Otevřu oči. Čekala jsem, že zase budu v Místnosti. Mýlila jsem se. Byla jsem u sebe v pokoji. V pokoji v LA. Ale měla jsem pocit, že jsem nepatřím. Měla jsem pocit, že tu nemám, co dělat, že tohle není můj svět. Můj svět fialových růžích. Ve dveřích stál On. V ruce držel papírek se vzkazem a s fialovou růží. Vzkaz říkal 'Chceš zpět, tam kam patříš? Pojď se mnou.' Natáhl ruku.
,,Můžeš mi říct, jak jsi ti dokázala?" zeptal se mě Malcolm.
,,Co pak já vim" odpověděla jsem zmateně.
,,Ale prosím tě," řekl unaveně Sam. ,,Ty ses musela učit."
,,Jo," potvrdila jsem. ,,Ale tři minuty před hodinou."
,,To nevadí." řekli Malcolm s Adrienem podrážděně.
,,O čem se tu dohadujete?" zeptal se Erik, který přicházel společně s Drivenem a s Davidem.
,,O ničem." snažila jsem se je odbýt a tuto debatu ukončit.
,,Já ti dám o ničem." a Sam se otočil na kluky, kteří vypadali zmateně. Sam se zhluboka nadechla prudce na mě ukázal. ,,Diana dostala z chemie za jedna."
,,Cože!?" vykřikl překvapeně Erik.
,,Jak jsi to dokázala?" zeptal se mě zmateně David.
,,Znáš pravidlo, 'Když nevíš, dávej za bé.' ?" všichni přikývli. ,,Tak tohle jsem použila na všechna cvičení. Teda až na tu tabulku, tu jsem si pamatovala z hodiny." přiznala jsem popravdě.
,,Ty dáváš pozor?" ozval se Driven.
,,Hele Drive a vy všichni ostatní," řekl pevně David. ,,Tak Dý má za jedna. Měli bychom jí to přát. Prostě měla štěstí a něco věděla z hodiny a ta písemka nebyla zas tak těžká, vždyť máte všichni za tři." kluci se na sebe podívali a pak svůj pohled přesměrovali na mě.
,,Promiň Dý." ozval se Malcolm. ,,Jen nás to překvapilo. Samozřejmě ti to přejem."
,,Aspoň nám to zlepší průměr před koncem roku." připomněl Sam.
,,A že to potřebujem." potvrdil Erik. Všichni jsme rozesmáli.
,,Tak dobře," řekla jsem po tom, co jsme se uklidnili. ,,Co kdybych vás vzala na střelnici? Dlouho jsem tam nebyla. Potřebuju se udržovat ve formě a vy byste si to mohli vyzkoušet. Jen to nikomu nesmíte říct. Nemáte zbrojní pas a za tohle by mě i vás mohly zatknout."
,,Jo jasně, neboj." slíbil mi Adrien.
,,Jen, proč se učíš střílet?" zeptal se nechápavě Sam.
,,Kvůli tomu, co se stalo. Mamka měla o mě strach a myslela si, že když budu chodit k Sonnymu na kurzy sebeobrany, nebude to stačit. Tak mi koupila zbraň, já si udělala zbroják no a šla jsem na střelnici."
ČTEŠ
Tajemství z minulosti✔
Teen FictionDiana je nucena odstěhovat se k novému příteli, kterého si našla její mamka, což znamená opustit svou kamarádku, své zázemí, svou minulost. Je také nucena bydlet s nafoukaným Davidem, po kterém prahne každá dívka. David postupem času zjišťuje děsivá...