Pytania do Simona:
KonikWerka "Czujesz coś do Luny?"
Luna zawsze była moją najlepszą przyjaciółką i na swój sposób zawsze ją kochałem. Przed jej przeprowadzką, zacząłem czuć coś więcej poza przyjacielską miłością, ale w tym momencie nie czuję nic. Myślę, że zasługuję na kogoś lepszego niż Luna i chyba spotkałem już tą osobę.
Pytania do Luny:
ruggekochamcieruchac "Czy Matteo ma wygodną koszulkę?"
Oczywiście! Kocham ją i obawiam się, że Matteo nie dostanie jej z powrotem.
-lutteolover- "Przeszkadza Ci to, że nie jesteś biologiczną córką Moniki i Miguela?"
Oczywiście, że nie. Chciałabym poznać moich biologicznych rodziców, ale Monika i Miguel zawsze będą moją rodziną. Tak na prawdę tamci ludzie dali mi jedynie geny oraz wisiorek z księżycem, który miałam jeszcze zanim mnie adoptowano. Natomiast Miguel i Monika opiekowali się mną przez prawie całe moje życie, dlatego to oni zawsze będą moimi rodzicami.
Majolika111 "Czujesz coś do Matteo? Fajny chłopak?"
Matteo jest jedną z najważniejszych osób w moim życiu i kocham go całym sercem. Nie jesteśmy razem długo, ale myślę, że Matteo będzie genialnym chłopakiem, pozostając także moim przyjacielem.
Pytania do Matteo:
ruggekochamcieruchac "Kiedy tak naprawdę zakochałeś się w Lunie?"
Dość ciężkie pytanie. Zacząłem czuć coś do Luny, gdy zobaczyłem ją po raz pierwszy. Nie wiem, czy można to było nazwać zakochaniem, ale z każdym kolejnym dniem naszej znajomości zakochiwałem się w niej coraz mocniej. Nie umiem określić, kiedy dokładnie upewniłem się w swoich uczuciach, ale wiem, że kochać ją będę już zawsze.
ruggekochamcieruchac "Lubisz Ninę?"
Jasne, że tak. Nina to bardzo sympatyczna osoba, a w dodatku jest dziewczyną mojego najlepszego przyjaciela. Jak mógłbym nie lubić osoby, która sprawia, że Luna i Gaston są szczęśliwi? Poza tym Nina wiele razy mi pomogła, choć niewielu o tym wie.
Pytania do Ambar:
Majolika111 "Czujesz coś do Simona?"
Simon to ten chłopak Luny prawda? Poznałam go podczas Opena, gdy Luna go wystawiła i nie przyszła na umówione spotkanie. Jest w porządku, ale nic do niego nie czuję. Staram się odzyskać Matteo i nie mogę tracić czasu na jakiegoś meksykanina.
-lutteolover- "Dlaczego tak nie lubisz Luny?"
Czy to nie oczywiste? Ta smarkula weszła z butami w moje życie i niszczy je coraz bardziej. Najpierw wprowadza się do mojego domu, później pojawia się w mojej szkole, przychodzi na mój tor i oddala ode mnie Matteo. Takiego zachowania nie mam zamiaru akceptować. Prędzej czy później Lunita zniknie z mojego życia i wszystko wróci do normy.
-lutteolover- "Myślisz, że uda Ci się odzyskać Matteo?"
Oczywiście, że tak. Król i Królowa wrotek są dla siebie stworzeni, dlatego jestem pewna, że szybko do siebie wrócimy. Sądzę, że w końcu zmądrzeje i sam mnie poprosi o powrót do niego. Z resztą Ambar Smith nie jest osobą, za którą się nie tęskni.
Pytania do Niny:
-lutteolover- "Dlaczego zdecydowałaś się założyć konto FelicityForNow?"
Odpowiedź na to pytanie jest bardzo prosta. Z początku byłam bardzo nieśmiała, dlatego jako Nina nie mogłam do końca wyrazić swojej opini. Gdy zaczęłam ukrywać się pod tym pseudonimem mogłam pisać to co chciałam. Dodatkowo sądzę, że gdybym pisała jako Nina, nikt by tego nawet nie przeczytał, a tak mogłam dzielić się przemyśleniami z innymi ludźmi.
_____________
Dziękuję za wszystkie pytania i mam nadzieję, że dowiedzieliście się o bohaterach tego, czego chcieliście. Jeśli chcecie, żebym zrobiła 2 część takich pytań do bohaterów lub pytania do autorki to napiszcie mi to w komentarzu.
Kocham ❤
CZYTASZ
Amor Cambia Todo | Lutteo ✅
FanfictionLuna Valente to siedemnastoletnia brunetka o zielonych oczach, mieszkająca wraz z rodzicami w Argentynie. Jej pasją jest jazda i taniec na wrotkach. Rok temu musiała zostawić swoje poukładane życie w Cancun i wyjechać do Buenos Aires, gdzie nie znał...