"Aşk bir vişne, iç iç kişne."
Fadiye popimsigil.Wattpad de beni en çok şoka sokan şeylerden biridir bu. Bakınız bir liseli, kendi yazdığı kitabında kendi uydurmasyon sözünü sanki shakespeare alıntısı yapar gibi yazıp, altına da bizzati kendi adını yazıyor. Bölüm multimedyası değil, baya atasözü gibi bölümün başına yazmış işte.
Önce bir sözü okudum, öyle bir anlamsızlıklar yumağıdı ki, tövbe tövbe yahu hangi yazar böyle bir şey saçmalar ki diye düşündüm. Altına birde bakıp ne göreyim, meğer yazar, yazar değil imiş. Kitabı milyon okundu diye kendini Victor Hugo sanan bir bacımız, ego patlaması yaşıyormuş.
Kimse de, yahu sen ne saçmalıyorsun, delirdin mi? Zincirin nerede senin gel bağlayalım demiyor. Fanlar yapıyor çünkü omların işi fanlık yapmak, kendi kendinin fanı olduğunu bu kadar belli etmeseydin yahu. Bende lisede, beğendiğim sözleri bir deftere not alırdım hemen, ama kendi kendime yapmak hiç aklıma gelmemişti.
Hepimiz liseli olduk ama böylesini hiç görmedim. Nasıl bir ego patlamasıdır arkadaş 😂😂
...
"Zorla kitap okuyanlar, kitaplarının zorla okunmasına mahkumdurlar."
Selen K.Egom patladı, bundan sonra bende bölümlerde böyle başlıyorum. Kendi kendime hayran kalıyorum. Yahu nasıl bir üstün yeteneğim ki böyle sözler benden çıkıyor, hemen not aldım:) Ayrıca altına adımı yazmak zorundayım, yoksa unutuyorum.
Sözüm o kadar ebebi ve anlamlı ki detaylı analizini geçen sene yüksek lisans bitirme tezi olarak, bir öğrenci kurula sundu eve direk öğretim elemanı olarak kadroya alındı.
Selen k burada şu paradoksu kast etmiş
Bir insan neden zorla kitap okur? Beni okusun diye.
Peki o seni neden okusun?Kendinden çok emin insanlar ilk başlarda bu hayata düşerler. Olur mu hiç şekerim seni beğenmemek onun haddi mi?
Kendinizden çok emin iseniz, sizi okusunlar diye başkalarını zorla okumayın. Kitap güzelse zaten okunur. Milyon okumaz belki ama seven takipçileriniz olur. Onların sizi zorla ve karşılık için okumadığına emin olursunuz.
Böyle diyorum ama milyonluk popilerin çoğu böyle karşılıklı okuma yaptı, köşeyi dönünce de sizi okumayı bıraktı. Güzel yazan değil, makina gibi seriye bağlayan kazandı. Çoğu kişide onun hikayesini zorla okuyordu. Şimdi milyonlar cıs cıs çığırıyor.
Bu tır arkası yazısını karşılık okumayı yeteri kadar yapamayıp, eli böğründe kalan watty mağdurlarına ithaf ediyorum.
~Zorlama beni, zorlarım seni~
Herkesler senin kitabına bayılıyor mu sandın? Zorla oku oku nereye kadar...
Sanma ki köprüyü geçene kadar zorla dayı diyorsun elin günün Ayısına
Köşeyi dönünce, bırakacaksın bu kanka ayaklarını.
Zoraki bir döngü içindesin ey dost, haydi gel sevişme sahnesi yazalım.
Bu sonbaharda zorlamadığın kimse okumayacak seni
Gel gel kim olursan ol, İnan yok farkın zorla okuduğun o badboydan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAKIN DENEME(Tamamlandı)
No FicciónNasıl popüler olunur? Okuyucu çekme ve keşfedilme yollarını anlatan wattpad kılavuz kitabıdır. Popüler olmak istiyorsanız, deneyin...