Hejka! W ostatnim czasie pod książką "Amor Cambia Todo" wybiło 50 tysięcy wyświetleń, dlatego pomyślałam sobie, że z tej okazji mogłabym stworzyć pewien specjał. Coś w stylu niewykorzystanych pomysłów na całą historię i inspiracji przy kreowaniu bohaterów.
Myślę, że fajnie byłoby podzielić się z wami tym, co siedziało mi w głowie podczas pisania tej książki, dlatego jeśli jesteście ciekawi jak miała ona z początku wyglądać, zapraszam do czytania!
1) Książka powstała w wyniku mojej frustracji spowodowanej ciągłymi kłótniami Lutteo.
2) Z początku książka nosiła tytuł "Lutteo", który z czasem zmieniłam na "Amor Cambia Todo".
3) Publikując pierwszy rozdział nie miałam żadnego pomysłu na kolejne wydarzenia, dlatego cała historia powstała dość spontanicznie.
4) Matteo początkowo miał wrócić do Ambar, żeby zapomnieć o Lunie.
5) Rodzice Luny mieli nie lubić Matteo i być do niego sceptycznie nastawieni.
6) Scena, w której Matteo słyszy jak Luna powstarza jego imię przez sen powstała z mojego zamiłowania do serii "Zmierzch".
7) Simon miał stać się wredny i zapatrzony w siebie pod wpływem Ambar, ale ostatecznie postanowiłam zrobić z niego czarny charakter sporo wcześniej.
8) Lio, na którego Luna wpadła przed Openem miał być konkurencją Matteo, ale całkowicie zapomniałam o tej postaci, a później było już za późno, żeby ponownie wprowadzić go w akcję.
9) Gaston i Nina, zmęczeni podchodami swoich przyjaciół, mieli opracować plan, jak zbliżyć ich do siebie.
10) Matteo w początkowym zamyśle miał spełniać życzenia Ambar, żeby zachować zakład w tajemnicy.
11) Ojciec Matteo miał uwielbiać Lunę równie bardzo co jego żona.
12) Po dowiedzeniu się prawdy Luna miała wyjechać z miasta, nie mówiąc nikomu gdzie się udaje.
13) Matteo miał szukać Luny z pomocą Niny.
14) Federico pojawił się w książce, żeby zepsuć Lutteo.
15) Federico miał spiskować z Ambar i wystawić Lunę w dzień konkursu.
16) Ambar miała zmienić swoje nastawienie do Luny w ostatnich rozdziałach książki.
17) Powodem dziwnego zachowania Niny miała okazać się poważna choroba, ale moje zamiłowanie do czarnych charakterów zrobiło z niej niewierną dziewczynę.
18) Nina miała zdążyć powiedzieć Lunie o Federico zanim Gaston odkrył prawdę.
19) Luna (chcąc ratować związek Niny i Gastona) miała podsunąć przyjacielowi pomysł jak przypomnieć jej o ich uczuciu.
20) Nina miała się opamiętać, zerwać z Federico i być z Gastonem.
21) Federico w akcie zemsty miał powiedzieć Gastonowi prawdę, żeby ten zostawił Ninę.
22) Delfi i Jazmin miały być zazdrosne o Lunę i jej relację z Ambar.
23) Podczas konkursu (przez zgaszone światła) Luna miała poważnie upaść i spędzić pewien czas w szpitalu.
24) Luna miała uwierzyć Panu Balsano i zerwać z Matteo, żeby mógł wyjechać do Oxfordu.
25) W ostatnim rozdziale książki Matteo miał wyjechać z Argentyny i rozpocząć studia w Anglii.
26) Miała powstać druga część pt. "Beso Cambia Todo"
27) Tak miała wyglądać okładka drugiej części, którą zrobiłam w tym samym czasie co obecną okładką pierwszej części.
28) Druga część miała rozpocząć się rok po zakończeniu akcji, kiedy Matteo wraca do domu po pierwszym roku studiów.
29) Luna i Matteo mieli się przypadkiem spotkać i przypomnieć sobie o dawnych uczuciach.
30) Matteo miał pocałować Lunę, żeby udowodnić jej, że oboje wciąż się kochają.
*
31) Przy dopracowywaniu postaci Luny przekazałam jej kilka moich cech oraz zachowań.
32) Matteo był odzwierciedleniem mojego wymarzonego chłopaka, dlatego miał tak mało wad.
33) Przy kreowaniu postaci Niny inspirowałam się moją dawną przyjaciółką, z którą obecnie nie mam już kontaktu.
34) Wiele sytuacji, które pojawiły się w książce wydarzyło się naprawdę i zostały przeze mnie jedynie trochę zmodyfikowane.
35) Niektóre kwestie Matteo powstały dzięki mojemu dawnemu przyjacielowi, który sam ich używał.
________________________
Mam nadzieję, że spodobał wam się ten specjał i miło powspominaliście sobie zakończoną już akcję tej książki. Ja sama czytając ją od nowa i, przypominając wszystkie pomysły, bawiłam się świetnie i naprawdę cieszę się, że mogłam cofnąć się do mojej twórczości sprzed roku.
Będzie mi bardzo miło jeśli opowiecie mi o swoich wrażeniach i przemyśleniach w komentarzach.
Chciałabym jeszcze podziękować @opsmyrugg która spisaniem ciekawostek o swojej trylogii, zainspirowała mnie do stworzenia tego specjału.
Na koniec jeszcze wspomnę tylko, że jeśli brakuje wam tego co piszę to możecie zajrzeć do obecnie pisanej przeze mnie książki, którą znajdziecie na moim profilu pod tytułem "BABY | Lutteo"
Kocham, Jula.
CZYTASZ
Amor Cambia Todo | Lutteo ✅
FanfictionLuna Valente to siedemnastoletnia brunetka o zielonych oczach, mieszkająca wraz z rodzicami w Argentynie. Jej pasją jest jazda i taniec na wrotkach. Rok temu musiała zostawić swoje poukładane życie w Cancun i wyjechać do Buenos Aires, gdzie nie znał...