TOLV

2.1K 77 0
                                    

De to hunner der viste mig de basale områder i hans territorie er ikke nogen jeg har mødt før, Lillian og Rose. Jeg havde håbet en af dem ville have været Julia og jeg kunne have fået hende til at introducere mig for nogle hunner i flokken før jeg så territoriet.

,,Alpha sagde du godt ville møde nogle af hunnerne i flokken, Luna?" Mumler Rose stille. Hun har ikke sagt meget på den korte tur rundt til de forskellige samlingspunkter for flokken.

Jeg nikker. ,,Ja. Jeg vil hellere end gerne møde nogle flere hunner." Siger jeg og Lillian kigger på mig skeptisk. ,,Hvis jeg skal bo her må jeg jo finde nogle venner, ikke?" Spørger jeg, mine øjne bevidst placeret på Lillians. Hun er usikker på mig. Jeg kan se det på hende.

,,Mange hunner mødes i flok-huset når deres mage er taget til træning, før vi selv træner, Luna." Siger Lillian og fører os tilbage mod den store hytte lidt væk fra Felix's. ,,Begynder du snart træning med os?"

Jeg smiler høfligt til hende. Lillian kan ikke lide mig, det er tydeligt fra hendes attitude mod mig. Hun er ikke ligefrem uhøflig, men hun er heller ikke forstående eller mumlende som Julia og Rose.

,,Jeg begynder nok snart. Måske næste uge når jeg har fundet mig til rette her." Svarer jeg sødt tilbage. ,,Hvem træner hunnerne?"

,,Beta James og Første-Kriger Hunter, Luna." Siger Rose da vi når døren til flok-huset.

Jeg nikker blot og går med de to ind i hytten, en lav strøm af kvindelige stemmer svømmer imod os da vi går ind og gennem stuen for at nå det åbne køkken og spisestue, hvor mange hunner sidder og snakker med hinanden.

Da jeg træder ind i det store åbne rum, stopper mange af hunnerne med at snakke for at kigge på mig, deres øjne giver deres forvirring væk. De havde ikke regnet med jeg ville komme og hilse på dem. Jeg smiler og nikker til dem alle, opfordrer dem til at fortsætte deres dag, som var jeg der ikke.

Jeg vil observere dem. Finde dem der vil være nemmest at manipulere hen på min side. Men jeg må være tålmodig. Jeg kan ikke bare komme ind i deres flok og begynde at spy onde ord mod deres Alpha og fortælle dem de må forlade ham og hans territorie.

Det er et langt spil jeg spiller. Jeg er villig til at vente.

De begynder langsomt at ignorere mig og opstarte deres samtaler igen og jeg skimmer rummet for nogle af de hunner jeg husker. Mest af alt Julia og de to hunner der blev introduceret til flokken sammen med mig. Jeg ved de to vil være med mig i deres ønske om at forsvinde herfra. De er som mig. Fra en by-flok. Ikke egnet til at være dyriske.

Jeg finder Julia siddende for bordenden sammen med to andre hunner og jeg begiver mig hen mod hende. Jeg kender hende og ved hun ikke ønsker mig noget ondt. Hun og de andre hunner ved hendes side lægger først mærke til mig da jeg står ved dem.

,,Luna." Smiler Julia og nikker kort, det samme gør de to andre.

Jeg smiler til hende. ,,Julia." Siger jeg og kigger spørgende på de to andre.

,,Åh!" Siger hun og smiler forlegent. ,,Det her er Clarisse og Victoria."

,,Godt at møde jer, Clarisse og Victoria." Siger jeg med et sødt smil. Mit skuespil er godt, de to hunner smiler stort tilbage til mig og nikker. ,,Må jeg sætte mig?"

De nikker alle tre og rykker en smule så jeg kan sætte mig på en stol og være med i samtalen. Jeg kigger på dem alle og griner lavt. ,,I behøver ikke stoppe for mig. Men jeg har dog nogle spørgsmål, hvis i vil svare på dem?"

Julia nikker med et smil og jeg smiler tilbage igen. Mine kinder vil gøre ondt når dagen er omme efter alle de falske smil jeg kommer til at sende ud idag.

Lupus FeramWhere stories live. Discover now