Chtěl jsem té dívce pomoc, ale nemohl jsem se pohnout. Stále mi opakovala, ať uteču, jinak dopadnu jako ona. Já ji stále odpovídal, že ji pomohu, že se odsud dostaneme, ale nohy jsem měl jak přimrazené k podlaze. Dveře se otevřely a v nich stál kluk, víc jak dvacet mu nebylo. Dívka ihned zbledla a oči zatemnily strachem. On přešel k dívce a v ruce držel bič. Rozmáchl se a já se otočil. Slyšel jsem svištění biče a dívčí výkřik.
Probouzím se a neslyším žádný příšerný zvuk, co by budík. Takže to znamená, že je před sedmou.
Podívám se na Dianu, která spí vedle mě. Ale ne, já tu zase usnul. Je sladká, když spí. Pomalu a pravidelně oddechuje. Nikdo by neřekl, že se v noci probudila s křikem.
,,Musíš mě stále pozorovat, jak spím?" zeptala se Diana se zavřenýma očima.
,,Ty nespíš?" teď, jak se z toho vymotat.
,,Ne, probudila jsem se chvíli před tebou." oči měla pořád zavřené.
,,A abych odpověděl na tvou otázku, tak jsem přemýšlel." vrátil jsem se k její otázce.
,,A o čem pak?"
,,O tom, že jsi sladká, když spíš." Dianu to šokovalo, tak otevřela překvapeně oči.
,,Neříkej nesmysly." pronesla, když se vzpamatovala a já si všiml rudé barvy na jejích tvářích.
,,Mohu se na něco zeptat?"
,,Záleží na co." nechápal jsem, tak jsem to ignoroval.
,,Říkala jsi, že už nemáš noční můry." Diana ztuhla. ,,Tak proč se ti vrátily?"
Diana si lehla na záda a zadívala se do stropu. ,,Noc, kdy byla oslava, jsem je neměla, ale pak se minulost vrátila a s ní i horší noční můry."
,,O čem se ti zdá?" pomalu se na mě podívala. Oči měla prázdné a já to nenáviděl.
,,Jsem v místnosti s okovy, s jedním oknem a ven vedou jedny dveře. Stojím uprostřed, nejsem připoutaná, ale nemohu se pohnout. Otevřou se dveře a stojí tam On." zdráhavě se nadechla.
Kdo je sakra On?
Věděl jsem, že jí to dělá potíž, ale musel jsem to vědět. ,,Před tím, jsem byla ve stejné místnosti, vždy se tam taky objevil On. Rozdíl je v tom, že jsem byla v okovech, pak buď začalo hořet nebo jsem padala do propasti. Vždy jsem věděla, že zemřu, ale to není to nejhorší.
Sny, co se mi zdají teď, jsou horší, protože jsem volná, nebo mám šanci utéct. Ale jen to tak vypadá. Při tom jsem víc svázaná než, když jsem byla v okovech."
ČTEŠ
Tajemství z minulosti✔
Fiksi RemajaDiana je nucena odstěhovat se k novému příteli, kterého si našla její mamka, což znamená opustit svou kamarádku, své zázemí, svou minulost. Je také nucena bydlet s nafoukaným Davidem, po kterém prahne každá dívka. David postupem času zjišťuje děsivá...