*Jimin szemszöge*
Másnap reggel, a BigHit felé tartó kisbuszban, arra ébredtem, hogy valaki a vállamat löködi. Morcosan kinyitottam szemeimet, és Taehyunggal találtam szembe magam, aki ezt ismételgette: "Jimin! Jimin! Megjöttünk! Kelj fel!" Mivel szörnyen irritált a kántálása, elmorogtam egy "megyek már-t", kezembe vettem a táskámat és kiszálltam az autóból, követve a többieket az épületbe.
Szörnyen fáradt voltam, a múlt éjjel aligha aludtam négy órát. Bezzeg Jungkook...ő a legnagyobb nyugalomban aludt mellettem. Ahogy haladtunk a táncterem felé, akaratlanul is rátévedt a tekintetem a maknaera. Ma is fantasztikusan néz ki. És mégcsak most tűnt fel, hogy milyen férfias és magabiztos a járása...hmmm. Nem hiszem, hogy mindig ilyen volt a járása, de akárhogy is, iszonyúan begerjedek tőle...aish...miért nem tudok parancsolni a gondolataimnak?
Átléptük a táncterem küszöbét és elkezdtünk átöltözni az edzős cuccunkba, amikor a manager betoppant.
-Ne öltözzetek, fiúk! Senki sem nézte meg a beosztást, amit tegnap adtam? Ma forgatással kezdünk.-mondta.
Jin gyorsan kezébe vette a beosztás-táblázatot és hangosan olvasni kezdte a mai napirendet:
-Reggel hat órától kültéri forgatás.-olvasta.
-Kültéri forgatás? Ez mit jelent pontosan?-vakarta a fejét Tae.
-Azt, hogy a szabadban fogtok forgatni. Egészen pontosan a város szélén lévő erdőben. Gondolom ismeritek. Nem a kicsi erdőben, a nagyban. Jártatok már ott?-kérdezte a manager.
-Még nem. Csak a kicsiben.-mondta Nam.
-Sebaj. A producerek és a kamerások ott lesznek. Eltévedni nem fogtok. Legalábbis remélem.-húzta el a száját a manager.
-A forgatás után vissza kell jönnünk ide?-kérdezte Hope.
-Nem. A forgatás után hazamehettek. Kimerítő lesz a túra.-válaszolta a manager.
-Túra?! Sétálni fogunk?-akadt ki Tae.
-Igen. De ott majd megtudjátok a részleteket. Most pedig, húzzatok kényelmes ruhát, a kisbuszban várlak titeket.-mondta a manager, majd kiballagott a teremből.
-Még jó, hogy Yoongi nem jön velünk. Utál sétálni. Hallgathatnánk a nyavalygását.-mondta Jungkook, mire egyetértően bólogatni kezdtünk.
Persze, attól még sajnáltam, hogy Yoongi nem jön velünk. Senkit sem szeretek kihagyni semmiből.
Bepattantunk a kisbuszba, ami egyenesen az erdőhöz szállított minket.
-Tovább nem megyek veletek. Tiétek a pálya.-mondta a manager ki sem szállva az autóból, majd elhajtott.
Mi pedig követni kezdtük a stábot, akik mutatták az utat az erdő mélye felé. Egyre beljebb haladtunk. A növényzet sűrűbb lett és egyre kevesebb napfény ért minket. Megborzongtam, mert az idő jelentősen lehűlt. Egy tisztásig gyalogoltunk, ami egészen barátságosnak látszott addig, amíg nem néztem körbe. A tisztást rengeteg ijesztő, lombos és sötét fa övezte.
A stáb elkezdett berendezkedni, mi pedig kaptunk mikrofonokat, kicsit megigazgattak minket és már kezdtük is a "Run" következő epizódjának a forgatását.
A feladat egyszerű volt. Az erdőben elrejtettek 24 darab zászlót. Három csapatra osztottak minket és amelyik csapat a legtöbb zászlót gyűjtötte három óra alatt, azé lett a nyeremény. Kaptunk egy térképet is arról, hogy hol fordulhatnak elő zászlók, merre, melyik útvonalon keressük őket.
ESTÁS LEYENDO
Forbidden love (BTS Jikook fanfiction) BEFEJEZETT
FanficJungkook és Jimin, a BTS nevű banda tagjai. A csapat egyre nagyobb sikereket ér el, egyre híresebbek és ismertebbek lesznek. A karrierük szárnyal, a bandával szinte egy családot alkotnak, a cégmorál rendben van, szinte már mesebeli az életük. De nem...