Jikook 6.fejezet (Try to make smile, Jimin)

4.5K 370 20
                                    

*Rap Monster szemszöge*

Másnap reggel sértette a fülemet a telefonom ébresztője. Tae is fájdalmas lassúsággal kelt ki ágyából. Jungkook azonban, meg sem mozdult. Elkezdtem ébresztgetni, mialatt Tae már öltözködött.

-Kook!-löködtem.-Kelj fel!

De meg sem moccant.

-Nem tanultad még meg, hyung, hogy Kookie-t ennyivel nem lehet felébreszteni?-nevetett V, miközben nadrágövét csatolta be.

-Akkor hogyan ébresszük fel?-kérdeztem.

-Mondjuk így.-mondta Tae, majd felvett egy pohár vizet az éjjeliszekrényéről, és az egészet a békésen szunyókáló maknaera öntötte.

Jungkook olyan gyorsan kipattant az ágyából, hogy egy szöcske is megirigyelhette volna. Hitetlenkedve nézett végig csurom vizes pólóján, majd tekintetét Tae-re emelte. Ha szemmel lehetne ölni, V már halott lenne. Kook idegesen így szólt:

-Most véged!-kiáltotta, majd futni kezdett Tae felé, aki elszaladt előle, így kergetőzni kezdtek a házban. Én csak csóváltam a fejemet.

Ha eddig a többiek nem keltek fel, mostmár biztosan.

Felöltöztem és kimentem a konyhába. Suga kávét kortyolva ült az asztalnál. Nem nézett ki túl jól. Vörösek és karikásak voltak a szemei és a szokásosnál is sápadtabb volt.

-Te hogy bírod egy szobában ezekkel az ördögfiókákkal?-dörzsölte szemét Yoongi.- Szétmegy a fejem.

-Neked is jó reggelt.-ültem le vele szemben.

-Hajnalok hajnalán hiperaktívak, kergetik egymást a házban.-panaszkodott tovább, meg sem hallva szavaimat.

-Suga, te is lehetnél hiperaktív, ha aludnál rendesen. Megint nem sokat aludtál, ugye?-kérdeztem tőle, miközben kenyeret raktam a pirítóba.

-Sokáig fenn voltam és dalt írtam. Majd megmutatom, szerintem klassz lett.-vonta meg Suga a vállát.

-Oké, az tiszteletre méltó, hogy keményen dolgozol, de ezt úgy tedd, hogy alszol is néha!-szidtam le.

-De este van a legtöbb ihlet.-vitatkozott.

-Lehet. De aludni akkor is kell. Jut eszembe, alvás. Hol vannak a többiek?-kérdeztem.

-Jin már fenn van, csak takarít.

-Takarít? Ilyenkor?

-Aha. Nem akarja kupisan itthon hagyni a házat.

-Értem.-mondtam, majd visszaültem az asztal mellé, a már kész pirítósommal.

Ekkor Kook és Tae is leültek mellénk.

-Még nem végeztünk.-zihálta Kook V-re nézve. Tae csak kuncogott.

Ezután Jin is csatlakozott hozzánk.

-Jó reggelt! Mit kértek reggelire?-kérdezte kipihenten.

-Lehet gabonapehely?-dobta fel Kook az ötletet.

-Persze.-mondta Jin, majd sürögni-forogni kezdett, és seperc alatt elkészített hét tál gabonapelyhet, és mindenkinek odatette a szokásos ülőhelyére.

Ő, Yoongi-val ellentétben, igencsak jó formában volt.

Pár perc múlva Hopi is megjelent. Leült a helyére és enni kezdett.

-Jó reggelt, Hobi! Jimin merre van?-érdeklődött Jin.

-Már felkelt, jóval korábban, mint én. Bement a fürdőbe, és azóta...azóta ott van.-gondolkodott el Hobi.

Forbidden love (BTS Jikook fanfiction) BEFEJEZETTOnde histórias criam vida. Descubra agora