60. "Wattpad CEO"

614 79 93
                                    

Selam bizim takım!

Ayrıca...

Bugün sanal ortamda kendini olduğundan başka biri gibi gösterenlere de selam gönderiyorum. Ciddiye alınmak istiyorlar çünkü hayatta tutunabildikleri tek yer Wattpad.

Sivilceli, dört göz ve şişko olabilirsiniz. Okulda dışlanabilirsiniz. Sevdiğiniz çocuk sizinle alay edip mankenlerle çıkıyordur. Gerçek hayat tekme tokat komaya sokmuştur. Bu popi yazarda gidip, mankenlerle çıkan badboyun doğru yolu bulup, karakterinin ayaklarına kapandığı bir hikaye yazar. Gerçek hayat vursun geçsin bize olsun, bizde ayaklarımıza kapanan milyonlarca fandan hıncımızı çıkarırız.

Beni çirkin, pis, yağlı saçlı, tipsiz biri olarak hayal eden kaç kişi var? Belki 100 kilo ve sivilceli bir tipim? Kaç kişi sevdiği ya da okuduğu yazarı kötü hayal etti?

Wattpad te bir gerçektir ki, eğer popi olduysan bir melek kadar güzelsindir. Parmaklarından altın tozu falan akar, hikayesinde öyle olaylar yazmıştır ki aynı anda on erkeği peşinden koşturacak güce ve cazibeye sahip olduğunu sanırsınız. Watty üyeleri arasında böyle bir serap oluşur.

Kısaca kimse sevmediği yazarı okumaz (karşılıklı okuyucuyucular hariç, onları okumadan bile saymayın.)

Okuduğu yazarı ise, hep güzel ve mükemmel görür. Hikayesinin okunma sayısı arttıkça, yazarın mertebesi de yükselir. Milyon okunduğu an müesseseden melek kanatları ve altından halka hediye verilmektedir.

Benim takım çok şaşırmasa da, milyonlarca fan şu an yuhhhhh diyor bana, bizim yazarımız en iyisi!

Valla kitabı milyon okunmamış olsaydı, şimdi sürünüyor olacaktı. İşsiz güçsüz altın günü yapacak tipler çoğu.

Bana SİZ diye hitap edeceksin! Diyor. Yahu sana git sütçü Ahmet amca, bakkal Hüseyin efendi, komşum sütlü Nuriye falan siz desin. Gerçek hayatta piramitin en tabanındasın, watty de caka satmak neden?

Kimseyi küçük görme gibi bir amacım yok. Sözüm piramitin en tepesindeki insanlar içinde geçerdi. Fakat buraya gelince herkes eşit.

Maalesef Wattpad insanların hayat gerçeklerinden kaçtığı, kendilerini olmadığı biri gibi gösterdiği, üstünlük tasladığı bir ortam. Bana göre kaç bin takipçisi var umrumda değil.

Geçen gün 20milyondan fazla okunmuş 20 yaşında bir kızın duvarında sordum. Ne iş yapıyorsun?

Öğrenci değildi, sınava hazırlanmıyordu, evde boş boş oturacak değil ya?

Badanacılık yapıyor!

Kasap!

Piyanist şantör!

Bu tip alaycı cevaplar ile akılları sıra yazarlarını korudular. Fazlaca üzüldüğüm bir durum oldu. Anladım ki Wattpad olmasa, dünyadaki bir insanın yiyip içmekten başka hiç bir uğraşısı yok. Klasik ev kızı.

Milyonlarca insanın özendiği kişi ise o. Üniversite okumayan, ya da okusa bile sadece zaman ziyanı bölümlerden mezun olup çareyi evlenmekte ve kocasının 2bin lr maaşında bulan insanlar...

Wattpad öyle bir büyü ki, bu kişileri manken gibi güzel, Peri kadar iyi kalpli ve üstün zekalı sandırıyor.

Acı gerçek ki maalesef değiller. Sanalda ne olduğun gerçek hayatı yansıtmaz. Benim eleştirdiğim kısım, bir hayale gerçek olmayan bir kandırmasyona hayranlık beslemek. Gerçekten hak edeni örnek almak yerine hak etmeyeni sevip, sevginin karşılığını da alamadan üsten üstten ego kasan yazarın oyuncağı olmak.

Biz eskiden astronotlara, David Copperfield e, veterinerlere ve rock starlarına hayran oluyordur. Şimdilerde işsiz güçsüz ama bol takipçili ne kadar insan varsa örnek alınıyor.

...

Bu arada pp mi havalı yaptım. Merak edenler ziyaret edebilir. Bakmışken takip etmeyi de unutmayın.

Popi yazarların profillerine de bir göz atmanızı öneririm. Öyle bir şekil yapıyorlar ki, hemen kanabilirsiniz. Fazla uzun bakmadan kaçın hemen :)

- Gizemlidirler. İşlerini güçlerini bilmezsiniz, çünkü yoktur.

- Fotoğrafları ya sahtedir ya da bolca oynanmıştır.

- Hakkında kısımlarında, havalı bir söz yazar. Havalı bir müzik grubu, spor, ünlü kişi vs. Sanki kendileri de öyleymiş gibi bir izlenim bırakırlar. Ne de olsa, havalı şeyleri sadece havalı insanlar sever...

Ve o yazara bin basan hem içi hem dışı melek gibi küçük bir kız çocuğu, kanar onlara...

^^^
Çok şükür bu bölümde baya isyaaaaaan ettim. Yoruldum vallahi.
Yb de görüşürüz❤️

SAKIN DENEME(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin