(Intim-agtige tanker/handlinger).
Temperaturen stiger langsomt, solen vinder over mørket, bringer længere og længere dage til os, blomster og træer sprudler igen med et nyt liv der vil dø ud når dagene igen bliver kortere.
Træningen foretages stadig i et trænings-lokale, men langsomt vil vi påbegynde træningen udenfor igen snart. De runde hunners maver fortsætter deres vækst, vokser større, mere runde, viser tegn på det liv de gror i deres livmoder, spark fra hvalpe kan mærkes i nogle af de runde maver.
Flokken klargøre til de nye hunner der vil komme til som mager til de hanner der bærer titel i flokken. Hunnerne der klargør og laver nye kjoler til de nye hunner, laver hjemmelavede parfumer og sæber som gaver til dem, en velkomst-gave når de ankommer til flokken.
Hannerne der endelig kan vælge en mage i år træner mere, gør sig mere tiltrækkende for de ledige hunner de vil møde om et par dage til 'Udvælgelsesballet', arbejder hårdt for at finde og lave ekstra møbler til deres hjem, borde og stole, andre møbler til deres hunner skulle de ønske dem, arbejder for at kunne give deres mager hvad de ønsker, indenfor visse grænser selvfølgelig.
Flokken er alle spændte på hvorvidt der vil komme nye hunner til, om hannerne endelig vil finde en hun de vil bruge deres liv med. En hund de finder god nok, smuk nok, til at reproducere med, til at tilføje endnu flere ulve til flokken.
Jeg er glad på hannernes vegne. De kan endelig få lov til at bringe en hun med hjem, kan for første gang få lov til at tage til ballet nu hvor Felix ikke behøver at tage afsted og efterlade flokken til sig selv.
En undskyldning fra dem og deres bare hals vist til mig gjorde dem fortjent til min tilgivelse. Deres dømmende blikke rettet væk fra mig, observerer mig mere tydeligt, mere ihærdigt for at finde ud af hvem jeg egentlig er. Jeg kan altid mærke deres blikke på mig når de tror de er snu om at forsøge og finde ud af hvem jeg er og hvorvidt de kan stole på mig som de burde gøre allerede.
Jeg tillader dem deres små tvivl, deres observationer af mine intaktioner med hunnerne og hvalpene. De vil ikke finde noget andet end kærlighed og omsorg for hunner og hvalpe. Jeg hjælper dem, udviser dem alle respekt og kærlighed, lærer hvalpene sange fra min gamle flok, viser dem kort-tricks min far viste mig da jeg var lille og træner dem som var de mine egne hvalpe der skulle i krig.
De betyder alle meget for mig, jeg elsker dem alle, hver og én.
Hannerne begynder så småt at acceptere at deres holdninger om mig og min ulv ikke nødvendigvis passer på mig hele tiden. Ja, jeg er vildere end da jeg ankom til flokken. Jeg har ingen skyld over at sætte ulve på plads der tror de er bedre end mig. Jeg har ikke noget imod at vise tænder og bruge mine klør for at vise jeg er den stærkere ulv, for at advare deres ulve om hvem der er Luna for flokken, vise dem deres plads. Jeg er ikke bange for at ytre min ærlige mening til Felix når jeg føler han siger noget dumt eller forkert, selv hvis det er foran de titel-bærende hanner.
Hvis han tager fejl, så må han have det af vide.
Felix er blevet mere omsorgsfuld, hvis man kan kalde det det. Efter vores intime øjeblik i badet, det øjeblik han viste mig hans fulde lystige tanker og følelser for mig har vi været tættere end nogensinde før. Hans hænder konstant på en af mine private kropsdele, om det er min røv eller et bryst. Hans store hænder vil finde et sted at lægge sig tilrette, kilde min hud, give mig gåsehud og tegne små cirkler, drille mig endnu mere end han gør i forvejen.
Han hvisker altid ord i mit øre om hvor meget han ønsker mig under ham, hvordan han vil nyde at have mine spredte ben om hans hofter, hvordan mine støn får både ham og hans ulv til at gå amok i lyst, hvor meget han higer efter at smage mine safter på hans tunge når han giver mig orgasme efter orgasme.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lupus Feram
Kurt AdamVed dit attende år må du deltage i 'Udvælgelsesballet'. Hunner med store kjoler og højt hår. Hanner med attituder og traditioner. -- ,,Keder det dig virkelig så meget at være her?" Spørger en dyb stemme og jeg åbner hurtigt mine øjne i søgen efter...