Dáág lieve lezers van me,
Zoals de meeste vast wel weten -denk ik- , kan ik helaas niet meer inloggen via de Wattpad-app. Ik weet ook niet waarom. Ik heb telkens geprobeerd om in te loggen via mijn Facebook, maar uiteindelijk komt er steeds te staat: Dit e-mail is al in gebruik". En dat allemaal terwijl ik geen nieuwe account aanmaak.
Ik log me altijd in via Facebook, omdat ik mijn wachtwoord niet meer wist en kon het ook niet meer veranderen, en nee.. ik weet niet waarom helaas.
Als de Wattpad-app meer apps/accounts had voor je telefoon waar je je makkelijk kon inloggen zoals de Google-account of bijvoorbeeld Instagram en dat soort apps en niet alleen via Facebook, dan kon ik me nog altijd inloggen via mijn Google-account, maar helaas ;( .
De meeste zullen vast wel denken: Huh, maar hoe kan je deze deel dan plaatsen?''
Nou, ik kan nog wel inloggen via een laptop/computer op mijn Google-account, maar het probleem is, ik heb geen laptop/computer. Mijn broers hebben wel een laptop, maar die gebruiken ze zelf voor hun studie/werk wat ik natuurlijk begrijp. Ik mag hun laptop wel af en toe gebruiken, maar alleen voor mijn schoolopdrachten.
Ik log trouwens nu op mijn nicht's laptop.
-----------------------------------------------
Oke even wat anders nu schatjes ...
Toen ik ingelogd werd, zag ik dat ik 8K meldingen had..
OHMYGOD! DAT IS ECHT VÉÉL! DIT HAD IK ECHT NIET VERWACHT!!
(Een screenshots die ik eergisteren had gescreend)
Ik zal dus helaas niet meer actief zijn zoals eerst, maar ik ga me best doen om een oplossing te vinden zodat ik weer kan inloggen.
Ik wil jullie nog écht bedanken voor de mensen die mijn verhaal hebben gelezen en gestemd en hebben gereageerd! En dat geldt ook trouwens voor de mensen die wel mijn verhaal hebben gelezen, maar de rest niet hebben gedaan.
THANK YOUU SO MUCH!! 💗💗
Dikke kussss van de enige echte.. Farah ! 💗💗💗
JE LEEST
Brahim & Rachida (af)
RomanceMarokko.nl ------------------------------------- (Versie van: Wat uit dwang begon werd liefde') (NIET MIJN VERHAAL!) #17'04'17 #1 in romantiek - Mocht de schrijfster van Marokko.nl er niet mee eens zijn dat haar verhaal op Wattpad staat, wil ik gra...