Jikook 21.fejezet (A beteljesülés) +18

5.3K 327 45
                                    

*Jungkook szemszöge*

Reggel Jimin karjaiban ébredtem. Hozzá tudnék szokni ahhoz, hogy minden nap az ő illatára ébredjek. Ő még javában aludt, így csak óvatosan mertem csókot nyomni ajkaira, nehogy felébresszem. De így is felkelt.

-Kook...-mondta rekedtes hangon.-Hope meg fog látni minket.

-Nincs itt.-vontam meg a vállaimat.-És egyszer úgyis meg kell tudniuk.

-Én azt hittem, félsz mások véleményétől.

-Így is van. De Jinéket is elfogadták.

-Akkor gyere ide!-mondta, majd hirtelen elfektetett az ágyon, utána pedig fölém mászott.

Fejem mellett megtámaszkodott és megcsókolt. Én eközben benyúltam a pólója alá és simogatni kezdtem hátát. Megborzongott hideg kezeimtől.

Már olyan régóta kívántam őt és éreztem, hogy rögtön lefektetett volna, de én nem így akartam. Hanem nyugodtabb körülmények között, ugyanis bármikor ránk nyithattak volna.

-Jiminh...neeeh...kérlekh.-mondtam nyögdécselve, mert már lejjebb haladt csókjaival a nyakamra.

-Nem szeretnéd?-nézett fel szemeimbe.

-De igen. Csak nem úgy, hogy bárki ránk nyithat.

Erre felállt az ágyról, odasétált az ajtóhoz és bezárta.

-Gond letudva.-mondta, majd visszamászott az ágyra és folytatta a nyakam csókolását.

Lehunytam szememet és élveztem azt, amit velem csinált. Miután megszabadított pólómtól lejjebb haladta csókjaival a mellkasomra, majd a hasamra. Mindezt óvatosan és gyengéden tette. Mikor elért nadrágom kezdetéig lehúzta rólam azt. Egyetlen alsónadrág fedte testemet, semmi más. Jimin megnyalta ajkait ahogy végignézett rajtam, amitől teljesen elvesztettem az eszemet. A vér az agyamból máshová áramlott. Felültem hozzá és hevesen tépni kezdtem ajkait. Mindketten erősen ziháltunk, de nem törődtünk vele. Simogattuk egymást ahol értük és közben csak levegőt venni engedtük el egymás nyelvét.

Én is vetkőztetni kezdtem, mert már érinteni akartam azt a kívánatos testet, amit csak titokban figyelhettem. Mikor már ő is csak egy alsóban volt jól szemügyre vettem. Szemem elidőzött merevedésén, ami tökéletesen kirajzolódott szűk alsóján keresztül.

-Hah, gyönyörű vagy.-ziháltam, majd újra ajkaira tapadtam és megmarkoltam feszes fenekét közelebb húzva magamhoz.

Férfiasságunk összeért, mire nagyot nyögtünk. Óvatosan visszalökött az ágyra és fölém mászott. Megcsókolt és egyik kezével a fejem mellett támaszkodott, a másikkal pedig rámarkolt az alsón keresztül a férfiasságomra. Belenyögtem csókunkba, így elengedtük egymást. Masszírozni kezdett, mire egyenletesen nyögni kezdtem.

-Ah...Jiminh...Jiminh.-nyüszítettem nevét magas hangomon.

Egyre csak vonaglottam keze munkájától. Ha tovább folytatta volna, vége lett volna kis kalandunknak, de abbahagyta és elkezdte fájdalmasan lassan lehúzni boxeremet. Közben arcomat figyelte, hogy hogyan reagálok. Eltátottam a számat és mély lélegzetet vettem. Próbáltam nem elélvezni. Ahhoz még túl korán lett volna. Többet akartam. Mikor nemességem már fedetlen volt, puszit adott a tövébe, mire megremegtem. Lehunytam a szemeimet. Egyszercsak megéreztem ajkait férfiasságom körül. Szemeim kipattantak, majd mikor lassan mozgatni kezdte ajkait, eltátottam a számat és kéjesen nyögni kezdtem. Kiengedett szájából, és akkor fordult a kocka. Én is látni akartam őt, ahogy tőlem nyögdécsel és a nevemet mondogatja.

