Přátelé

521 22 0
                                    

Zvláštní. Dnes je to už po druhé, co Diana nezpívá, ale hraje na klavír. Ne že bych si stěžoval. Na klavír hraje stejně krásně, jak zpívá, ale nesedí mi to. Že by měla z něčeho strach? Že by měla strach, že ji někdo sleduje? Proto se stále ohlíží přes rameno, když, jsme mimo školu, či nejsme doma? Proč by mi to neřekla? 'Jsou věci s kterými nikdo nic neudělá.' Tak proč se aspoň nesvěříš!

,,Odložte pera a zezadu sbíráme." oznámila konec času na test, profesorka chemie, paní Artlessová. Neochotně jsem test odevzdal. Snad ta trojka kápne.

Utrhl jsem kousek papírku.

Tak jak písemka lidi?
P.S. pošlete to a Diano, pak mi to pošli zpět. (David)

Poslal jsem to Erikovi, co sedí vedle mě. Rik si to přečetl, odepsal a dal to do oběhu. Oběh znamená, že se pošle zpráva, či něco jiného, Rikovi, Malcolmovi, Drivenovi, Adrienovi a Samovi. Ale teď je s námi i Diana, takže Sam to pošle Dý a ona zpět mě.

Zpráva se už dostala k Samovi. Ten odepsal a poslal to Dianě. Ta nejdřív nechápala, ale nakonec si to vzala. Asi si to četla celé, nejspíš netušila o co jde. Významně se na mě podívala. Přikývl jsem a ona odepsala. Poslala mi to.

Rik: jako vždy, kámo, jako vždy
Malc: maximálně zbytečná otázka. Mám tam toho tolik asi jako Daisy a ty její slepice intelektu.
Driv: to se ptáš mě
Adrik: hodně zlý
Sam: jako vážně? xD
Diana: no 5 to nebude, to je hlavní, ale z ohledem na to, že je to chemie, takže... 4-

,,Tak jsme na tom všichni stejně blbě." poznamenal jsem potichu a dál se snažil věnovat hodině.

,,Takže, jak to vydíte?" zeptal se nás Sam po hodině.

,,Co jak vidíme?" zeptal se nechápavě Driven.

,,S chemií." upřesnil. ,,Projdem z ní vůbec?"

,,Bože, jestli projdem z chemie, bude to zázrak." to jsem s Dianou souhlasil.

,,No jo." poznamenal někdo za námi. ,,Paka z Neumějchemii promluvili."

,,Daisy, že tě to baví." pronesla otraveně Diana a líně se k ní otočila. ,,Ale, máme novýho hlídacího psa? Copak Jacobe, po tom co jsem dala tady princezně najevo, že si na mě nemá otevírat pusu, jsi obrátil strany?" čekal bych všechno, ale že Jacob bude na straně téhle slepice...

,,Nech mého kluka na pokoji!" vykřikla na Dianu Daisy. Kluka?

,,A kde máš toho čutálistu? Michael, Matthew..?" věděl jsem, že to dělá naschvál.

,,Ne, byl to Mitch." opravila ji podrážděně. ,,A toho děvkaře jsem pustila k vodě."

,,Líp pro něj." poznamenala tiše Diana, ale tak, aby to slyšeli i ti dva. ,,A kde máš kuřata z Neumějnic?" to Daisy dopálilo.

,,Hele! Dávej si pozor na pusu!"

,,Nebo čo?" zeptala se se smíchem Diana a my jsme se s klukama jen tak tak drželi, abychom nevybuchli smíchy.

,,Nebo si tu neškrtneš. Jestli si myslíš, že tu budeš šéfovat ty a nebo, že budeš ostatní nutit, aby tě litovali. Tak se šeredně pleteš."

Diana se uchetla. ,,Jestli si myslíš, že to bude jako ve filmech, že tě porazim, znemožnim a já nevím co ještě, abych mohla ostatní zbavit "zlé nadvlády dokonalé Daisy", tak se šeredně pleteš ty. Mě jsou ostatní u prdele. Jejich problém, že se ti nedovedou postavit a nechají se komandovat. A teď mě omluv, mám lepší věci na práci, než se tu s tebou kočkovat." otočila se na podpadku a dala se na odchod.

Tajemství z minulosti✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat