Jeg kigger vredt på ham da han giver telefonen tilbage til James og jeg stiller mig op, uden hjælp fra ham, skuler til ham, tager et skridt så det kun er en halv meter der er imellem os.
,,Hvorfor tog du den fra mig? Det mindste du kunne gøre var at være høflig overfor min mor, mine forældre. De har ikke gjort dig noget, Felix. Hvis det ikke var for min far, så havde din Første-Kriger ikke stået ved din side nu. Han havde ligget på jorden, hans blod under ham i en pøl og hans hjerte i min mave. Næste gang jeg snakker med dem, så afbryder du mig ikke og du lægger slet ikke på, på min mor."
Han og hans hanner kigger blot på mig, siger ikke et ord. De ved det er sandheden det jeg siger. Hunter havde ikke kunne gøre noget hvis ikke min ulv og jeg havde genkendt min far, jeg havde for godt fast i ham og Felix kunne på ingen måde få mig fra ham uden han ville tildele mig døden.
Jeg var som et rovdyr ude efter bytte. Hunter var mit bytte og jeg ville have slået alle ihjel, hvis de så meget som overvejede at komme tæt på mig med det bytte jeg havde fanget og bidt mit krav i.
,,Du er kun blevet lukket ud af buret for at undgå du bliver komplet vild, Alana. Du har stadig ikke vist din villighed eller angret dine handlinger overfor hannerne i flokken. Du er stadig ikke accepteret eller undskyldt for dine handlinger. Nok har du bevist du er stærk ved at blive i buret længere end nogen anden, men du mistede kontrollen. Selv nu kan jeg se din ulv er tæt på overfladen." Siger Felix hårdt, uden følelser og jeg stirrer bare på ham koldt, ubekymret ved hans ord.
Jeg ved han ikke vil risikere at miste mig totalt ved at låse mig inde i det bur igen. Det er for stor en risiko at jeg ikke engang vil stoppe næste gang jeg angriber nogen, selv hvis min far befaler mig det.
,,Hørte du ikke min mor, mage?" Spørger jeg sarkastisk. Både han, James og Hunter hørte min mor helt tydeligt. ,,Jeg har ret til at slå dine hanner bevistløse indtil de konstant viser mig deres hals, deres underlegenhed. Min mor kender traditionerne bedre end nogen anden, mage. Hun levede med dem i 18 år i en flok der var langt værre end din flok. Selv hendes Luna var respekteret af hannerne i flokken. Så jeg følger min mors ord over dit. Hun ved hvad hun snakker om imodsætning til dig der vil have jeg viser hals for alle dine hanner. Lader dem dominere mig. Ikke engang min mor lader lavere stående hanner dominere hende. Hun ved hvor hendes plads er, min far ved det. Du er den eneste der kræver at jeg er underdanig for hele din flok."
,,Det her er ikke din mors gamle flok, Alana. Jeg er ligeglad med hvordan tingene blev udført dér og i din gamle flok. Måske har din mor en forståelse for de traditioner hendes gamle flok udøvede, men her er de anderledes. Du vil finde dig udstødt før eller siden hvis du ikke indfinder dig under de traditioner. Jeg har snakket med dig så mange gange om det her før, og min mening har på ingen måde ændret sig, lille ulv. Du er hunnen her. Du er underdanig fra naturens side af. Du vil lære at vise den underdanighed." Siger han irriteret.
Jeg smiler bredt, jeg ved jeg irriterer ham med min snak om min mors gamle flok nu. De var også traditionelle, langt værre end Felix og hans flok er. Min mor har fortalt mig og mine søstre om det en smule, men ikke alt for meget. Kun lige når hun skulle skræmme os til at indpasse os. Hun nævnte piskning, hvordan hun ikke måtte se hannerne i øjnene, hele tiden have hovedet nede og aldrig gå udenfor en dør uden enten en han fra hendes familie eller hendes mage. Hvordan hun aldrig måtte gå foran en han eller vise hendes hud, hendes former. Den flok er den mest traditionelle flok jeg har hørt om. Felix's flok er fri i forhold til den. Måske mere dyriske med deres påklædning og det faktum at de nærmest kun træner deres ulve, men ellers er der ikke meget forskel på hvor dyriske flokke egentlig er.
,,Du vil have at jeg er James underdanig? At jeg viser ham han kan dominere mig når han vil? At han er fri til at tage mig når han vil? Han er fri til at bruge mig for hans nydelse som han ønsker det? At jeg aldrig ville gå imod hvad han siger? At jeg aldrig ville stritte imod hvis en af dine hanner forsøgte at tage mig mod min vilje? Er det hvad du ønsker af mig Felix, fordi det er hvad du vil opnå, det er hvad du siger lige nu du vil have fra mig ved at kræve jeg viser jeg er alle dine hanner underdanige. Du vil ikke have noget imod jeg var intim med samtlige hanner i din flok? At jeg blev brugt af dine hanner for deres nydelse?"
YOU ARE READING
Lupus Feram
WerewolfVed dit attende år må du deltage i 'Udvælgelsesballet'. Hunner med store kjoler og højt hår. Hanner med attituder og traditioner. -- ,,Keder det dig virkelig så meget at være her?" Spørger en dyb stemme og jeg åbner hurtigt mine øjne i søgen efter...