Rachida
0687324510, van wie kan die nummer zijn? Ik loop de lift uit meteen loop ik naar de telefoons. Ik zoek het papiertje in mijn tas.
Gooi geld in het apparaat en toets het nummer in.
'Tuuuut, tuuuut' ik wacht geduldig af, 'tuuuuut, tuuuuut' kom op denk ik 'met Ismail'
Ik leg meteen de telefoon op de haak.Shit, Ismail. Ik heb zijn stem zo lang niet meer gehoord, het voelde best goed om zijn stem te horen.
Ik wordt er helemaal stil van, mijn hart gaat te keer en neem even de tijd om bij de komen.
Zijn stem is net een medicijn, ik voel me goed, ik besef nu pas hoeveel ik hem heb gemist. Ik gooi weer geld in het apparaat en toets het nummer weer in.
Hij neemt meteen op 'ja hallo, hallo?' en leg weer neer.
Damnn het voelt goed om zijn stem te horen.
Ik bel hem nog 1 keer!
'Jaa hallo?! Wie ben je?' stiekem moest lachen.Ik doe mijn ogen dicht. 'Gaan je nog vertellen wie je bent? of zeg dan in iedergeval iets?'
Zijn stem is heerlijk om te horen, ik zie hem voor me, zijn ogen, zijn gezicht, ik hoor zijn lach aan de andere kant van de lijn. Langzaam leg ik de hoorn op de haak.
En denk weer aan vroeger, toen ik hem wou laten schrikken wat erg mislukte, hij keek me toen scheef aan en moest kei hard lachen. En gaf me daarna een warme knuffel.
Op dat moment voel ik echt armen om mijn middel heen.
Het leek net echt denk ik met een glimlach, als ik mijn weer ogen open doe en me omdraai zie ik Brahim staan.
Ik schrok en doe meteen een stap opzij. Hij keek me raar aan.
'Pff ik schrok' zeg ik en wordt nerveus, ik hoop niet dat hij het ziet. 'alles goed verder?' vraagt hij opeens 'jaa altijd toch' en steek mijn duim omhoog.
'Oke? , en hoe is het in Nederland?'Shit, wat moet ik nu zeggen 'ze waren niet thuis' 'oh jammer, zullen we vandaag nog naar het strand gaan, laatste dag?' 'Goed idee'.
Brahim is ondertussen wat drinken gaan halen en ik lig hier heerlijk van de zon te genieten, ik denk aan gister avond toen hij me naar bed droeg. Ik dacht dat ik het droomde, maar het bleek waar te zijn.
Ik deed net alsof ik sliep, maar ik kan me alles een beetje herhineren. Ik voelde me geweldig toen ik tegen hem aan lag, ik ontkende het eerst maar ik geniet van zijn gezelschap.
Eerlijk gezegd, weet ik niet echt of ik echt verliefd op hem ben, maar ik hou wel van hem, maar dan niet op die manier.
Hij moet niet veel van me verwachten. Ik heb het hem dat ook verteld.
'1 ice tea' ik werd door Brahim uit mijn gedachte verstoord. Hij geeft me mijn drinken aan en gaat naast me zitten.
Ik neem een slokje ahh lekker, had ik net nodig.
'zullen we gaan zwemmen?'
'maar wie blijft bij de spullen dan?' 'Niemand, kom. We zijn zo terug' 'oke'ik leg mijn drinken neer en doe mijn zonnebril af en loop samen met Brahim naar het water.
'Aaeh het zand is heet' en begin snel naar het water te lopen 'hahah mietje' maar zie wel dat hij het ook heet vind
'ze3ma de grote man uit hangen yeh?' 'hahah je hebt gelijk het is fkk heet!'
En rent naar het water 'aaaaahhhh' hoor ik hem nog roepen. Ik begin hard op te lachen en ren achter hem aan en neem een duik in het heerlijke water.
Precies goede temperatuur, daar kan scheveningen nog wel wat van leren! Ik zwem een beetje van de kust weg.
Als me omdraai zie Brahim niet meer.
Ik kijk om me heen maar kan hem nergens zien.
Ik raak een beetje in paniek en kijk nog een keer om me heen, tot ik naar beneden word getrokken.
Ik had niet eens de tijd om te schreeuwen. Ik raak in paniek, en zag niks meer.
Wat is dit! Ik wordt eindelijk los gelaten, helemaal buitenadem kom ik bovenwater. En zie Brahim, hij lacht zich dood, 'niet leuk ja!' en haal mijn natte haren uit mijn gezicht, en probeer een beetje op adem te komen.
Hij komt naar me toe zwemmen. Wanneer ik me omdraai en weg wil lopen trekt Brahim me terug.
'sorry' en komt dicht bij me staan en slaat zijn armen om mijn middel 'gaat het weer?' ik knikte.
Hij drukt zijn lichaam harder tegen me aan. En voel dan niet later zijn warme lippen tegen de mijne en geniet weer..
-----------------------------------------------------------
Stemmen graag! ❤
JE LEEST
Brahim & Rachida (af)
RomansMarokko.nl ------------------------------------- (Versie van: Wat uit dwang begon werd liefde') (NIET MIJN VERHAAL!) #17'04'17 #1 in romantiek - Mocht de schrijfster van Marokko.nl er niet mee eens zijn dat haar verhaal op Wattpad staat, wil ik gra...