Jikook 41.fejezet (Boy Meets Evil) +18

3.6K 231 113
                                    

*Jungkook szemszöge*

Nagy léptekkel, kezemben Jimin ajándékával és izgatottan siettem haza a dormba. Nagyon vártam már Jimin szülinapját, kíváncsi voltam, hogy mit szól majd az ajándékához. Igazából apróság, de tudom, hogy Jimin örülni fog neki. Ez is az egyik dolog, amit szeretek benne. Képes örülni a legegyszerűbb és legapróbb dolgoknak is. 

Már majdnem kiértem a belvárosból, amikor megcsörrent a telefonom. Azt hittem Jimin az, aminek örültem is volna, mert az előbb csúnyán leráztam szegényt, de sajnos nem ő volt, hanem Minjun. A nevét olvasva, akaratlanul is, megforgattam szemeimet.

-Háló?-szóltam bele a telefonba.

-Szia Jungkook. Itt Minjun. Csak tudatni szeretném veled, hogy úgy készülj, hogy holnap J-Hope-al fogsz együtt dolgozni a fotózáson.-mondta.

-Jó. De ez nem ért volna rá személyesen?

-Jobb, ha minél előbb tudsz róla, hogy J-Hope-al meg tudjátok beszélni, hogy ki, milyen pózt vesz majd fel, hogy mi lesz a koncepciótok, meg ilyenek.

-Soha nem szoktuk előre megbeszélni.

-Mindegy. Mellesleg, a fotózásig nem is fogunk személyesen találkozni, mert én még ma visszamegyek a céghez és előkészülök holnapra. Talán csak késő este érek haza, úgyhogy mindenképp fel kellett, hogy hívjalak.

-Oké.

-Na, majd találkozunk Jungkook.

-Aha. Szia Minjun.

-Szia.-köszönt el, majd letette.

*Jimin szemszöge*

Néhány perc múlva Minjun visszajött a házból az udvarra.

-Na, mit mondott?-kérdeztem tőle. Igaz, tudtam a választ.

-Hát...azt mondta, nem szívesen dolgozna most veled.

-Tessék?-döbbentem le. Őszintén, nem erre a válaszra számítottam.

Teljesen lesokkolódtam és megsemmisültem. Mi az, hogy nem szívesen dolgozna velem? Amióta együtt vagyunk, azóta azért rágja a fülemet, hogy győzzük meg a fotóst, hogy közös fotók készülhessenek rólunk, mert amióta járunk, még nem raktak minket párba. És amikor itt az alkalom, nemet mond? Miért mondott nemet? Talán haragszik rám valamiért? Megmagyarázná, hogy miért koptatott le.

-Ééés...nem mondta, hogy miért nem?-kérdeztem.

-Nem, sajnos nem. De elég furcsán viselkedett.

Ó, jaj, Minjun is észrevette, hogy furcsa.

-És akkor így, ki lesz a párom?

-Akit csak szeretnél.-mosolygott.

-Hmm...legyen mondjuk, Jin-hyung. Vele mindig jó együtt dolgozni.

-Oké. Akkor majd szólj neki. Én is megtenném, de most vissza kell mennem a Bighit-hez.

-Hogy hogy?

-Előkészülök a fotózáshoz. Felállítom a reflektorokat, beállítom a kamera élességét, ilyenek. Már csak holnap találkozunk, mert mire én hazaérek, te már aludni fogsz.-mondta, majd közel hajolt a fülemhez és belesuttogta: "Gondolj rám, mielőtt elalszol!"

-Én rád fogok.-mondta ezt már normális hangerővel, miután elhajolt tőlem, majd elment.

Ó Istenem, pedig már kezdtem azt hinni, hogy elfelejtett engem és nem fog próbálkozni. Hát, tévedtem.

Forbidden love (BTS Jikook fanfiction) BEFEJEZETTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin