*Jimin szemszöge*
Mikor hazaértem, a dorm üres volt. Ledobtam a kanapéra a táskámat és kaja után néztem a konyhában, amíg a többiek a dolgukat intézték.
Fogalmam sem volt, hogy mikor fognak hazaérni, így ráérősen kanalaztam az ételt a lábasból a tányéromra, ami megmaradt a tegnapi ebédből.
Leültem az asztalhoz és falatozni kezdtem. Furcsa volt egyedül ülni az asztalnál, megszoktam már a nagy nyüzsgést evés közben.
Mikor úgy éreztem, tele vagyok, bementem Hope-val közös szobánkba, elterültem az ágyamon, és bámulni kezdtem a mennyezetet. A héten ez volt az első szabad, nyugodt percem, amit relaxálással tölthettem.
Agyam fokozatos kikapcsolását a bejárati ajtó csapódása törte meg. Szipogást és egyre erősödő sírás hangokat hallottam. Felültem az ágyon.
-Nam...hüp...joon? Jimin? Suga, itt...hüp...hon vagytok?-hallottam Jungkook keserves, segítségéért kiáltó hangját.
-A szobámban vagyok.-szóltam ki neki aggódva.
Benyitott az ajtón és leborult az ágyamra, mellém. Nagyon megijedtem, mert Kookie talán még soha nem sírt így. Arcát a párnámba temette és így szólt:
-Jaj, hyung!-szipogott bele a párnába.
-Kookie, mi a baj? Megrémítesz.
Nem válaszolt, csak tovább potyogtatta könnyeit.
-Kook, meséld el mi történt!-kérleltem őt.
De hiába. Csak sírt, és nem foglalkozott mással.
-Hogy segítsek így?-kérdeztem.
Nem mondott semmit, csak felemelte a párnámból az arcát, és magához fogott, mire simogatni, cirógatni kezdtem fejét és arcát. Percekig így feküdtünk. Mozdulatlanul.
Úgy bújt hozzám, mint egy törékeny gyermek az édesanyjához. Átfogta a derekamat, és erősen magához szorított. Elképzelni sem tudtam, hogy mi bánthatta ennyire. Nem akartam tovább faggatni, megakartam várni, hogy megnyugodjon.
Mikor már nem hallottam szipogását, így szóltam:
-Jungkook?-szólongattam a hátát löködve.
Nem jött válasz. Ekkor tűnt fel, hogy egy ideje egyenletesen veszi a levegőt és hortyog kicsit. Elaludt. Nem zavart a helyzet, hiszen jól esett, hogy a sebezhető kis maknae az én karjaimban talál megnyugvást. Általában én bújok oda hozzá, akkor is ellök magától. Úgyhogy, eszem ágában sem volt felébreszteni. És hogy ez ne történjen meg, a leglassabb mozdulatokkal vettem kezembe az éjjeliszekrényemen heverő távirányítót. Bekapcsoltam a TV-t, hogy elüssem valamivel az időt. Nem igazán tudtam volna elaludni, vigyáztam a maknaemra. Szerencsére, nem ébredt fel a TV hangjára.
Nagyjából másfél órája néztem a műsorokat, melyek annyira nem kötöttek le, hogy szemeim már csukódni kezdtek, amikor arra riadtam fel, hogy valaki a vállamat löködi.
-Hyung! Hyung!-nyöszörögte a maknae.
-Mmm...mi van?-dörmögtem álmosan.
-Hihi, elaludtam.-kuncogott vörös, kisírt szemekkel.
-Észrevettem.
-Bocsi, hyung.-húzta fel lábait törökülésbe.-Nem akartalak fenntartani vagy zavarni.
-Nem zavartál.
-Azt sem tudom, hogyan aludtam el.-nézett rám kérdőn.
-Ööö...az úgy volt, hogy sírtál, én pedig nyugtatni kezdtelek, de egyszer csak bedobtad a szunyát.
YOU ARE READING
Forbidden love (BTS Jikook fanfiction) BEFEJEZETT
FanfictionJungkook és Jimin, a BTS nevű banda tagjai. A csapat egyre nagyobb sikereket ér el, egyre híresebbek és ismertebbek lesznek. A karrierük szárnyal, a bandával szinte egy családot alkotnak, a cégmorál rendben van, szinte már mesebeli az életük. De nem...