shirt omhoog en over zijn hoofd, het blijft zitten in zijn haar maar met één hand haalt hij het over zijn hoofd. Hij gooit het shirt weg en duikt meteen weer naar beneden om mijn lippen te ontmoeten. Ik pak zijn hand en beweeg het terug tussen mijn benen, hij grinnikt en kijkt op me neer.
"Wat wil je dat ik doe, Tessa?" Zijn stem is schor.
"Alles," Zeg ik en ik meen het. Ik wil alles doen met hem en het maakt me niet uit wat voor consequenties dat morgen met zich meedraagt. Hij zei dat hij me wil, en ik ben van hem, al sinds de eerste keer dat ik hem zoende.
"Zeg niet alles, er zijn zoveel dingen die ik met je kan doen." Kreunt hij en drukt zijn duim tegen mijn panty en onderbroek. Mijn fantasie draait op volle toeren door alle dingen die hij met me kan doen.
"Kies jij maar." Jammer ik wanneer hij met zijn duim rondjes draait.
"Al zo nat voor me, ik voel het door je panty's heen." Hij likt zijn lippen en ik kreun opnieuw. "Laten we deze uitdoen, oké?" Vraagt hij maar voor ik kan antwoorden hijst hij zichzelf omhoog. Zijn handen glijden onder mijn jurk en hij pakt de bovenkant van mijn panty's en haalt ze, gelijk met mijn onderbroek, naar beneden. De koele lucht raakt me en meteen beweeg ik mijn heupen.
"Fuck." Mompelt hij wanneer zijn ogen over mijn lichaam gljiden en stopt tussen mijn benen. Hij kan zichzelf niet stoppen en beweegt zijn vinger tussen mijn benen. Hij brengt zijn vinger naar zijn lippen en zuigt eraan met zijn wilde ogen op mij gericht. Oh. Hem zuigend aan zijn vinder stuurt warmte door mijn hele lichaam.
"Weet je nog dat ik zei dat ik je wilde proeven?" Vraagt hij en ik knik. "Nou, ik wil het nu doen. Oké?" Zijn uitdrukking is gretig. Ik ben een beetje in verlegenheid gebracht door het idee maar als het net zo goed voelt al wat hij deed bij het beekje, wil ik dat hij het doet. Hij likt zijn lippen opnieuw een zijn ogen staren nog steeds in de mijne. De laatste keer dat ik hier mee instemde, eindigden we met een ruzie omdat hij zo stom deed. Ik hoop dat hij het niet weer verpest.
"Wil je dat ik dat doe?" Vraagt hij en ik kreun.
"Laat me het alsjeblieft niet weer zeggen." Smeek ik. Hij brent zijn hand terug naar mijn buik en wrijft rondjes op mijn heupen.
"Dat zal ik niet doen." Belooft hij. Ik ben opgelucht, knik mijn hoofd en hij blaast zijn ingehouden adem uit.
"We moeten ons verplaatsen naar het bed zodat we meer ruimte hebben." Stelt hij voor en pakt mijn hand. Ik trek mijn jurk snel naar beneden en sta op, hij grijnst naar me. Hij loopt naar de gordijnen en doet ze dicht, waardoor de kamer ineens een stuk donkerder wordt.
"Trek het uit." Zegt hij stilletjes en ik doe wat hij zegt. De jurk valt op de grond en alleen mijn bh is nu nog over. Mijn bh is wit, met een klein strikje in het midden. Ik moet echt een paar nieuwe kopen als Harry me hierin blijft zien. Zijn ogen worden groot en blijven hangen op mijn borst, hij reikt naar het strikje en houdt het tussen zijn lange vingers.
JE LEEST
After (Nederlands/Dutch)
FanfictionTessa Young is een 18 jarige student met een simpel leven, hoge cijfers en een lief vriendje. Ze heeft haar leven helemaal uitgestippeld, tot ze Harry ontmoet, de onbeschofte rude boy, een jongen met te veel tattoos en piercings, die al haar plannen...