48. "Saygı"

432 66 48
                                    

Kısa bir şey söyleyip çekileceğim...

Geçenlerde gene Watty de aval aval gezerken bir yazar alev püskürüyordu. Neymiş?

Kimse ona saygı göstermiyor muş muş muş, üslupsuz mesaj atıyormuş, okuduğu yazarın profiline bakmıyormuş, o çocuk değilmiş.

Tamam da, Watty nin yaş kitlesi belli. Sen kendini İstanbul barosunda mı sandın? Madem kendine vekil muamelesi yaptırmak istiyorsun de git.

Yüzde doksanı 18 yaşından küçüklerin oluşturduğu bir siteye 40 yaşında halinle üye olup ne yapmaya çalışıyorsun. Valla bir meydan dayağı atmadığı kaldı çocuklara.

Okur-yazar bireylerin saygılı düzgün konuşması gerekir, katılıyorum ama yamuk konuşan yok ki. Bizi 40 yaşında gibi konuşturmaya çalışınca eline ne geçiyor?

Bence herkes yaşına göre gayet düzgün ve edepli konuşuyor. Acaba sen o yaşta nasıldın? Önce bir kendini hatırla.

Dedim, tabi gene içimden.

Şu Watty ablalarının terbiye derslerinden gına geldi bayıldım artık.

Ben hiç yaşım büyük bana saygı duyun demedim, ama bazıları yaş olayını ayrıcalıklı muamele için bir sebep olarak gösteriyor. Kendini üstün göstermeye çalışan ne meraklı insanlar varmış yahu.

Bana sorarsanız, Wattyde herkes eşit.

Birde bu ablalara ayy ne kadar güzelsin, ne kadar harikasın denilince zevkten dört köşe oluyorlar.

Hani çocuktuk biz? Dediklerimizi ciddiye almıyordun?

Yakınen tanıdığım bir ablanız vardı, memurluktan emekli olduktan sonra üstün yazarlık birikimini wattye aktarmaya karar vermişti(!)

Profil resminde eski albümlerinden telefon kamerasıyla çektiği on yıl genç olan resmi vardı. Hem yaşlıyım saygı duy derler, hemde yaşlandık çirkinleştik diye kompleks yaparlar. Koy güncel resmini, şimdiki halini çek koy. Kendin ol biraz. Bize kendini beğendirince ne değişecek?

Birazda onun dedikodusunu yapayım bari...

SAKIN DENEME(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin