26; mide bulandırıcı çift

61.3K 5K 15.8K
                                    

İnişli çıkışlı bir bölüm oldu, ne olur bana çok sövmeyin🙈

Bölümün sonlarına doğru çalan şarkı, medyada! Enter The Dreamland - Meresha~

Kontrol edemedim ayrıca, hatam varsa maruz görün. İyi okumalar💖

Yer: Seul Sanat Lisesi, 3. Kat erkekler tuvaleti

Tarih: 08.10.2016 12.25

İşimi halledip pantolonumu toplarken tuvalet kabinlerinden bir ses geldiğini fark ettim ve kulak kabarttım. Ellerimi yıkamak için lavaboya yönelmiştim ama su sesini açarsam, konuşmalarını kaçırabilirdim ve bir şeyleri gizli saklı dinlemekten garip bir haz aldığımdan bu fırsatı asla kaçıramazdım.

"Ah!" diye bir ses geldi, kabinde olması gereken çocuktan beklenmedik şekilde ince bir şekilde. Yoksa... Hadi canım, tuvalete kız mı atmışlardı?

Yok yaa, o kadar da değildir herhalde?

"Çok sert-sertsin!" diye tekrar bağırındığında sesin karşı cinse ait olduğundan emin olmuştum çünkü epey tizdi ve hiçbir erkeğin o kadar ince notaya çıkabileceğini düşünmüyordum. Bir sanat lisesinde olsak bile.

Eh, belki Jimin çıkardı. Bilirsiniz, onun hocası Yoongi ve epey tecrübesi var.

Tanrım, bir an önce buradan çıkmalıyım yoksa pis aklım, teori üretmeden duramayacak.

"Sesini kes," diye mırıldandı, karşısındaki. Sesi tanıdık geliyordu ama hızlı hızlı alıp verdiği nefeslerden daha önce nerede duyduğumu çözememiştim. "yakalanacağız."

"Ah-" diye çığlık atmaya devam eden kız uslanmadığında duvara vurulan bir yumruk sesi duydum ve kendi olduğum yerde geriledim. Oh, epey ağır bir seks yapıyorlardı sanırım.

"Aşağı in," dedi, kalın sesli çocuk ve kızın itiraz mırıltılarının onaylanmadığını hissettim. Üstünlük kuran adamın dediklerine uyması gerektiğini ben bile buradan anlamıştım. "sana istediğini vermeyeceğim. En azından cıyaklıyan ağzın çalışsın."

Gözlerim geoid şeklini alırcasına açılırken parmaklarımla açılan ağzımı kapadım ama unuttuğum bir şey vardı. "Hay, am-" dememe kalmadan tükürürken sallanan kabinin yanına girdim ve midemdeki tüm öğlen yemeğimi çıkarmaya başladım. Öğürmelerim hafif hafif azılırken kendi sesimden dolayı duyamadığım inleme seslerinin kabinden daha iyi anlaşıldığını fark ettim. Kirlenen ağzımı tuvalet kağıdıyla silerken eğildiğim zeminde derin bir nefes aldım.

"Daha önce yapmış gibisin," dedi erkek sesi, nefesleri düzene giriyor gibiydi ve sanki... Her neyse.

"Senin için hazırlandım, Jungkook. Senin için en iyisi olmak istiyorum."

Midem tekrar ağzıma çıkarken kalbim boğazımda atmaya başladı ve tanıyamadığım sesin, aşık olduğum aptal herife ait olduğunu anlayınca bir günde ikinci kez kusmaya başladım. Klozete koyduğum ellerim tir tir titrerken denk geldiğim olayın  ironikliğine gülüyordum.

Sevdiğim adamın oral seksine mi tanık olmuştum az önce?

Seksini sikeyim onun. Hayvan herif.

Kabul et, Taehyung. Henüz kimseyi sikemedin.

Gerçekleri bir kenara atıp kabinden yüzde bin beş yüz özgüvenle çıkarken omuzlarımı dikleştirdim ve suyu açarak ellerimi, ardından da ağzımın içini yıkadım ve ağır adımlarla tuvaletten çıktım. Omurlarımdaki sinir hücrelerine kadar dolu olan öfkemi canlı tutarken kollarımı göğsümde birleştirdim ve tuvaletin karşısındaki rehberlik ofisinde randevum varmış gibi beklemeye başladım.

classroom :: vkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin