31.

967 59 28
                                    

- Słucham. - powiedziałam, udając się do kuchni razem z tatą.

- Chciałabym, żebyś mnie dobrze zrozumiała. Nic Ci nie mówiliśmy, bo nie mieliśmy pewności i nie chcieliśmy wprowadzać Cię w błąd.

- Zaczynam się bać. Coś się stało? - zapytałam.

- Nie, wszystko w porządku, ale w najbliższym czasie Pani Sharon wyjeżdża i musimy lecieć razem z nią. Niestety ze względu na szkołę nie możesz być tam z nami.

- I o tym chcieliście rozmawiać? - zapytałam zawiedziona.

- Tak. Będziesz musiała poradzić sobie bez nas przez dwa tygodnie. Na szczęście Amanda, Tino, Cato i Ambar tu zostają, więc na pewno będziesz miała no kogo liczyć.

- Nie ma sprawy. W czerwcu kończę osiemnaście lat, więc nie musicie się o mnie martwić. Dam sobie radę.

- Nie wątpię, ale mimo wszystko woleliśmy uprzedzić Cię trochę wcześniej.

- Jeśli to wszystko, to pozwólcie, że pójdę już do pokoju. - powiedziałam i udałam się na górę.

Naprawdę myślałam, że mi powiedzą, ale oni chyba wolą mnie dalej oszukiwać! Nie zasłużyłam na choć trochę szczerości?

Zrezygnowana usiadłam przy biurku i otworzyłam laptopa. Wpisałam hasło i już po chwili wychodziłam w przeglądarkę internetową. Szybko wystukałam nazwę naszego klubu wrotkarskiego i moim oczom ukazała się strona Rollera oraz najnowszy post.

"Mam ogromną przyjemność poinformować Was, że zapisy na konkurs wrotkarski dla par zostały właśnie otwarte! Do 11.03 (czwartek) możecie zapisywać się na naszej stronie internetowej lub bezpośrednio u Matteo. Wszystkich zainteresowanych wrotkarzy zapraszam do wspólnej rywalizacji, ponieważ zwycięska para będzie zaprezentować nasz klub na wszystkich konkursach w tym roku!"

Na mojej twarzy od razu pojawił się szeroki uśmiech. Ten konkurs to prawdziwa szansa dla mnie i mojego partnera. Wyciągnęłam telefon i szybko wystukałam tekst Nowej wiadomości.

Do: Matteo
"Zapiszesz się ze mną?"

Od: Matteo
"Jasne, że tak. Jestem właśnie w Rollerze, więc mogę nas od razu wpisać."

Do: Matteo
"To świetnie. Wpisz ;)"

Odłożyłam telefon na biurko i postanowiłam zmienić mundurek na coś wygodniejszego. Tym razem zdecydowałam się na szare legginsy oraz białą koszulkę z papugami. Usiadłam z powrotem na krześle i spojrzałam w kierunku laptopa. Na stronie pojawił się kolejny wpis.

"Uczestnicy konkursu:
☆ Luna i Matteo"

Mój uśmiech stał się jeszcze większy niż wcześniej. Zaczęłam zastanawiać się nad choreografią oraz muzyką, do której zatańczymy. W mojej głowie pojawiło się milion pomysłów, o których za nic nie chciałam zapomnieć. Nasz występ musi być po prostu genialny!

Do wieczora siedziałam w pokoju i myślałam o konkursie. Co prawda zostało jeszcze dużo czasu, ponieważ na zapisy jest jeszcze prawie tydzień, ale chcę być przygotowana. W tym czasie zdążyłam wytypować idealną piosenkę, ale muszę jeszcze zapytać o zdanie mojego partnera. Uznałam, że zajmę się tym jutro, kiedy się spotkamy.

- Luna! - usłyszałam wołanie mojej mamy.

Opuściłam pokój i udałam się do kuchni, gdzie zazwyczaj znajdują się mój rodzice. Tak jak myślałam, zastałam ich siedzących przy stole.

Amor Cambia Todo | Lutteo ✅Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz