Jikook 15.fejezet (Our little secret) +18

5.2K 316 30
                                    

*V szemszöge*

Néhány perccel később visszamentünk a próbaterembe. A fiúk még mindig körben ülve falatoztak. Mi is beültünk a körbe.

-Hol voltatok?-kérdezte Kook.

-Ööö, beszélgettünk.-füllentettem Jimin tekintetét keresve, de ő csak bámulta összekulcsolt kezeit.

-Hallgassunk zenét!-kiáltott fel Hope, majd beindított egy zenét a telefonján.

-Oh, imádom ezt a dalt!-mondta Jin, majd felállt a földről és odament Nam mellé.-Felkérhetem egy táncra?-nyújtotta kacéran a kezét nagy vigyort villantva.

Nam kínosan nevetni kezdett, de végül elfogadta Jin felkérését. Jin felrántotta magához, megragadta a derekát és megfogta az egyik kezét. A vállára rátette Nam másik kezét. Elkezdtek előre-hátra lépkedni, valami keringőfélét táncolni. Persze egyáltalán nem olyan dal volt, amire lehetett keringőzni, de mindegy. Mindannyian felnevettünk. Még Jimin is megmosolyogta őket. Ez a többiek kedvét is meghozta a mulatozáshoz, így Hopi felállt a helyéről és felkérte táncolni Suga-t.

-Kinyírlak Jung Hoseok!-füstölgött nevetve Suga, de elfogadta a felkérést.

Már csak Kook, Jimin és én maradtunk ülve. Összenéztünk és szavak nélkül is tudtuk, hogy mi fog következni. Egyszerre álltunk fel, hogy hárman összefogódzkodjunk és ugrabugráljunk.

Szerintem, ez a délelőtt abszolút oldott és jó hangulatban telt, Jimin féltékenységét leszámítva. Nagyon kellett már nekünk egy ilyen fajta kis kikapcsolódás, hogy új erőre kapjunk. De semmi sem tart örökké. Miután kiszórakoztuk magunkat, folytattuk a koreó gyakorlását. Így is sokat lazsáltunk. Jó lenne több ilyen nap...

*J-Hope szemszöge*

Mikor végeztünk a koreóval, el is mehettünk haza. Mindenki fitt és jókedvű volt, még a morcos Yoongi is, és ez elég ritkán fordult elő egy munkanap után.

Jin és Suga nekiláttak rendet rakni közös hálójukban, ahol messze nincs akkora kupi, mint Tae-ék és a mi szobánkban, de ez van. Ők szeretik a katonás rendet.

Jimin elment futni, ahová Namot is magával rángatta mondván, hogy kell a mozgás a leadernek, hogy jó kondiban legyen.

Kook és V elmentek videójátékot venni, ahová engem is elrángattak. Annyira nem érdekelnek a játékok így, az én kedvemért, benéztünk egy ajándék-és csokiboltba is, hogy ne unjam magam halálra. Vettem is egy nagy tábla csokit, amit hazafelé menet, a két kicsi segítségével, el is tüntettem.

Késő délután értünk haza a dormba. Nam és Jimin hazaértek már, és Jin és Suga is végeztek a takarítással.

Játszottunk egy kicsit az új videójátékokkal, megvacsoráztunk és már itt is volt az este.

V ment elsőként fürdeni, majd miután végzett, azonnal el is ment aludni. Őt követte Jimin, aki szintén kidőlt a mosakodást követően. Utána Kookie következett és mikor megtisztult, ő is álomba szenderedett. Kook után Suga vánszorgott be a fürdőbe.

-Suga után ki jön?-kérdeztem Jint és Namot, mert márcsak ők és én nem fürödtünk meg.

-Ööö, mi majd akkor fürdünk, ha hazaértünk.-válaszolt Nam.

-Hová mentek ilyen későn?-kerekedtek el a szemeim.

-A stúdióba. Van pár dal, amit megmutatnék Jinnek.

-Értem.-mondtam gyanakodva.

Úgy sejtettem, hogy nem ebből az okból szerettek volna a stúdióba menni és kettesben lenni.

Forbidden love (BTS Jikook fanfiction) BEFEJEZETTTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang