#29

11.6K 425 69
                                    

Rachida

Ik haal mijn lippen van zijn lippen. Ik kan het niet, hoe graag ik het ook wil.
Hij kijkt me diep aan.

Zijn ogen hielden me vast. Ik wou weg kijken maar op een of andere manier lukte dat niet.

Het puntje van zijn lippen raakte net de mijne, maar keek snel weg en wou weer terug lopen naar onze plek. Maar Brahim hield me tegen

'is er iets dat ik moet weten?'
'nee' en liep weer door, als ik uit de water loop en opzoek ben naar onze plek, zie ik m niet meer.
'Wie zoek je' hoor ik Brahim achter me vragen.

'weet jij nog waar we zaten?'
'ja, achter die meiden daar' 
Zo dat weet hij wel goed zeg.
'Oow' en kijk hem een beetje schuin aan zovan, dat weet jij goed zeg. 'ehmm ik bedoel naast die gasten daar, zie je hun daar' Ik begon zachtjes te lachen

'rustig maar hoor'
'maar als we naast hun zaten, waar zijn onze spullen dan?'
'shit! Nee dat meen je niet!'

We lopen snel naar onze plek waar we onze spullen hadden achtergelaten.

'Tfoeee man, ze hebben het mee genomen!' hoorde ik hem schreeuwen.

Ik begon te lachen en kwam niet meer bij en begon te huilen van het lachen. 'Wat lach je wollah' en begon nog harder te lachen totdat ik geen adem meer kreeg.

'hahahaha, ze hebben ons gewoon bestolen, zo zielig' zei ik lachend.

'Ze hebben zelfs onze handdoeken tering lijers!'

Ik begon na te denken wat ze allemaal van mij hadden, mijn bril, mijn zonnebrandcreme, mijn discman shit!

'omg nee! Ze hebben mijn discman! Ze hebben gewoon mijn discman die ik van Laila heb meegenomen'

En toen was het zijn beurt om te lachen.

'Niet lachen wollahmeh is leuk!'
Ik vond het zo erg. Ik kon wel huilen.

Brahim kwam naast me zitten. 'Was die zo belangrijk dan?' 'Ik had hem van Laila kregen, 2 maanden geleden, voor.. voor als ik me verveelde' en keek weg, ik kon het hem moeilijk vertellen.

'maar hoe gaan we nu terug naar het hotel, ik kan moeilijk op blote voeten lopen en in mijn bikini het hotel inlopen'

'ik weet het niet" hij stond op liep naar een paar gasten en kwam even later terug met slippers en een shirt 'ik ga naar het hotel pak voor je wat kleding en kom dan meteen terug, saffie?' 'Is goed maar schiet wel op!' en weg was hij.

Brahim

Ik loop snel naar onze kamer om wat spulletjes op te halen. Ik denk aan onze kus vandaar net, damnn die was lekker! Maar waarom keek ze weg toen ik door wou gaan.

Ik weet het niet. Ik moet nog veel over haar te weten komen, maar that coming nog wel..
(Iknow my english is onfleek😳)

Ik loop het hotelkamer in en zoek naar een tas.

'Damnn waarom moeten ze er zo veel hebben!' Ik pak snel de grootste tas en loop dan door naar haar koffer, ik doe het open en zie heel h&m daar liggen.

'weyow' wat moet ik eruit halen? Ik zoek wat door haar koffer en trek een roze truitje en een rok uit.

Achterin in een hoekje van haar koffer, zie ik daar een katoenen zak zitten.

Uit nieuwsgierigheid maak ik het open en kijk wat er in zit, alle schone onderbroeken en bhs.

Snel doe ik die zak dicht. En leg haar koffer snel weer getrug.

Snel pak ik nog wat slippers en loop dan de kamer uit..

-------------------------------------------------------Sorry voor deze saaie deeltje. Ik beloof dat ik straks nog een deeltje ga plaatsen😊.

Stemmen graag!

Brahim & Rachida (af)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu