*Jungkook szemszöge*
Két óra múlva landolt a gépünk a tokiói reptéren. Elég furcsa érzés volt stáb nélkül, és a fiúk nélkül utazni. Amikor azonban ránéztem Jimin arcára, és láttam, hogy a szeme csillog az izgalomtól, egyből elmúlt ez a furcsa érzés.
Valahányszor kettesben vagyok Jiminnel, egy egészen más oldalát mutatja. Visszafogott, sőt szégyellős lesz. Nem velem szemben, hanem a többi emberrel szemben. Nem mer megszólalni előttük, és minden egyes dolgot én intézek. Például most is én beszéltem a recepcióssal a szállodában, és én rendeltem kaját a hotel éttermében. Engem ez egyáltalán nem zavar, csak féltem őt. Miért lesz ennyire zárkózott amikor idegenek is vannak körülöttünk?
Miután lepakoltuk a csomagjainkat a hotelszobánkba, az első dolgunk az volt, hogy együnk. Lementünk a hotel éttermébe, rendeltünk (pontosabban rendeltem) kaját, és megvacsoráztunk, hiszen már este nyolc óra volt. Az asztalnál ülve beszélgetni kezdtünk, miközben ettünk:
-Ma már az alváson kívül nem akarsz mást csinálni, ugye?-kérdeztem szerelmemet.
-Nem. De...te aludni akarsz?-pillantott a szemembe, mire elmosolyodtam.
-Természetesen nem. Csak így szebben hangzik, mintha azt mondanám, hogy dugni, vagy szexelni, vagy...
-Oké. Igaz.-nevetett zavartan.
-Előtte pedig, pancsolunk egyet.
-Ketten?
-Persze, hogy ketten.
-Alig várom már.-mosolygott szélesen.
Ezt követően nem beszélgettünk pár percig. Én azonban megtörtem a csendet, mert szerettem volna választ kapni arra, amiről az előbb beszéltem.
-Chim, kérdezhetek valamit?
-Persze, szívem.
-Amikor ketten vagyunk, és egy idegen ember is ott van, hirtelen miért leszel olyan...olyan félénk?
Jimin először nem válaszolt, csak nagy szemekkel pislogott a szemembe. Meglepte, hogy ilyen dolgokra is figyelek.
-Hm. Nem tudom, kicsim. Én csak...szeretem látni, amikor olyan határozottan beszélsz másokkal, ezért meghagyom neked a lehetőséget.-vont vállat.-Tudom, tiszta hülye vagyok.
-Dehogy. Nem vagy hülye. Édes vagy, mint mindig. Csak furcsa volt, mert amikor kamerák vesznek körbe minket, nem vagy ilyen. Akkor közvetlen és felszabadult vagy az idegenekkel is.
-Hát, igen. Ez a munkánk része, nem? Nem mutathatjuk ki a gyengeségeinket és a hibáinkat a kamerák előtt. Felül kell kerekednünk rajtuk.
-Igazad lehet.
-Mit hittél, miért leszek ilyen?
-Nem tudom. Megijedtem, hogy esetleg valami nyoma maradt annak, amit Minjun tett, vagyis majdnem megtett.
-Nem, szívem. De köszönöm, hogy így aggódsz értem, és hogy ilyen apróságokat is észreveszel.-mosolygott Jimin, miközben az előtte lévő tálat tanulmányozta szemeivel.
-Ugyan. Természetes, hogy figyelek rád.-mondtam, majd kezembe vettem Jimin mancsát, amivel éppen nem fogta az evőeszközt.
Elkezdtem cirógatni az ujjammal a kézfejét. Láttam, hogy megborzong. Abbahagyta az evést, és rám kapta a tekintetét.
-Kook, kérlek...fejezd be! Enni akarok még.-mondta.
-Ne haragudj! Nem tudtam, hogy egy ilyen aprócska érintéstől is...tudod. Gyere ide!-tártam ki a kezeimet, mintha meg akarnám ölelni bocsánatképpen.
VOUS LISEZ
Forbidden love (BTS Jikook fanfiction) BEFEJEZETT
FanfictionJungkook és Jimin, a BTS nevű banda tagjai. A csapat egyre nagyobb sikereket ér el, egyre híresebbek és ismertebbek lesznek. A karrierük szárnyal, a bandával szinte egy családot alkotnak, a cégmorál rendben van, szinte már mesebeli az életük. De nem...