Træningen idag markerede de seks måneder jeg har været væk fra mine forældre. Været mage til Felix. De lidt over fem måneder jeg har trænet hunnerne i hans flok. De to måneder jeg har været tættere på min ulv end nogenside før.
Jeg kigger ud over de samlede hunner på træningsområdet. Det vil snart begynde at blive koldere, efteråret og vinteren kommer med hurtige vindstød og længere nætter.
,,Idag træner vi ikke i vores hud, damer!" Siger jeg højt, begynder at gå imellem alle hunnerne, stirrer på dem hårdt. ,,Idag begynder jeres træning af jeres ulve."
,,Lu-"
Jeg skuler hurtigt til den hun der råbte op og afbryder hende før hun kan starte hendes sætning. ,,Jeg ved i har trænet med jeres ulve siden i skiftede. Jeg betvivler ikke jeres ulvs evner, hun. Min træning af jeres ulve vil foregå anderledes. Vil være langt hårdere end nogen anden træning i har modtaget indtil videre. I vil blive trænet, jeres ulve vil blive trænet som jeg, som min ulv blev af min far og Leder. Jeres ulv er jeres bedste våben. Jeg skal vide at i har komplet kontrol og styrke nok til at kunne lægge Gamma Jackson på jorden, hans snude først. I er blevet holdt tilbage af jeres tidligere trænere. James og Hunter har ikke sørget for at i presses til jeres yderste, at i vil kunne lægge en ulv ned der er større end jer, stærkere end jer."
Jeg når enden af rækken af hunner og vender om, går langsomt mod fronten igen.
,,I vil overgive jeres kontrol komplet til jeres ulv. Stole på hendes instinkter og lyster. Stole på hende som var hun jeres højre arm. Hun vil sørge for i overlever hvad i kan komme til at gå igennem hvis en anden ulv angreb jer. Sørge for jeres hvalpe er beskyttet ligegyldigt om jeres mager er ved jeres side eller ej." Brummer jeg hårdt, stopper op foran dem alle sammen, stirrer på hver enkelt hun. ,,Jeres ulve vil forsøge at gå i kødet på andre hunner. Vil forsøge at vise hun er bedre end alle andre hunner her. I vil forsøge at gå efter mig. Jeg vil slå jer ned igen, slå jeres ulv på plads indtil hun forstår hvor hun hører til. Indtil hun forstår at vi ikke angriber hinanden for at vise styrke. I vil føle alt hvad jeg gør, i vil ligge i sengen i et par dage efter for at komme på toppen igen. I vil møde op tre dage efter sengelægningen og træne jeres ulv igen. Træne med mig og min ulv indtil jeg mener i har komplet kontrol og kan kæmpe mod en stærkere han og stadig komme ud på toppen."
Stilheden har lagt sig over alle os hunner. Hunnerne foran mig stirrer på mig, nogle som var jeg sindssyg og andre med håb og glæde. De er en meget blandet flok de her hunner. Men ligemeget hvad, så vil de blive trænet på samme måde. Der er ingen undtagelser idag og fremover.
,,Skift." Kommanderer jeg højt og hunnerne begynder at strippe til deres sportsundertøj. Sports-BH'er og uld-trusser over hele linjen.
De skifter hurtigt til deres pels, sætter sig på deres bagdel og venter på min næste ordre.
,,I skal nu trække jer helt, lade jeres ulv komme helt frem, lade hende løbe frit som hun ønsker det. I må ikke holde hende tilbage. Lad hende styre jer komplet. Jeg vil sørge for jer, stol på det."
De kigger på mig usikkert. Jeg ved at selvom de, for det meste, er født og opvokset i denne flok, så har de aldrig overgivet komplet kontrol til deres ulv. Det er for farligt hvis der ikke er nogen til at holde dem tilbage. De er for dyriske til at kunne kontrollere uden de rette midler.
De er vant til at have en smal form for kontrol over deres ulve, aldrig lade dem løbe komplet frie i frygt for at gøre en anden ulv ondt, at blive vild.
Jeg stirrer ud over de 15 hunner samlet her idag, venter på de overgiver deres kontrol til deres ulv. Lader deres ulv være totalt fri for første gang siden de skiftede og lærte at holde hende under kontrol.
YOU ARE READING
Lupus Feram
WerewolfVed dit attende år må du deltage i 'Udvælgelsesballet'. Hunner med store kjoler og højt hår. Hanner med attituder og traditioner. -- ,,Keder det dig virkelig så meget at være her?" Spørger en dyb stemme og jeg åbner hurtigt mine øjne i søgen efter...