Dostala jsem nejlepší dárek! Žádná noční můra! Jsem sice vzhůru, asi si za ty roky tělo zvyklo, ale žádné slzy, žádný nářek. Rozhodla jsem se vylést na střechu a zpívat. Na znamení díků a vděčnosti jsem začala zpívat 'Take me to church'. Nejsem sice křesťanka, ale někomu poděkovat musím. Snad se už nic zlého nestane.
Z nechucením jsem zarazila budík a přikryla si obličej peřinou. Zase škola.
Tak moment!
Dnes je neděle, tak proč mi zvoní budík?! Stále se zavřenýma očima jsem nahmatala mobil. Přiblížila jsem si ho k obličeji. Zamžourala jsem, abych vůbec něco viděla. Kriste! Je teprve osm hodin. Ten, kdo mě probudil takhle brzo, si to šeredně odskáče. Vstávat v neděli v osm, to není možný! Ale čím dřív seřvu toho šprýmaře, tím rychleji si zlepším náladu a vrátím se do postele.
S neochotou jsem vstala a šla se osprchovat. Horká sprcha zaručeně probudí. Potřebuju energii, aby si mohla dopřád pocit za dosti učinění.
Vyšla jsem z koupelny obalena v ručníku a šla si do skříně pro oblečení.
Na dveřích od skříně vysely černo-fialové šaty. Byly s ramínky, černá látka halila záda a tvořila sukni. Fialová s černými motýlky byla všita na hruď a také do spodu sukně. Byly krásné.
Pod nimi byly černé lodičky. V jedné byl papírek. Sehla jsem se pro mě.
Vem si tyto šaty na sebe a hezky se uprav. Dole na tebe čeká překvapení.
Jirka
P.S. omlouvám se za časný budíček, ale doufám, že mi odpustíš.Takže to Jirka mě probudil. No, uvidíme kvůli čemu mě musel tak časně zrána vzbudit a třeba mu i odpustíme.
Oblékla jsem si šaty a šla si do koupelny udělat něco s vlasama. Pár pramínků jsem si natočila na kulmu a sepla je vzadu na týle. Mám zlatou sponku ve tvaru motýla, tak jsem ji využila. Namalovala jsem si jen oči řasenkou a nijak jsem to neřešila. Nerada se maluju, jen když je to nezbytně nutné. Obula jsem si lodičky a hned mi bylo jasné, že mě za chvíli budou šíleně bolet nohy. Doufám, že to za tu bolest bude stát.
Vyšla jsem z pokoje a šla směr schodiště. Zaslechla jsem nějaké hlasy, tak jsem zpozorněla. Přišla jsem ke schodům a uviděla to.
ČTEŠ
Tajemství z minulosti✔
Teen FictionDiana je nucena odstěhovat se k novému příteli, kterého si našla její mamka, což znamená opustit svou kamarádku, své zázemí, svou minulost. Je také nucena bydlet s nafoukaným Davidem, po kterém prahne každá dívka. David postupem času zjišťuje děsivá...