Jikook 70. fejezet (Truth)

3.2K 175 77
                                    

*Jimin szemszöge*

Másnap arra ébredtem, hogy valami hideg csikizi az arcomat. Kinyitottam a szememet és szembe találtam magam Jungkookal, aki egyenletesen lélegzett, a kifújt levegő pedig, az arcomat csiklandozta.

Boldog és elégedett voltam. Újra mellettem van a szerelmem, újra mellette ébredtem fel. Ennél többre nincs is szükségem.

Megfogtam Kook tarkóját és beletúrtam a hajába. Percekig játszadoztam a hajával, mire végre felébredt.

-Mmm...mit csinálsz?-morgott, miközben kinyitotta az egyik szemét.

-Szerettél volna még aludni?-kérdeztem lágyan, miközben megpusziltam az orra hegyét.

-Igen.-mondta rekedten, majd kinyújtóztatta végtagjait.

-Sajnos fel kell kelned. Mindjárt mennünk kell dolgozni.-mondtam, majd felültem az ágyban.

-Nem biztos.

-Ezt meg hogy érted?

-Ma nem mindenkinek kell bemennie. A manager majd hívja Namjoont, hogy kiknek igen. De hol voltál tegnap, amikor mindezt elmondták, hm?-kérdezte Kook, majd átfogta hátulról a derekamat, állát pedig, a vállamon pihentette.-Hol járt az eszed?-szagolt bele a nyakamba.

-Fogalmam sincs. Mostanában eléggé szétszórt vagyok.-mondtam, miközben lehunytam a szemeimet, ugyanis Kook csókolni kezdte a nyakamat.

-Rád férne egy kis pihenés, igaz?-kérdezte lágyan.

-Igen.

-Ne aggódj, intézkedek.-mondta, majd kipattant az ágyból és öltözni kezdett.

-Mit forgatsz a fejedben, kicsim?

-Majd meglátod. Gyere!-mondta, majd kézen fogott, aztán kimentünk a többiekhez.

A fiúk két részre oszlottak. Volt aki éppen a konyhában reggelizett és volt, aki a nappaliban nézte a TV-t. Yoongi, Tae, és Nam a konyhában voltak, Jin és Hope pedig, a nappaliban.

-Jó reggelt, srácok!-köszönt Jungkook vidáman.

-Jobb reggelt.-szólt vissza a konyhából Yoongi.

-Hívott már a manager?-kérdezte Kook, miközben lehuppantunk a kanapéra Jinék mellé, de úgy, hogy Jungkook egy percre sem engedte el a kezemet. 

-Igen. Taenek, Yoonginak és Namnak kell bemennie.-válaszolt Jin-hyung.

-Miért pont nekik?-kérdeztem.

-Nem tudom mi alapján válogatott a manager.-mondta Jin.

-Nem mindegy? Örüljünk, hogy nekünk nem kell.-vigyorgott Jungkook, majd megragadta az arcomat és cuppogó hangokat kiadva belecsókolt a nyakamba, mire elkuncogtam magam.

-A kölyök jól mondja.-cammogott be a nappaliba Yoongi.-A faszomnak van kedve bemenni. Nektek miért nem kell? Ez igazságtalan.-háborgott Yoongi.

-Ne beszélj már ilyen csúnyán!-szólt rá Jin.-Legközelebb, majd nekünk kell mennünk.

Yoongit látszólag nem nagyon hatották meg Jin szavai, tovább morgott a nem létező bajsza alatt.

Egy bő háromnegyed óra múlva, Nam, Yoongi és Tae, elindultak dolgozni, mi pedig, itthon maradtunk.

-Mihez van kedvetek?-kérdezte Hobi.

-Nekem be kéne mennem a városba. Kong a hűtő az ürességtől.-mondta Jin-hyung.

-És te, Chim?-fordult felém Hobi.

Szívem szerint rávágtam volna, hogy Jungkookal akarok lenni, de nem akartam megbántani Hobi-hyungot.

Forbidden love (BTS Jikook fanfiction) BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now