Příběh

525 21 0
                                    

Dnešní oslava byla skvělá. Diana ji vůbec nečekala. Mám pocit, že by stačila samotná oslava, bez dárků. Ale dárky byly to nejlepší. Šaty, co dostala od táty, neuvěřitelně slušely. Z dortu byla unešena. Jen nevím, co bylo lepší. Jestli fotky nebo dres s pukem. Oboje se moc líbilo, ale nevím. U Jitčinina dárku byla radostí bez sebe, ale u mého ji utekla slza. Usínal jsem s vědomí, že je Diana v pořádku a že se nic nemůže pokazit.

To jsem netušil, co přijde druhý den.

,,Mohla by jsi nám vyprávět její příběh?" Diana bledla s každým slovem. Podíval jsem se na Rika a poznal jsem, že myslí na to samé.

Simona Kurtová

To je jméno dívky, která byla napsaná, jako dcera Jitky. Nic jsem nechápal.
Diana se nadechla, že chce něco říct, ale Cora byla rychlejší.

,,Je to nutné?"

,,Je to jen další ubožačka, která zmizela." přidala se Ashley.

,,Proč bychom měli zrovna téhle věnovat pozornost?" no ovšem, Daisy. ,,Jen proto, že bydlela ve stejném městě jako Blackwoodová? Ty dvě se ani neznaly. Jak by mohly? Když se Blackwoodová s nikým nebaví. Bude to stejný příběh. Bílá dodávka, muži v maskách. Nic nového." teď sis vykopala hrob.

,,Jak se opovažuješ!?" Diana vybuchla jako sopka. ,,Nic nevíš, nic! Tak drž hubu nebo neskončíš jenom s červeným flekem na tváři." moc dobře jsem věděl o čem mluví a Daisy taky. ,,Nevíš nic, co to je být unesena nebo být nejlepší kamarádka unesené."

Nejlepší kamarádka. Ty dvě slova mi stále znějí v uších. Ona byla se Simonou nejlepší kamarádka.

Diana vstala a přešla k lavici, kde seděla Daisy. ,,Nevíš, jaké je být unesena. Nevědět, kde jsi, co od tebe chtějí nebo jestli se dožiješ rána. Nevíš, jak se cítí, když ví, že jí pomalu, ale jistě lámají a drtí na kousky, až z její osobnosti nezbyde nic než jen suť a prach." v Dianiných očí se nebezpečně zablýsko.

,,Diano," ozval se opatrně Driven. ,,Mohla by jsi nám to vyprávět?" Driv ví, kdy se ozvat, ale teď jsem si nebyl jist.

,,Třeba by konečně Daisy a spol splasklo." přidal se Malcolm. Malc je většinou samý vtip, ale pokud i on je vážný, to je co říct.

Viděl jsem, jak jí v hlavě štrotují kolečka. Skutečně nad tím přemýšlela. Podívala se na mě. Nevím, co očekávala, ale zdráhavě se nadechla. Asi neměla v plánu, aby o tom někdo věděl. Profesorka stála opřená u okna a vše poslouchala.

Tajemství z minulosti✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat