12. "Milyon okununca yapılacak şeyler"

1.5K 152 123
                                    

Bölüm yazmayı bırakmak!

Evet artık bırakabilirsiniz. Zaman kıç üstünde devrilme zamanı.

Hiç ilk başlarla her gün bölüm yağdırıp, milyon okununca bölüm vermeyi bırakan yazar gördünüz mü? Ben çok gördüm.

Mutlaka bir derdi, ailevi sorunu ya da aşk acısı falan vardır. Önceleri hayvan gibi bölümlere abanırken, ne hikmetse milyonlara ulaşınca bütün dertler bir bir başına gelmeye başlar bu yazar çiçeğimizin.

İnanıyor musunuz?

Doğru söyleyenleri konu dışı tutuyorum ama çoğu YALAN.

Bir yazar milyonlara ulaşınca şu sebepten dolayı artık eskisi kadar sık bölüm yazmaz.

Keşfedilmiştir. Bölüm yazmasına gerek yoktur.

Bugünlere gelmek için delicesine çırpındık, durmadan yazdık ve en sonunda hak ettiğimiz o şanlı mertebeye yükseldik! Artık tüm emekler sonuç verdi. Bölüm atmasak bile, yükseldiğimiz yerden kolay kolay düşmeyiz. Çünkü binlerce masum okuyucu her gün o hikayeye balıklama atlıyor, hit veriyor ve popüler yapıyor.

Gün okuyucu sayısı azken, oy vote diye ağlama stayalıyla yazılan bölümlerin okunma zamanıdır. Her an akın akın okuyucu hikayeye giriş yapmakta, önceden yayınlanmış olan bölümleri okuyarak kitabın güncelliğini korumaktadır. Okuyucu katlanır da katlanır, yazar yazmaz olur. Okunmayan bölümlerinin tamda şimdi okunmasının tadını çıkarıyor gibidir.

Bu durumlara en çokta bölüm bekleyen, saf saf yazarın bölüm atabilme ihtimalini soran okuyucuya üzülüyorum. Babam ne zaman eve gelecek diye soran bir çocuk gibidir.

Yb ne zaman gelecek?

Bazen çok anlayışlıdır.

Yazar seni çok seviyorum. Sorunların var anlıyorum ama zaman bulduğunda bölüm atarsan sevinirim.

Bazense direk yalvarır.

Nolur bölüm at nolur nolur! Ayağının altını öpeyim at gari.

**Milyonluk hikaye okumak risk almaktır. Çokça bekletir ve beklesek bile finali göstermeme ihtimali oldukça yüksektir.

Ey okuyucular! Bakın, gelin bizim gibi az okumalı hikayelere. Çok düzenli bölüm veriyoruz, birileri hikayemizi okuyunca da, sevinçte bir öne takla birde geriye takla atıyoruz. Milyon okuyucumuz olmayabilir ama o okuduğunuz hikayelerden milyon kat daha güzel yazıyoruz. Okuyucu sayısına göre hikayeleri yargılamayı bırakıp bir kere şans versen göreceksin.

Tutup milyonluk yazarların hikayelerinde yb diye yalvarmayı tercih ediyorduysan da, sana saygım sonsuz.

Genelde yazarlar kitaplarına ilk başladıklarında ellerinden geldikleri kadar sık bölüm atarlar. Sıralamaya girip keşfedildikleri zaman ise bölüm araları giderek uzar. Çünkü sıralamada ne kadar uzun dururlarsa faydadır. Final verdiklerinde sıralamadan yavaş yavaş düşerler.10 milyonluk pek çok hikaye gibi zaman aşımına uğrar, wattpad in karanlık sularına karışır. Bunun içinse finali mümkün mertebe geç vermek, hatta hiç vermeyerek okuyucu ağlatmak gerekir. Sebepleri:

- Belki bir yayınevinden teklif gelir diye umarak finali orada vermek ister, daha çok satış yapıp kazanmayı amaçlamaktadır. Dandik eseri okunmak için değil, meraklıların finali öğrenmesi için alınacağını bilir.

- Bölüm diye ağlayıp duvarlarını dolduran, eski bölümleri defalarca okuyup iç çeken okurları sayesinde güncelde kalmak, sıralamadan düşmemek içindir. Eski bölümleri okuyun, onlar neyinize yetmiyor demektir. Okunmadığı günlerin acısını çıkarır. Eğer final verirse kitap tamamlanacak ve kütüphanelerden çıkacaktır.

SAKIN DENEME(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin