Jikook 51.fejezet (We don't love anymore) +18

3.3K 187 24
                                    

*Jimin szemszöge*

Miután átléptünk a fürdőszoba küszöbén, Jungkook bezárta az ajtót. Több, mint egy méteres távolság volt köztünk, úgy bámultuk egymást szótlanul és tétlenül. Persze az ő szemében is láttam ugyanazt a vágyat, ami az én testemet is ellepte. Nem tettünk semmit, csak csendben bámultuk egymás szemét.

-Vetkőzz!-parancsolt rám egyszercsak.

-Nem kéne előbb vizet engedni a kádba?-kérdeztem.

-Ma nem a fürdőkádban, hanem a zuhanyzóban fürdünk.-jelentette ki.

-Oké.-egyeztem bele, majd bizonytalanul övemhez nyúltam, hogy kicsatoljam.

Nem értettem, hogy miért csak nekem kell vetkőzni. Ő nem is fog? Lehet, hogy csak fürdeni akar, és nem is szeretkezni velem?

Miután kicsatoltam övemet, ő is elkezdett vetkőzni, én pedig úgy megörültem ennek láttán, hogy szélesen elmosolyodtam. Direkt lassan húzta le magáról a nadrágját, hogy jól szemügyre vehessem izmos combjait. Éltem is a lehetőséggel és ajkamat harapdálva figyeltem minden egyes mozdulatát, miközben elkezdtem levenni magamról a pólómat is. Miközben egyre több ruhadarab került le rólunk, végig egymás szemébe néztünk. Mikor márcsak egy-egy alsónadrág volt rajtunk, megálltunk és bámulni kezdtük egymást. Mintha mindketten a másikra vártunk volna.

-Te kezded.-mondta Kook arra utalva, hogy én vegyem le először a boxert, az utolsó ruhadarabot, ami testünket takarta.

-A-a.-mondtam kuncogva.-A fiatalabbé az elsőbbség.

-Nem inkább az idősebbé?-döntötte oldalra a fejét, amitől elolvadtam.

Olyan édes ilyenkor. Olyan édes, hogy itt helyben rámásznék és addig vonaglanék rajta, amíg el nem élvez. Oh...miken jár az eszem. Hm, igaz van mentségem. Itt áll előttem egyetlen boxerben, fedetlen felsőtesttel és észveszejtően szexi arccal. Hogy tudnék nyugton maradni mellette?

-Jimin!-szólongatott.- Egy kissé elkalandoztál.-vigyorgott.

-Tényleg?

-Igen.-mondta érzéki hangon, miközben közelebb lépett hozzám és átfogta a derekamat.-Imádom ruha nélkül átölelni a karcsú derekadat.-mormolta, miközben simogatni kezdte az említett testrészemet. Én is érinteni akartam kívánatos testét. Tenyeremet mellkasára tettem és jól megfogdoztam mellét. Imádom, hogy szex előtt mindig tartunk egy kis tipi tapit.

-Olyan kemény a melled.-mondtam ezt inkább a mellének, mint neki, miközben ajkamba haraptam.

-Nem sokára más is kemény lesz, ha folytatod ezt.-suttogta fülembe.

-Ezer éve erre várok.-mondtam magabiztosan szemébe nézve, mire elnevette magát.

-Rendben ChimChim, nézzük, te hol tartasz!-mondta, majd fenekemnél belenyúlt boxerembe és belemarkolt egyik farpofámba. Kiszaladt ajkaim közül egy halk sóhaj.-Hmmm, a feneked jó kemény. De nézzük tovább!-mondta, majd előre nyúlt a boxerembe a férfiasságomhoz. Megfogta azt és végighúzta rajta kezét.

-Aaah!-erre már eleresztettem egy mély nyögést.

-Nem elég kemény még.-mondta kacéran.-De hamar segítünk ezen.-mondta, majd egy rántással lehúzta rólam az alsómat, mely a bokámnál akadt meg, aztán kezébe vette meredező tagomat.-Melyiket szeretnéd? A lassút...-mondta, miközben nagyon lassan, kínzóan lassan, végighúzta egyszer a kezét férfiasságomon.-...vagy a gyorsat?-kérdezte, ezúttal kétszer húzva meg farkamat.

Mindkettő alkalommal mély nyögéseket csalt ki belőlem, különösen akkor, amikor lassan csinálta. Mert az kínzóbb és jobban megvárakoztat. Persze ő ezt nem annak tudta be.

Forbidden love (BTS Jikook fanfiction) BEFEJEZETTOnde histórias criam vida. Descubra agora