*Jimin szemszöge*
Amikor felébredtem, egy kórteremben találtam magam. Néma csend, egy egyenletes pittyegésen kívül semmi sem hallatszott. Felültem az ágyban, de rá voltam kötve a gépekre, úgyhogy vissza kellett feküdnöm. Piszkosul szédültem, és émelyegtem egy csöppet.
Az volt az utolsó emlékem, hogy szedtem be abból a fogyást segítő vitaminból. Talán egy csöppet túlzásba estem az adagot illetően, de azt írták a használati utasításban, hogy ha többet veszünk be belőle, biztosabb a siker. Nem gondoltam, hogy kórházba is kerülök, hiszen ez csak vitamin. Nagyon remélem, hogy azért használni fog...legyen valami előnye is, hogy ide kerültem.
Pár perc múlva egy nővér lépett be a kórterembe.
- Á, felébredt? Hogy érzi magát? - kérdezte barátságosan.
- Jól. - válaszoltam röviden.
- Rendben. Azonnal szólok a doktor úrnak és a családjának. - mondta, majd kiment a kórteremből.
Miután a nővér kiment, anyáék azonnal berontottak a szobába.
- Fiam, jól vagy? - sietett az ágyamhoz anya.
Apa, Taehyung és Jihyun pedig, szintén körbeálltak.
- Persze, hogy jól vagyok. Nem kell túlreagálni a helyzetet. Anya...Jungkook hol van?
- Valahol itt, az épületben. Nagyon aggódik érted, és nagyon feszült.
- Mégis miért?
- Hogyhogy miért, édesem? Elvesztetted az eszméletedet. Nagyobb bajod is lehetett volna azoktól a gyógyszerektől.
- Azok nem gyógyszerek, hanem vitaminok.
- De minek szedted be őket, édesem? Nem vagy kövér. Pont ellenkezőleg. Majdnem beteges, ahogy kinézel. - mondta anya.
- Kösz.
- Jaj, nem úgy értettem. Jól nézel ki, szívem, de tovább ne fogyj, mert látogathatod minden egyes nap a kórházat.
- Anyának igaza van, Jimin. Ez nem egészséges amit csinálsz. - mondta Jihyun.
- Fiam, kinek akarsz megfelelni? - kérdezte apa.
Erre nem tudtam azonnal válaszolni. Lehajtottam a fejemet, és könnyezni kezdtem.
- Elsősorban Jungkooknak. - mondtam rekedtes hangon. - Meg persze az egész családomnak, a BTS-nek, a rajongóknak, a BigHit-nek, mindenkinek.
- Magadnak megfelelsz, Jimin? - nézett rám apa.
- Nem, magamnak sem. Annyi idolt látok, akik remekül néznek ki, mert szép vékonyak, de közben izmosak is. Hogy csinálják? Én miért nem lehetek olyan? Miért kell nekem ilyen formátlannak lennem?
- Jimin, egyáltalán nem vagy formátlan, és ne akarj úgy kinézni, ahogy mások. Te így vagy csodás. Semmin sem kell változtatnod. A családod, a BTS, a rajongók, Jungkook, mi mind úgy szeretünk téged, ahogy vagy. Ha most hirtelen meghíznál, és lennél 100 kiló, mi akkor is szeretnénk. - mondta apa. - És ami a legfontosabb, hogy nem tudsz mindenkinek megfelelni, fiam. Mindig lesz valaki, aki bele fog kötni valamibe. Ha létezne tökéletes ember, még abban is találnának hibát. Így működik a világ, Jimin. És jól jegyezd meg, amit most mondani fogok. Aki igazán szeret téged, nem fog elhagyni akkor sem, ha változol. Akár a külsőd, akár a belsőd változik. Ha pedig mégis, az jobb is úgy, mert nem volt igazi vele a kapcsolatod.
- De szépen mondtad. - mosolygott Taehyung.
- Köszönöm. - mondta apa büszkén és mosolyogva.
ESTÁS LEYENDO
Forbidden love (BTS Jikook fanfiction) BEFEJEZETT
FanficJungkook és Jimin, a BTS nevű banda tagjai. A csapat egyre nagyobb sikereket ér el, egyre híresebbek és ismertebbek lesznek. A karrierük szárnyal, a bandával szinte egy családot alkotnak, a cégmorál rendben van, szinte már mesebeli az életük. De nem...