"Wat?" Fluister ik, en ik negeer zijn groeiende grijns.
"Ik zou graag mee willen." Zegt hij. Zijn vingers pakken de onderkant van zijn shirt en hij trekt het over zijn hoofd en neemt een stap naar me toe en doet het douchegordijn achter me open.
"We kunnen niet samen douchen, we zijn bij je vader thuis en Liam en Danielle kunnen elk moment terugkomen." Zeg ik. Het idee van Harry's naakte lichaam onder de douche klinkt aantrekkelijk, maar dit gaat te ver.
"Nou, ik ga een lekkere hete douche nemen terwijl jij hier staat en alles overdenkt." Zijn broek ligt al op de vloer, net als zijn boxers en hij stapt langs me heen, de douche in. Ik realiseer me niet dat ik naar hem staar tot hij het douchegordijn dichttrekt, waardoor ik zijn perfecte lijf niet meer kan zien.
"Houd jij ook niet van zo'n heerlijke douche na een lange dag?" Hoor ik zijn stem over het water heen zeggen en ik weet zeker dat hij grijnst.
"Ik heb geen idee hoe het voelt omdat een gemene naakte jongen mijn douche gestolen heeft." Zucht ik en ik hoor hem grinniken.
"Een sexy gemene jongen?" Plaagt hij. "Kom hier, voor het water koud wordt."
"Ik.." Ik wil wel, maar een douche nemen met iemand is zo intiem, te intiem.
"Kom op, leef een beetje. Het is maar een douche." Zegt hij en hij opent het douchegordijn. "Alsjeblieft." Hij reikt zijn hand uit en mijn ogen glijden over zijn lange torso, glimmend onder het water.
"Oké." Fluister ik en kleed me uit terwijl ik zijn ogen op me voel. "Stop met staren." Zeg ik en hij doet alsof hij geraakt is, en plaatst zijn hand op zijn hart.
"Twijfel je aan mijn nobelheid?" Hij lacht en ik knik en probeer mijn lach te verbergen.
"Ik ben beledigd." Hij pakt mijn hand om me in de douche te helpen. Ik kan niet geloven dat ik dit doe, douchen met hem. Ik probeer mezelf te verbergen met mijn armen.
"Is het raar dat ik ervan houd dat je nog steeds verlegen bent?" Zegt hij en hij haalt mijn armen voor me weg. Ik blijf stil als hij voorzichtig aan mijn armen trekt om me onder de straal te zetten. Zijn hoofd gaat naar mijn schouder, waar waterdruppels van zijn haar op vallen.
"Ik denk dat het zo aantrekkelijk is dat je nog zo verlegen en onschuldig bent, en je me toch zoveel vieze dingen laat doen." Zijn adem voelt nog warmer dan het water tegen mijn oor. Ik knipper als zijn handen langzaam over mijn armen glijden, terwijl zijn ogen over mijn naakte lichaam gaan.
"En ik weet hoe je ervan houdt dat ik vieze dingen tegen je zeg." Ik slik en hij glimlacht tegen mijn nek.
"Zie hoe je hart sneller klopt.." Oh wow. Ik heb geen idee hoe ik sta, mijn benen waarschijnlijk net zo gekronkeld als mijn brein op dit moment.
Zijn vingers gaan over mijn lichaam en laten me vergeten dat we niet alleen in dit huis zijn. Als zijn lange vingers zich om mijn heupen wikkelen, leun ik automatisch naar hem toe.
"Ik hou van je Tessa, je gelooft me of niet?" Vraagt hij. Ik knik en vraag me af waarom hij dit nu vraagt, na we het zoveel keer gezegd hebben in de afgelopen vierentwintig uur.
"Ja ik geloof je." Mijn stem is schor en ik hoest een keer.
"Goed, ik heb nog nooit van iemand gehouden." Hij gaat van sexy naar serieus, zo snel, dat ik het niet bij kan houden.
"Nooit?" Ik denk dat ik dit al wist, maar het voelt zo raar dat hij het zegt, zeker wanneer we samen in een douche staan.
"Nee, nooit. Niet eens bijna." Geeft hij toe. Ik vraag me af of hij ooit een vriendin heeft gehad, ik wil het niet weten. Hij heeft me verteld dat hij nooit date, dus daar geloof ik maar in.
JE LEEST
After (Nederlands/Dutch)
FanficTessa Young is een 18 jarige student met een simpel leven, hoge cijfers en een lief vriendje. Ze heeft haar leven helemaal uitgestippeld, tot ze Harry ontmoet, de onbeschofte rude boy, een jongen met te veel tattoos en piercings, die al haar plannen...