Jikook 81.fejezet (Válaszok) +18

2.7K 156 10
                                    

*Jimin szemszöge*

Néhány perc múlva már mindenki a kórteremben tartózkodott. A fiúk is, és a manager is.

-Valaki el tudná magyarázni, hogy mi a fészkes fene folyik itt?-kérdeztem ingerülten.

A teremben lévők összenéztek.

-Jimin...ez egy nagyon hosszú és bonyolult történet. Nem lenne jobb, ha akkor mesélnénk el, hogyha...-kezdte Namjoon.

-Nem! Nem, hyung!-vágtam a szavába.-Én most akarom tudni. Most azonnal. Miért titkolóztok?

-Mondd el neki, Namjoon!-szólalt meg Jin-hyung.-Joga van tudni. Nem fair, hogy mindenki tud róla, csak pont ő nem.

-De tudod, hogy miért nem mondhattam el neki eddig sem.-mondta Nam.

-Tudom. De Jimin anyukája meg fogja érteni.

-Mi van? Hogy jön képbe az anyám?-akadtam ki még jobban.

Most aztán tényleg semmit sem értettem.

Namjoon sóhajtott egyet, aztán így szólt:

-Mindent elmesélünk, Jimin. Az egész úgy kezdődött, hogy egy nap kaptam egy telefonhívást. Édesanyád volt az.

-Miért hívott téged?-kérdeztem.

-Had folytassam. Tudta, hogy a szüleim ügyvédek, ezért megkért engem, hogy beszéljek velük, eltudnának-e vállalni egy ügyet.

-Miféle ügyet?-ráncoltam a szemöldökömet.

-Édesapádat elgázolták.

-Hogy mi?-döbbentem le.

-Édesapádat cserbenhagyásos gázolás érte, ezért kellett anyukádnak az ügyvéd.

-És...és apa most...

-A busani kórházban ápolják. Egyelőre eszméletlen.

A leader szavai mellbe vágtak. Én erről miért nem tudtam semmit sem?

-A baleset óta fel sem ébredt?-kérdeztem félve.

-Nem.-válaszolta Namjoon lesütve a szemeit.

-És...és ez hogy függ össze bármivel is?-kérdeztem zavarodottan.

-Folytatom. Beszéltem a szüleimmel, akik elvállalták az ügyet. Amikor te, és Jin az étteremben figyeltetek engem, akkor találkoztam a gázolóval, de mivel az ő ügyvédje nem tudott jelen lenni, ezért el kellett napolnunk a megbeszélést.

És ekkor, állt össze a dolog. Minjun apja volt a gázoló.

-Később, gyanús lett nekem, hogy a gázoló vezetékneve azonos Minjun-éval. Kicsit utána kérdeztem a szüleimtől, és kiderült, hogy ez az egybeesés nem véletlen. Ez a férfi Minjun édesapja. Ekkor már sejtettem, hogy ez a gázolás nem baleset volt. És igazam lett. Bementem a börtönbe, és beszéltem Minjun-nal. Elárulta, hogy az apja bosszút forralt ellened és Jungkook ellen, amiért ő börtönben végezte.

Döbbenten hallgattam a sztorit. Ez annyira hihetetlen.

-Szóltam a manager-nek erről a dologról, aki azt javasolta, avassuk be Jimin szüleit is a történtekbe.

-Akkor...anya tud rólam és Jungkook-ról?

-Igen. Ne haragudj, hogy elmondtuk neki, de muszáj volt.

-Nem gond. Hogy...hogy fogadta?

-Ezt majd megbeszélitek, Jimin.-mondta Nam.

Ezzel nem nyugtatott meg. Lehet, hogy anya nagyon kiakadt? Vagy talán apa miatt nem is volt ideje erre gondolni?

Forbidden love (BTS Jikook fanfiction) BEFEJEZETTDonde viven las historias. Descúbrelo ahora