Ik pak mijn boeken en aantekeningen en begin met leren. Ik werk aan de opdrachten van volgende week, ik werk het liefst voor, zodat ik straks niet achterloop. Ik kan niet geloven dat Harry dit semester geen Literatuur meer doet, alleen maar om mij niet meer tegen te komen. Ik had hem erover moeten vragen, maar ik was te zenuwachtig en geïriteerd om eraan te denken. Niets wat hij doet slaat ergens op, hij laat een vak zitten om me niet te zien, maar doet er alles aan om met me in een auto te zitten? Hij bezorgt me hoofdpijn. Ik weet dat ik nu geen aandacht meer heb voor mijn werkstuk dat ik nu hoor te schrijven, dus misschien moet ik maar een film uitkiezen en in bed liggen tot ik in slaap val. Het is pas twee uur geleden dat ik met Noah heb gebeld, het lijken er wel vier.
Ik besluit "The Vow" te kijken, ondanks dat ik hem al heel vaak heb gezien. De film staat nog maar een paar minuten aan waneer ik iemand hoor schelden in de gang. Ik zet het geluid van de film harder en negeer het. Het is vrijdag dus ik weet dat er vannacht wel meer dronken mensen in de gang zullen lopen. Na een paar minuten hoor ik weer iemand schelden, het is een mannelijke stem en nu hoor ik ook een vrouwelijke stem. De mannelijke stem schreeuwt harder en ik herken het accent. Het is Harry. Ik spring van mijn bed en zwaai de deur open en zie hem op de vloer tegen de muur aan zitten. Een boos blond meisje staat scheldend over hem heen gebogen met haar handen op haar heupen.
"Harry?" Zeg ik en hij kijkt op. Een glimlach verschijnt op zijn gezicht.
"Theresa?" Zegt hij en staat op.
"Kan je je vriendje alsjeblieft vertellen uit mijn weg te gaan, hij heeft vodka over de vloer gemorst en nu moet ik het opruimen!" Roept ze en ik kijk naar Harry.
"Hij is niet mijn.." Begin ik maar Harry pakt mijn hand en trekt me naar mijn deur.
"Sorry voor het morsen," Zeg hij en rolt zijn ogen naar het blonde meisje. Ze zucht diep en stormt naar haar kamer.
"Wat doe je hier Harry?" Vraag ik hem. Hij probeert langs me heen te lopen, mijn kamer in maar ik ga voor hem staan.
"Waarom mag ik niet binnen komen Tessa? Ik zal aardig zijn voor je opa." Lacht hij en ik rol mijn ogen. Hij zet Noah voor gek.
"Hij is hier niet."
"Waarom niet? Oké, laat me naar binnen."
"Nee, ben je dronken?" Mijn ogen glijden over zijn gezicht. Zijn ogen zijn rood en zijn grijns geeft antwoord op mijn vraag. Hij bijt op zijn lip en doet zijn handen in zijn zakken.
"Ik dacht dat je niet dronk, je hebt veel gedronken."
"Maar twee keer, doe rustig." Zegt hij en hij loopt langs me heen. "Nou, waarom is Noah niet gekomen." Hij gaat op mijn bed zitten.
"Ik weet het niet." Lieg ik en hij lacht.
"Natuurlijk. Er was vast uitverkoop op zijn vestjes dus daarom zei hij af." Lacht hij, en ik kan het niet helpen om ook te lachen.
"Waar is Molly? Was er uitverkoop bij slet-r-us?" Lach ik en Harry stopt even voor hij nog harder lacht.
"Dat was een vreselijke grap Theresa." Lacht hij en ik geef hem een schop.
"Hoe dan ook, je kan hier niet blijven. Noah en ik zijn weer samen, officieel."
Ik zie zijn glimlach verdwijnen en hij wrijft zijn handen over zijn knieën. "Leuke pyama." Zegt hij en ik kijk naar beneden. Waarom doet hij zo speels? We hebben niets opgelost en de laatste keer dat we elkaar zagen probeerden we uit elkaars buurt te blijven.
"Harry, je moet gaan."
"Laat me raden, Noah's voorwaarde was dat je uit mijn buurt moet blijven?" Zijn toon is nu serieuzer.
JE LEEST
After (Nederlands/Dutch)
FanfictionTessa Young is een 18 jarige student met een simpel leven, hoge cijfers en een lief vriendje. Ze heeft haar leven helemaal uitgestippeld, tot ze Harry ontmoet, de onbeschofte rude boy, een jongen met te veel tattoos en piercings, die al haar plannen...