,,Sidste runde, de damer!" Råber jeg højt under træningen af hunnerne i flokken.
Den normale træning har jeg tilføjet en ekstra time til, for at øge muligheden for de lære hvad jeg vil have de skal kunne.
Jeg går rundt i træningsområdet og observerer dem da de er delt op to-og-to og øver de nye forsvarsøvelser jeg viste dem idag på hinanden. Nogle af hunnerne er stærkere end hvad jeg først troede, Lillian en af dem. Jeg sørger altid for at give de hunner der er stærkere hinanden som partnere og giver dem mere sofistikerede øvelser at udøve.
De klarer det flot i forhold til de kun har trænet med mig i tre uger nu.
Deres muskler opbygges, deres krop mere tonet på grund af al den ekstra træning jeg pådutter dem. På trods af den ekstra træning har ingen af hunnerne beklaget sig endnu. Jeg har snakket med dem om muligheden for de uskiftede hunner at begynde deres træning med os også.
Jeg vil sørge for de allerede nu opbygger deres styrke. Lære de mest basale teknikker som jeg kan bygge videre på når de endelig skifter og kan trække på deres ulv og dens styrke.
,,Grib hendes håndled, ikke hendes arm, Clarisse! Hvis du griber hendes arm kan hun nemmere komme ud af positionen og du forsøger at have overhånden i den her øvelse. Håndledet!" Siger jeg højt og Clarisse nikker før hun justerer hendes greb på den anden huns håndled og udfører øvelsen. ,,Godt Clarisse! Godt alle sammen! Det ser rigtig godt ud. Vi kan godt afslutte for idag og så ses vi på torsdag."
Alle hunnerne nikker og splitter op i mindre grupper før de begynder at begive sig hjem til deres hytter og udfører det arbejde deres mager kræver af dem. Jeg kigger over det næsten helt forladte område, kun få hunner tilbage nu.
,,Luna?"
Jeg kigger bag mig og ser en af de uskiftede hunner stå der, hendes øjne limet fast til min skulder for ikke at se mig i øjnene.
Jeg smiler til hende. ,,Ja?"
Hun tager nogle få usikre skridt imod mig og stopper op igen, leger med hendes negle nervøst.
,,Min mor fortalte min far at du overvejede at træne de uskiftede hunner?"
Jeg nikker. ,,Det er rigtigt. Hvem er din mor? Hvad hedder du?"
,,Åh, mit navn er Sophie. Lillian, min mor nævnte det bare mens hun ikke troede jeg hørte det. Min far var ikke vild med idéen, men både min mor og jeg tror det er en god idé."
,,Det er godt at møde dig, Sophie." Siger jeg blødt og læner mit hoved til siden i et forsøg på at se hende i øjnene. ,,Træningen af hunnerne i flokken afhænger ikke af din far eller nogen anden han. Det er mit ansvar nu. Derfor er det også mig der bestemmer hvornår hunnerne begynder at træne. Kunne du godt tænke dig at være med til træningen?"
Hun nikker hurtigt og kigger mig i øjnene kort før hun kigger ned. ,,Jeg er ikke skiftet endnu."
,,Det okay. Hvor gammel er du?"
,,13. Min mor siger jeg vil skifte før jeg fylder 15, ligesom hende."
Jeg smiler bredt. ,,Det skal nok passe, Sophie. Vil du se træningen på torsdag og måske være med til nogle af tingene?"
Hun smiler blødt og nikker.
,,Okay. Så bare sig til din mor at jeg har sagt hun skal tage dig med så du kan se hvad vi laver. Hvis din far ikke syntes om det, så sig det til mig også skal jeg nok snakke med ham om din træning."
,,Tak Luna." Siger hun og nikker kort før hun tripper af sted hurtigt og efterlader mig alene tilbage på træningsområdet.
,,Dine træningstimer giver ikke mine hunner meget udbytte, lille ulv."
YOU ARE READING
Lupus Feram
WerewolfVed dit attende år må du deltage i 'Udvælgelsesballet'. Hunner med store kjoler og højt hår. Hanner med attituder og traditioner. -- ,,Keder det dig virkelig så meget at være her?" Spørger en dyb stemme og jeg åbner hurtigt mine øjne i søgen efter...