Songs for this chapter:
Here We Go Again - Demi Lovato
Blow - Beyoncé
Rocket - Beyoncé
——————————————————
Harry's vingers vinden steeds verder hun weg in mijn shirt, wat ervoor zorgt dat mijn hartslag versnelt. Wanneer hij dit merkt verschijnt er een glimlach op zijn prachtige gezicht.
"Eén aanraking en je reageert al." Fluistert zijn schorre stem. Hij leunt naar me toe en haalt mijn voeten van zijn schoot zodat hij zijn mond naar mijn nek kan brengen. Zijn tong en lippen werken samen en ik ril. Mijn vingers gaan door zijn krullen en ik trek er zachtjes aan wanneer hij aan mijn huid zuigt. Eén van zijn handen glijdt tussen mijn benen maar ik pak zijn hand om hem te stoppen.
"Wat is er?" Vraagt hij hijgend.
"Niets.. ik dacht dat ik misschien iets voor jou kan doen deze keer?" Ik kijk weg. Hij brengt zijn hand naar mijn kin en laat me naar hem kijken. Hij probeert zijn grijns te verbergen maar dat lukt hem niet goed.
"En wat zou je voor me willen doen?"
"Nou.. ik dacht dat ik, je weet wel, wat je een paar dagen terug zei?" Ik weet niet waarom ik nu opeens zo verlegen ben terwijl Harry alles zegt wat hij denkt, maar de woorden 'blow job' zitten niet echt in mijn woordenschat.
"Wil je me een blow job geven?" Vraagt hij, verbaast.
"Ehm.. ja. Als je dat wilt?" Ik hoop dat onze relatie iets vooruitgaat als ik dit soort dingen tegen hem durf te zeggen.
"Natuurlijk wil ik dat, dat wilde ik al de eerste keer dat ik je zag." Zegt hij.
"Weet je het zeker? Heb je.. heb je ooit een lul gezien?" Ik weet of hij me nu voor gek zet want hij weet het antwoord op die vraag.
"Natuurlijk. Niet in het echt, maar op foto's en ik liep een keer binnen bij mijn buurjongen die een vieze film aan het kijken was." Vertel ik hem en hij lacht.
"Stop met uitlachen Harry." Waarschuw ik hem.
"Dat doe ik niet babe, het spijt me. Ik heb gewoon nog nooit iemand ontmoet die zo weinig ervaring had. Het is niet erg trouwens, maar soms vergeet ik het. Maar naast dat, is het enorm aantrekkelijk dat ik de enige ben die je ooit heeft laten komen, inclusief jezelf." Deze keer lacht hij niet en daar ben ik blij om.
"Oké.. laten we beginnen?" Stel ik voor om dit gesprek af te sluiten. Hij glimlacht en laat zijn duim over mijn wang gaan.
"Zo brutaal, daar hou ik wel van." Lacht hij en staat op.
"Waar ga je heen?" Vraag ik hem en hij glimlacht weer.
"Nergens, ik doe gewoon mijn broek uit."
"Ik wilde dat doen." Ik steek mijn onderlip uit en hij grinnikt en trekt zijn broek weer op.
"Ga je gang babe." Zegt hij en zet zijn handen op zijn heupen.
Ik glimlach en sta op, en trek zijn broek naar beneden. Moet ik zijn boxers ook uit doen? Harry stapt naar achteren en gaat op het bed zitten.
Ik ga op mijn knieën voor hem zitten en hij neemt diep adem.
"Kom dichterbij,"
Ik schuif naar voren en plaats mijn handen op zijn gebogen knieën.
"Gaat het?" Vraagt hij voorzichtig.
Ik knik en hij trekt me op bij mijn ellebogen.
"Laten we eerst even zoenen, oké?" Stelt hij voor en trekt me boven op hem. Ik ben opgelucht, ik wil het nog steeds doen, maar ik moet eerst even ontspannen dus zoenen lijkt een perfecte oplossing.
JE LEEST
After (Nederlands/Dutch)
FanfictionTessa Young is een 18 jarige student met een simpel leven, hoge cijfers en een lief vriendje. Ze heeft haar leven helemaal uitgestippeld, tot ze Harry ontmoet, de onbeschofte rude boy, een jongen met te veel tattoos en piercings, die al haar plannen...