*Jimin szemszöge*

Miután kiengedtem a számból, kicsit összeszedte magát és elkapta a merevedésemet. Hangosan nyüszítettem. Testem elgyengült és erőtlenül hullottam az ágyra, így ő került felülre. Megszabadított alsónadrágomtól és csupasz nemességemet kezdte kényeztetni. Fel-le mozgatta rajta kezét, én pedig abban a ritmusban nyögtem alatta.

-Ah...ah...bébi...olyan jólh...csinálodh.-préseltem ki magamból értelmes szavakat.

-Nyögj csak, szerelmem.-vigyorgott perverzen, de munkáját nem hagyta abba.

-Kookh...el fogokh...-próbáltam tudtára adni, hogy közel a csúcs, de ő nem hagyta, hogy elmondjam.

Elengedett és felmászott hozzám, hogy megcsókoljon. Ez már túl sok volt. Előjött a domináns énem, és elhatároztam, hogy a mennyekbe repítem. Újra fölé másztam és lábait szétterpesztettem. Ujjamat bejáratához vezettem.

-Jimin!-kapta el kezemet.-Várj!

-Mi a baj?

-Óvatosan. Félek. Ez lesz az első.-mondta szendén.

-Ne aggódj, picur! Vigyázni fogok rád, de először egy kicsit fájni fog. Mehet?

-Igen.

Bevezettem sorban ujjaimat, melyre először fájdalmas nyikkanással reagált. Úgy utáltam, hogy fájdalmat kellett neki okoznom, de ez kell az utána következő élvezethez. Miután úgy éreztem felkészült, lábai közé térdeltem és bejáratához igazítottam nemességemet.

-Készen állsz?-kérdeztem.

-Igen.-válaszolta, mire szép óvatosan és lassan behatoltam.

Fájdalmas nyögései hamarosan kéjjel teltek meg, ahogy mozogni kezdtem benne. Az ágyat markolászta alattunk és fejét hátradöntve nyögött mélyeket. Teljesen ellazult.

-Ah...Jiminh...annyira jóh.-hunyta le szemeit, majd amint kimondta elélvezett.

Ahogy láttam, hogy kiereszti magából nedvét, ami végigfolyik rajta, izzadt teste megfeszül és aprót sikít, én is a csúcsra értem és megtöltöttem szerelmem testét. Kihúzódtam belőle, mire megrázkódott, majd mellé feküdtem. Még mindig szapora volt a légzésünk és bőrünk csillogott az izzadságtól.

-Jimin, ez...ez mesés volt.-zihált Kook.-Annyira jó volt.-csókolt meg.

-Gyönyörű voltál.-mondtam, mire értetlenül nézett rám.-Miközben elélveztél. Többet akarom látni a gyönyörű testedet.-magyaráztam meg, mire elpirult és lehajtotta a fejét.-Gyere bébi, fürödjünk le, aztán menjünk reggelizni! Bébi...tetszik ez a név?

-Nagyon. És neked a szerelmem?-ragyogott az arca.

-Tetszik...bébi.-nevettem, majd elindultunk a fürdőszobába.

Lezuhanyoztunk, felöltöztünk és a konyhába indultunk. Mindenki az asztalnál ült és evett.

-Jó reggelt!-köszöntünk kórusban Kookal.

-Jó reggelt!-vigyorgott szélesen V.

"Ennek meg mi baja?"-gondoltam.

-Ott a reggelitek.-mutatott Jin két kajával megrakott tálra.-Kell az energia, biztos elfáradtatok.-kuncogott Jin.

Összenéztünk Kookal. Vajon véletlenül mondott ilyet?

-Tudjátok, legközelebb halkabban kéne.-nevetett Yoongi.

Akkor esett le. Hallottak minket. A francba...de ciki. Ránéztem Kookra, aki elvörösödött, lehajtotta a fejét és a cipőjét kezdte bámulni. Én csak kőszoborként pislogtam. A többiek huhogtak, ujjongtak és tapsoltak. Hát, nem ilyen reakcióra számítottunk, amikor kiderül a szerelmünk, de legalább nem akadtak ki. Sőt, látszólag örültek nekünk. Hiába, ők a legjobb hyungok a világon.

Forbidden love (BTS Jikook fanfiction) BEFEJEZETTDonde viven las historias. Descúbrelo ahora