Rachida
Het voelde net alsof me buik een wasmachine was geworden.
Hij ging tekeer als hij in me buurt was, laat staan als hij zo lief praatte. Beschaamd sloot ik snel me ogen weer dicht. Ik hoorde nog hoe hij zachtjes lachtte, klootzak.
'Waarom lach je?'
'Oh gewoon, vindt het gewoon schattig'Ik open me ogen en ga nu in de houding zitten waar hij net in zat.
Ik kijk hem aan en zie dat hij een grote smile op zijn gezicht heeft en dat zijn ogen gesloten zijn..
'Vertel, wat vondt je schattig?'
Hij open zijn ogen en gaat dan ook op zijn zij liggen.
'Ik vond het schattig dat je iedere keer bloos als ik iets liefs zeg of als ik je een complimentje geef'
'Uh ik weet niet of je het weet, maar ik zit al heel lang in de zon en mijn wangetjes zijn rood door de zon'
'Jij spoort echt niet' hoorde ik hem lachend zeggen. Ik ga weer op mijn rug liggen en negeer hem volkomen.
Ik hoor nog hoe hij me dingen vraagt etc etc, en blijf hem negeren.
Ik merk dat hij stil is en even later voel ik zijn gespierde hand onder me knieën en de andere onder me rug.
'Hou op Brahim en laat me losss'Brahim
Ik zie hoe ze het water uit komt met haar haar naar achteren, wat zag ze er geweldig uit. Ik wordt gewekt door haar stem, 'ik maak je af Brahim'
Ik moet om haar lachen als ze naar me toe wilt rennen maar dan valt.
Ik kom niet meer bij en ze wordt nog bozer. Ik zie hoe ze naar me toe rent en merk dat ze vrij snel is. Ik zet het op het lopen en ze haalt me nog eens in ook. Ik voel hoe haar voet tegen mijn scheen aan schopt en ik vlieg voorover met me gezicht het zand in.
Schande..'En hoe smaak het? hoorde ik lachend vragen. 'Oke oke, ik ben moe. Zullen we iets anders gaan doen dan ruzie maken?' 'Oke wacht, je hebt nog wat zand op je neus'
Ze loopt naar me toe en veegt het zand weg met haar vinger. Net als ze haar vinger wilt weg trekken pak ik haar pols vast. Ik zet een stapje haar richting op en ik merk dat ze al vrij snel rood wordt. Ik bijt op me tong om niet te lachen.
'K-kom ik heb zin in ijs' ze draait zich om en loopt vervolgens weg. Ik moet om haar lachen en loop snel achter haar aan. Als ik het cafetje binnen loop achter Rachida, merk ik op dat ze al voor zichzelf heeft besteld en op mij wacht,
'Ik wil het zelfde als wat zij neemt'
'Maar ik heb vanille en je vindt dat toch niet zo lekker?
'Nee maakt niet uit, ik wil het zelfde als jij' Ik zie hoe Rachida vreemd naar me kijkt en vervolgens haar schouders ophaalt.
'Doe maar 1 ijsje vanille' zegt ze in het Engels.
Barman (ofzo): 1tje maar?'
Rachida: Ouii'
Brahim: Waar blijft mijn ijsje?
rachida: Je doet kinderachtig, dus je krijgt geen ijsje'Ik kijk haar niet begrijpend aan en loop weg. Oeff wat kan zij soms vreemd doen zeg. Ik loop langs een ijs kraampje en besluit daar maar mijn ijsje te kopen. Ik ga terug naar het strand en merk dat Rachida nog niet terug is. In stilte eet ik me ijsje op en besluit maar eens de zee in te duiken. Na heerlijk van het koude water te hebben genoten stap ik uit het water en zie hoe Rachida daar lief bij zit met haar benen opgetrokken en haar armen om haar knieën. Als ik dichterbij kom merk ik op dat ze me aan het staren is. Ik zie hoe ze wsn druppel volg die van me haar over me neus naar me lippen loopt en merk dat ze haar mooie oogjes op me lippen laat rusten. Een golf van gevoelens raast er door me heen.
Rachida
Ik keer terug van het Café en ik wordt gek van me gedachtes. Wie dacht hij wel niet dat hij was. Hij speelt gewoon met mijn gevoelens en keer op keer vindt hij het geinig om hoe ik reageer op zijn aanrakingen etc. Ik ga op mijn handdoek zitten en kijk naar de zee, ik vraag me af waar Brahim is.
Hij zou toch niet terug zijn gegaan naar het hotel. Ik blijf voor me uit kijken en zie een knappe jongen uit het water komen. Als hij dichterbij komt merk ik op dat het Brahim is,
Ik kan me ogen niet van hem afhouden, hoe zijn haar voor zijn ogen valt en hoe het water van zijn lijf afdruppelt. Ik zie hoe de druppels over zijn borstkast afglijden en als ik merk dat ik te lang aan het staren ben, sla ik beschaamd me ogen weg.
Ik kijk naar de grond en ik zie hoe zijn voeten in beeld komen. Als ik op kijk zie ik dat hij zijn haar met zijn vingers naar achteren duwt. Ik wordt zo gek van dit beeld. Het zag er zo sexy en elegant uit dat ik wou dat ik het was die zijn haar naar achteren had gestreken..
JE LEEST
Brahim & Rachida (af)
RomanceMarokko.nl ------------------------------------- (Versie van: Wat uit dwang begon werd liefde') (NIET MIJN VERHAAL!) #17'04'17 #1 in romantiek - Mocht de schrijfster van Marokko.nl er niet mee eens zijn dat haar verhaal op Wattpad staat, wil ik gra...