*Jimin szemszöge*
Másnap reggel kinyújtóztam az ágyamban és a kezemmel Kookie-t kerestem magam mellett. De nem volt ott. Hát persze, a saját ágyában aludt, Namal és V-vel közös hálójában. Kicsit előbb felébredtem, mint a többiek, így kikeltem az ágyból és komótosan kicsoszogtam a konyhába. Kook az asztalnál ült és a kezén feküdve aludt. Mellette volt a telefonja. Gondoltam, megint elaludt miközben játszott este.
Beletúrtam selymes hajába és csókot nyomtam a feje tetejére. Nem akartam felébreszteni, de érintésemre megmozdult és nyitogatni kezdte hatalmas boci szemeit.
-Mochi?-kérdezte álmosan nyöszörögve.
-Én vagyok, picur.-simítottam meg arcát.-Hogy kerültél ide?
-Éjszaka felkeltem, mert nem tudtam aludni és kijöttem.-mesélte kómásan.-Aztán leültem ide és elaludtam.
-Értem.-mondtam, miközben leültem mellé az asztalhoz.-Kérsz kapucsínót?-toltam elé a csészémet.
-Igen.-válaszolta, majd kezébe vette az italt és mohón inni kezdte.-Lejött a nyakamról a vakolat.-kuncogott édesen Kook.
-Mielőtt elindulunk a céghez újra bekenjük, jó?
-Jó.-mondta, majd felállt a székről és az ölembe ült, velem szembe. Kezeit a nyakam köré fonta, én pedig a derekát fogtam át.-Tudod, hogy miért nem tudtam aludni?-nézett mélyen a szemembe.
-Miért nem tudtál aludni, bébi?-gügyögtem neki.
-Mert nem voltál mellettem. Ma viszont velem fogsz aludni.
-De hol?
-Az mindegy. Majd együtt kitaláljuk. Ha kell, az udvaron is elalszom, csak legyél ott mellettem!-mondta, majd hosszasan megcsókolt.
-Szeretlek, Mochi.-mondta, miután elengedett.
-Én is szeretlek.
Erre a szóra Yoongi toppant be a konyhába.
-Khm.-köhintett, hogy felhívja magára a figyelmet.-Mindenki szeret mindenkit, mostmár tudjuk, de ettől én még éhes maradok.-célzott finoman arra, hogy le szeretne ülni az asztalhoz enni, de úgy, hogy mi nem ott szerelmeskedünk.
-Oh, bocsi hyung.-pirosodott el Kookie, miközben kiugrott az ölemből.
Szép lassan mindenki felébredt és összeszedte magát. Jin isteni reggelije után elindultunk a céghez. Előtte persze, lealapoztam Kook nyakát.
A napot táncpróbával kezdtük. Mivel a tánctanár tartotta nekünk az órát, a táncpárbajt el kellett halasztanunk. Szerencsére. Nem mintha félnék, csak tudom, hogy táncban Hope még mindig lealáz. Én csak hülyéskedtem, amikor azt mondtam, hogy jobb vagyok nála.
Miután eltáncoltunk néhány koreót, a tánctanár elengedett minket. Persze csak azért, mert a cégtől vittek minket egy stúdióba, ahol interjút készítettek velünk. A műsor azonban csak másnap kora reggel került adásba. Addig megvágják, javítják és hasonlók.
Az interjúval bezárólag az aznapi napirendünk véget ért, így hazamentünk a dormba. Kivételesen egyikőnk sem volt fáradt. Gondoltuk, kéne valamit csinálni. Felmerült ötletnek a séta, a mozi, az edzőterem, de végül otthon maradtunk és videójátékoztunk a kanapén.
-Ez olyan unalmas.-fújtatott Yoongi, amikor V és Hope már ötödszörre kezdték újra az egyik pályát, mert nem tudták megcsinálni.
-Add ide azt a joystickot! Majd én megcsinálom.-vállalkozott Kook, majd kivette V kezéből a konzolt.-Hyung, neked nem kell csinálnod semmit.-mondta Hope-nak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forbidden love (BTS Jikook fanfiction) BEFEJEZETT
Hayran KurguJungkook és Jimin, a BTS nevű banda tagjai. A csapat egyre nagyobb sikereket ér el, egyre híresebbek és ismertebbek lesznek. A karrierük szárnyal, a bandával szinte egy családot alkotnak, a cégmorál rendben van, szinte már mesebeli az életük. De nem...