*Jimin szemszöge*
Másnap reggel apró nyuszim csókjára ébredtem. Kinyitottam a szemeimet és édes mosolyát pillantottam meg először, amint fölém hajolt.
-Jó reggelt, szerelmem.-köszöntött.
-Szia.-túrtam bele a hajába.
-Hoztam neked reggelit.-mondta, majd az éjjeliszekrényre mutatott, amin egy tálca volt, rajta epres joghurttal és kiflivel.
-Köszönöm, Kookie.-mondtam, majd nyújtóztam egyet és az ölembe vettem a tálcát.-Anyudék ébren vannak?
-Elmentek bevásárolni.
-Értem.-mondtam csámcsogva.-Tegnap este beszélgettem egy kicsit anyukáddal.
-Igen, mesélte. Szimpatikus vagy neki.
-Komolyan? Ezt ő mondta?
-Aha. Azt mondta, idézem: "Nagyon udvarias és kedves fiú ez a Namjoon."-imitált női hangot Kook, majd jót nevetett.
-Aish, ne nevess már! Én nem találom viccesnek, hogy nem tudja megjegyezni a nevemet. De miért nem jegyezte még meg?
-Nem tudom. Anyának elég pocsék a névmemóriája.
-Akkor a többiek nevét hogy tudta megjegyezni? Csak mert az enyémen kívül az összes BTS tag nevét tudja.
-Jaj, Mochi. Ne akadj fenn ilyen apróságon! Idővel megtanulja a neved, de a lényeg, hogy kedvelnek téged, ahogy szeretted volna.
-Csak anyukád kedvel engem. Apukáddal még nem beszélgettem. Mármint úgy mélyebben.
-Vele nem is fogsz. Ő nem olyan...hogy is mondjam...érzelgős és közvetlen, mint anya.
-Akkor hogy fog megismerni?-estem kétségbe.
-Csak add önmagad!
-Hát, jó.-ennyit tudtam mondani a nem túl kielégítő válaszra.
-Felöltözöm.-mondta Kookie, majd felállt az ágyról, kivett néhány ruhát a bőröndjéből és vetkőzni kezdett.
Én eközben félretettem a tálcát és fürödtem a látványában, amit szerencsére nem vett észre. Egy könnyed mozdulattal kibújt az alvópólójából és ledobta a földre. Látni engedte kidolgozott felsőtestét és széles hátát. Tenyerét végighúzta kockás hasán és mellén. Beharaptam az alsó ajkamba a látványra. Mmm...Kookie. Meglátta, hogy az ajkamat harapdálom, mire önelégülten elvigyorodott.
-Látom, tetszik a műsor.-mondta, majd rámászott az ágyra és beleült az ölembe velem szemben.
Kezeivel átfogta a nyakamat, én pedig a fenekét tartottam, ami tökéletesen érződött vékony alvónadrágján keresztül.
-Ó, bébi. Kívánlak.-mondtam szemeibe nézve.
-Tudom. Én is téged. De itt nem lehet. A szüleim bárhol ránk nyithatnak.
-Most nincsenek itthon.
-Igen, de bármikor hazaérhetnek. Bírd ki még egy kicsit!
-Kibírnám én, ha nem lennél ilyen kibaszott szexi.
Nem válaszolt, csak szégyellősen elnevette magát.
-Most kinevetsz engem Jeon Jeongguk?
-Nope.-mondta, miközben előbújt kisfiús mosolya.
-Ez nem tudom mit jelent, de dögös, amikor angolul beszélsz.-mondtam, majd végigcsókoltam nyakától haladva a mellén, és a hasán.
Becsukta a szemét és hátradöntött fejjel nyögött egyet.
YOU ARE READING
Forbidden love (BTS Jikook fanfiction) BEFEJEZETT
FanfictionJungkook és Jimin, a BTS nevű banda tagjai. A csapat egyre nagyobb sikereket ér el, egyre híresebbek és ismertebbek lesznek. A karrierük szárnyal, a bandával szinte egy családot alkotnak, a cégmorál rendben van, szinte már mesebeli az életük. De nem...