Podziękowania.

509 33 19
                                    

Książkę tą zaczęłam pisać w lutym zeszłego roku, tak naprawdę bez większego pomysłu na jej fabułę. Chciałam po prostu spróbować swoich sił w pisaniu, które kochałam od zawsze. Okładkę zrobiłam sama z dwóch zdjęć mojej ulubionej pary z Soy Luny i po nadaniu nad wyraz kreatywnego tytułu "Lutteo" zaczęłam pisać. Na początku czytały to może 3 osoby, ale później zaczęło pojawiać się was więcej, w co do tej pory ciężko mi uwierzyć. Z każdym rozdziałem nabierałam coraz więcej jakiejkolwiek wiedzy na temat pisania i pomysłów na kolejne wydarzenia. Wattpad i to opowiadanie stały się tak ważną częścią mojego życia, że w tym momencie nie wyobrażam sobie funkcjonowania bez nich.

"Amor Cambia Todo | Lutteo" było moją ucieczką od mojego nudnego, zwyczajnego życia i pozwoliło mi ułożyć własną historię, Taką jaką poniekąd sama chciałabym przeżyć. To dzięki temu opowiadaniu pisanie nabrało w moich oczach większego sensu i stało się moją największą pasją. Książka ta była pierwszą, jaką napisałam, dlatego zawsze pozostanie w moim sercu.

Po tylu rozdziałach, które przyjęliście cieplej, niż kiedykolwiek liczyłam, chciałabym wam podziękować. Dziękuję za każde wyświetlenie, gwiazdkę, komentarz i przede wszystkim samą obecność. Towarzyszyliście mi podczas mojej małej przygody i naprawdę wiele to dla mnie znaczy. To dzięki wam jestem tu gdzie jestem i mimo, że nie mam milionów wyświetleń, wiem, że osiągnęłam sukces. Napisałam książkę, która w dodatku spodobała się nie tylko mnie, dlatego jestem wam ogromnie wdzięczna, bo gdyby nie wy, zapewne zostawiłabym to wszystko. Z waszą pomocą pokochałam pisanie jeszcze bardziej i przywiązałam się do tego miejsca na tyle, że będę pisać dopóki starczy mi pomysłów i weny.

Nigdy nie będę w stanie odpowiednio podziękować wam za ostatni rok, ale chciałam, żebyście wiedzieli, że jesteście dla mnie naprawdę ważni. Jeszcze raz z całego serca dziękuję wam za wszystko i mam nadzieję, że to wszystko nie skończy się wraz z tą książką i zostaniecie ze mną do końca kolejnych projektów. 

Kocham, Jula ❤

Amor Cambia Todo | Lutteo ✅Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz