Búcsúszó

1.4K 61 25
                                    


Sziasztok!

Visszatértem egy borzasztóan hosszú kihagyás után, de csak azért, hogy elköszönjek tőletek, és rendesen lezárjam ezt a könyvemet. Egy páran félreérthettetek, mert azt gondoltátok, hogy még lesz folytatása a sztorinak, de nem. Nem terveztem továbbvinni, így szerettem volna lezárni. Egyébként, valószínűleg az én hibám a dolog, mert félreérthetően fogalmaztam a legutolsó rész végén. Ezért elnézéseteket kérem.

Szeretném nektek megköszönni, hogy végig velem voltatok, és olvastátok, vártátok az új részeket, annak ellenére is, hogy sokszor elég sokat kellett várnotok a folytatásra. Nem tudom kifejezni, hogy mennyire hálás vagyok nektek a sok kommentért, szavazásért, megtekintésért. Biztosan nem hiszitek el, ha azt mondom, hogy boldoggá tettetek, és ugyanúgy vártam a visszajelzéseiteket, mint ahogy ti vártátok a folytatásokat, de így volt. Nektek köszönhetem, hogy elhittem, igenis van értelme annak, amit csinálok. Nagyon hálás vagyok ezért. Nem tudok  mást mondani, köszönöm szépen. :)

Egyébként, nem tűnök el Wattpadról, a jövőben tervezek kirakni új könyveket (jelenleg is készülőben van egy), de azok valószínűleg, nem Jikook-os témájúak lesznek. Valahogy már nincs ihletem a témához. De más történetekhez nagyon is van, és ezeket tervezem kirakni. Remélem, hogy sokan lesznek közületek, akik azokat is olvassátok majd.

Még egyszer, nagyon köszönök nektek mindent


Forbidden love (BTS Jikook fanfiction) BEFEJEZETTOnde histórias criam vida. Descubra agora