Jikook 43. fejezet (Hold back my tears)

2.7K 211 84
                                    

*Jimin szemszöge*

A dorm felé tartó furgonban mindenki, egytől egyig, elaludt. A sofőr ébresztgetésére eszméltünk fel, amikor már a házunk előtt voltunk. Kikászálódtunk a kocsiból és mind a heten a nappali felé vettük az irányt. Tae, Yoongi és én, a kanapéra telepedtünk, Nam a fotelbe huppant bele, Jin az ő ölébe, Jungkook és Hope pedig a szőnyegen terültek el.

-Szörnyű volt a fotózás.-nyöszörgött Yoongi.-Az a kis taknyos megmondta nekem, hogy hova álljak, hogy mit csináljak és még azt is, hogy hova nézzek. Komolyan azt hittem, hogy beletömöm a szájába azt a kibaszott fényképezőgépet. Hála az égnek, hogy Jungkook kitette innen a szűrét.

-Tényleg, hogy hogy elküldted?-kérdezte Jin Kookot.

-Összevesztem vele.-válaszolta Kookie.

-És min vesztetek össze?

-Hát, azt tudjátok, hogy szerelmes Jiminbe...-kezdte Kook.

-Nem szerelmes belém.-vágtam közbe.

-Mindegy, a lényeg, hogy vonzódik hozzá és össze akart minket ugrasztani.

-Úúú. Hogyan?-kérdezte Tae.

-Hazudott nekem és Chimnek is. De szerencsére nem sikerült a terve.-mesélte Kook.

-Az durva.-mondta Hope.

-Aljasság.-morogta a leader.

-Jól tetted, hogy kilakoltattad.-mondta Tae, mire elnevettük magunkat.

-Legalább nem kell többet látnunk a kancsal képét.-mondta Yoongi.

-Hát, legalább egyszer még biztosan látni fogod életed során.-jegyeztem meg halkan.

-Mi? Mér'?-kerekedtek ki Suga szemei és a többiek is kíváncsian néztek rám.

-Mert ma átjön hozzánk. Elhozza a fotókat.-válaszoltam.

A fiúk egyszerre kiáltottak fel: "Jaj, ne mááár!"

Ezt a kis beszélgetést követően valamennyien szétszéledtünk. Hope, Tae és Nam beültek a TV elé, Jin és Yoongi nekiláttak kimosni a szennyest, én és Kook pedig, bevonultunk Hobival közös szobámba. Magunkra zártuk az ajtót és lepihentünk.

Kook elterült az ágyam tetején, én pedig mellette terültem el. Elég nagy az ágyam, hogy elférjünk ketten rajta. Lehunytam a szemeimet és megpróbáltam aludni egy kicsit. Persze Jungkook mellett ez elég nehezen kivitelezhető terv. Éreztem, hogy az ágy besüpped alattam. Szerelmem fölém ágaskodott és elkezdte csókolni a kulcscsontomat. Ki sem nyitottam szemeimet, úgy élveztem nedves ajkait bőrömön. Elkezdte lefejteni rólam a fotózáson viselt ingemet. Kiment a fejemből, hogy a képeket, amelyeket Minjun nekem adott, az ingem alá rejtettem, nehogy Kook meglássa, mert féltem a reakciójától. De mire kapcsoltam, már a kezében volt a boríték, benne a fotókkal.

-Ez meg mi?-lebegtette.

-Az? Az semmi.-kaptam utána, de elhúzta előlem.-Add ide, Jungkook!-parancsoltam rá.

-Előbb meg szeretném nézni.-mondta.

-Ne! Kérlek, add ide!-kaptam újra utána, ismét sikertelenül.

-De miért ne? És miért dugdosod előlem?

Nem válaszoltam, csak lehajtottam a fejemet és elvörösödtem.

-Hé, szerelmem!-nyúlt be Kook állam alá és felemelte fejemet.-Ha nem szeretnéd, nem nézem meg. De legalább megmagyarázhatnád, hogy miért nem.

Forbidden love (BTS Jikook fanfiction) BEFEJEZETTOnde histórias criam vida. Descubra agora