Vinteren ruller ind over flokken. Bringer lange nætter og kortere dage med sig. Jorden frosset til, træerne bare for alt liv, alle blade døde på jorden under træerne, rådnet væk til ingenting. Sneen daler stille, ikke meget storm over vejret.
Det her vil være den første vinter, den første jul jeg ikke tilbringer med mine forældre, med min familie.
Felix prøver at opretholde mit humør, men intet fungerer lige nu. Jeg savner mine forældre, min mors hjemmelavede mad og min fars varme kakao efter vores træning. Savner mine forældres hyggelige hus hvor min mor insisterede på at pynte op så snart kalenderen viste den første december.
Flokken mødtes lille juleaften til et samlet måltid, en fejring af julen sammen før de enkelte familier holder deres egen jul i deres egne hjem. Min jul bestod af middag og fejring af julen med Felix og hannerne, som normalt.
Vores middag var afslappet, hannerne mere afslappede omkring mig end før, ingen respektløse ord eller mistænksomme blikke sendt til mig. Ikke efter den nye tatovering Felix og James tildelte mig, viste at jeg er en hun flokken kan stole på vil forblive hos dem, selv hvis jeg ønsker inderligt at tage hjem til mine forældre for at holde jul, for at kramme dem tæt til mig og aldrig give slip igen.
Træningen af hunnerne fortsætter stadig, dog i et træningslokale i flok-huset, deres ulve trænes stadig udenfor, der skal ikke ødelægges noget inde i lokalet når de tror de kan kæmpe mod mig og komme ud på toppen. De og deres ulve har lært langt mere de sidste tre måneder end jeg havde regnet med. Lært deres plads med hård hånd fra mig, der er ingen barmhjertighed i mig når jeg viser dem præcis hvor deres plads er i flokken.
Flere og flere hunner er runde med hvalpe, må droppe ud af træningen indtil de giver deres nye hvalpe liv. Deres cyklus var en succes og de kunne ikke være gladere. De giver liv til flokken, bringer alle glæde med deres store smil og runde maver i den kolde og mørke vinter.
Deres mager konstant tæt på dem, altid en hånd om deres talje eller på deres runde maver når de er i nærheden af hinanden. Hunnerne basker sig i den opmærksomhed deres mager giver dem frivilligt, giver det liv de bærer i deres livmoder.
Jeg kan allerede se hvor elskede de nye hvalpe vil være af alle.
Felix er blevet langt mere påtrængende, ikke blot når det kun er os i vores private hytte, men også foran flokken. Altid en hånd på min krop, hans næse begravet i mit hår eller hans fingre under min kjole, tegner let på mit lår.
Jeg tillader ham at vise flokken dette. At vise vi ikke længere er imod hinanden, men nærmere står sammen for at lede flokken, selv når det ikke er sandt. Viser et forhold som vi stadig ikke fuldt ud er indehavere af.
Hans læber på mine konstant når vi er alene. Tænder og tunger der leger med hinanden, giver de følelser væk jeg langsomt er begyndt at acceptere. Lysten og desperationen efter ham er noget jeg aldrig havde forestillet mig jeg ville opleve udenfor min cyklus, men de sidste par måneder har de langsomt bygget sig op i mig, ikke ladet mig holde mig selv tilbage fra ham. Tvunget mig til at vise præcis hvor meget jeg ønsker ham tæt på mig.
Han er ikke bange for at efterkomme de ønsker jeg tydeliggør for ham når vi er alene. Altid tæt på mig, en hånd under min kjole, spreder hans store hånd ud på min balle, spreder varme over hele min krop mens han kysser mig til åndenød. Hiver mig ned på hans skød, presser hans egen desperation til mit underliv, lader mig vide hvor meget han selv har lyst til mig.
Min ulv ruller i den ære. At vi kan gøre vores mage desperat efter os. Få ham til at ønske intet andet end os under ham på den meste naturlige måde, at give os fuldkomment til ham og give ham alt hvad han ønsker, så længe han tilfredsstiller os, viser os hans kærlighed.
YOU ARE READING
Lupus Feram
WerewolfVed dit attende år må du deltage i 'Udvælgelsesballet'. Hunner med store kjoler og højt hår. Hanner med attituder og traditioner. -- ,,Keder det dig virkelig så meget at være her?" Spørger en dyb stemme og jeg åbner hurtigt mine øjne i søgen efter...