Jikook 4.fejezet (Filmes est és erdei levegő)

5.1K 370 17
                                    

*Jin szemszöge*

Mikor meghallottam a zajt a fürdőszoba felől, haragosan odaindultam, nem akartam elhinni, hogy Namjoon egy ilyen egyszerű feladatot képes elrontani.

Beléptem a fürdőszoba ajtaján, és leesett az állam. Namjoon leszakította a mosógép feletti polcot, amin a mosóporok és az öblítők voltak. Az egész padlót beterítették a különböző színű és szagú vegyszerek, de Nam pólóján is ékeskedett néhány folt. A bűnös dermedten állt a fürdőszoba közepén a reakciómra várva.

-Hyung, én...-kezdte Nam félig mosolyogva.-...feltakarítok.

-Pompás. És mivel fogunk mosni?-tettem karba a kezem.

-Mindent megveszek újra.

Nem szóltam semmit, bár legszívesebben kiabáltam volna, de türtőztettem magam, és visszaindultam a konyhába. Arra értem vissza, hogy Kook V-vel vihorászik. Szóval kibékültek. Na, végre. Annyira megkönnyebbültem, hogy még Nam bénaságát is elfelejtettem.

-Akkor, minden rendben van?-kérdeztem a két fiatalabbat.

-Igen, megbeszéltük.-vigyorgott Kook.

-Ennek örülök.-mondtam, majd folytattam a szendvicskészítést. Láttam, hogy Kookie folytatni akarja a mosogatást, de nem hagytam neki.

-Menj csak Kook, majd én befejezem.-mondtam.

-Biztos?-kérdezte.

-Persze, menj csak.

-Oké, köszi, hyung.-mondta, majd el is siettek Tae-vel. Gondoltam, hogy Kooknak hiányzott a V-vel töltött idő, ezért hagytam, had menjen.

Néhány perccel később tálaltam a reggelit. Mind a heten asztalhoz ültünk és enni kezdtünk. A Jungkook melletti szék már nem volt üres, Tae boldogan foglalta el a helyét. Hope és Jimin is félrerakták a leveleket, Yoongi eltette a jegyzetfüzetét, Nam pedig vegyszeres ruhában ült az asztal mellett.

-Mi ez a szag?-szaglászott fintorogva Suga. Nam feltette a kezét, hogy ő a tettes.-Mitől van ilyen szagod?

-Talán a mosószerektől.-válaszoltam helyette.

-He?-lepődött meg Yoongi.

-Kiborítottam a mosószereket.-mondta Nam.

-Rap Mon, tényleg te vagy a rombolás istene.-nevetett Hopi.

-God of Destruction.-tette hozzá Kook.

-Mi? Ja, igen, persze.-játszotta Hope, hogy értette azt, amit Kook mondott.

-Holnap a felvétel után elmész, és veszel új mosószereket!-mondtam. Nam csak bólintott.

-Milyen felvétel?-kerekedtek el Jimin szemei.

-Jimin, megint elhagytad a beosztást?-fogta Nam a fejét.

-Én mindenhol kerestem, de egyszerűen a föld nyelte el.-panaszolta Jimin.

-Ti nem tudtok róla semmit?-fordult a leader a többiekhez. Egyszerre rázták a fejüket. Egyébként ez a kérdés elsősorban a maknaeknak és Hope-nak szólt, akik gyakran szívatják azzal Jimint, hogy eldugják a holmijait.

-Jó, hát akkor, nyomtatunk neked új táblázatot a hétre. És mivel Suga a legkedvesebb a bandából, ő fog neked segíteni ebben.-jelentette ki cinikusan a leader.

-Mi van?-nyelt félre Yoongi, miközben a kávéját szürcsölte.-Mér' pont én?

-Nem hallottad, hyung? Most mondta. Mert te vagy a legkedvesebb.-nevetett Hopi, aki nagyon élvezte, hogy így kiszúrtak Suga-val és Jiminnel.

Forbidden love (BTS Jikook fanfiction) BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now