51. "WKH"

574 78 112
                                    

Wattpad Keşfedilmemiş Hikayeler

Keşfedilmemiş hikaye yazarlarının Buyrun bu benim kitap, hadi okuyun şeklinde reklam yaptığı birde hikaye kapaklarından oluşan bir görselle süslediği bir yer.

Sevene karışmam ama ben pek sevmedim, se-ve-me-dim. Çünkü beni gruba almadılar. Beni beni, bihterinizi.

Fake bir hesaptan istek gönderdim, sanırım fake olduğum fazla belli oluyordu diye kabul etmediler beni. Böyle sıkı güvenlik, böyle ciddili bir kuruluş görmedim ben. Sanki bomba patlayacağım gruplarında. Evlerine ateşler düşesiceler.

Beni istemeyeni ben hiç istemiyorum.

Ama umurlarında değilimdir tabi, çünkü 40bine yakın üyeleri var. Popi onlar. Grubun yöneticilerindeki ego Google CEO sunda yoktur.

40bin kişilik bir grubu yönetip boş kalan zamanlarımda lise okuyorum.

Grubu ise genel olarak pek bir anlamsız buldum. Watty vote kitaplarını, yorumları karşılıklı vote ve okuma mesajlarıyla dolu yerleri pek işe yarar bulmuyorum. Çünkü herkesin kendi hikayesini okutmak için çabaladığı bir yerde, neyi kime okutacağız? Oraya ben deli gibi hikaye okumak istiyorum diyen okuyucular gidiyor mudur? Genelde kendi hikayeleri tanıtmak isteyen yazarlar var.

Kendini ve kendi hikayesini tanıtmak istiyor. Seni okumak için gelmedik.

Vote, tanıtım ve reklam gruplarında böyle bencillikler oluyor.

Aslında normali, insanların sevdiği hikayeleri birbirine tavsiye etmesidir. Ben o Facebook grubunda çoğunlukla benim kitabımı okuyana kapak yaparım, karşılıklı okuşalım, kısaca ben senin sırtını haşıyım, sen benim sırtımı haşı tarzında paylaşımlar gördüm. Klasik vote kitaplarında olduğu türden. Orada hikayenizi tanıtıp, insanlardan ayy bende okuyacak kitap arıyordum bakayım hemen şeklinde cevap almanız çok nadir olur. Aslında hiç olmaz ama neyse.

Fakat ilk defa çok güzel bir şey başıma geldi.

Kitabın başında istisnalar kaideleri bozmaz, ben genel olarak konuşuyorum dedim ama nereden bilebilirdim kendimizde bir istisna olacağını.

Aranızda bir kaç kişi - onlar kendilerini bilir. Benim hikayemi tanıtmış. Hem çok şaşırdım, hem çok sevindim. Hem çok utandım ❤️❤️

Bir okuyucum bana ekran görüntülerini attığından haberim oldu. Meraktan gruba katılmak istedim ama almadılar. Neyse...

Kitabım bir kurgu olmadığından ve Wattpad te okunma yollarını anlattığından ve orada da okunmak isteyen insanlar olduğundan bir kaç kişi link almış. Yani okumak istemiş, Okumaya katkıda bulunan bir kitap olduğundan sakın denemenin bir istisna olduğunu düşünüyorum.

Esnaf pazarlama taktikleri ile link veren herkese teşekkür ederim. İşe yaramadı diyemem, her ne kadar wkh ye burun kıvırsam bile, o gece hikaye bildirimlerimde bir canlanma bir artış vardı. Yeni yeni okuyucular belirdi. Demekki oradan geliyorlarmış.

Bizim her bölümümüzü güncelde 50-60 kişi okuyor, ama böyle harika insanlar bu kitapta bulunduğu için çok ŞANSLIYIM teşekkür ederim.

Çoğu kişi bu rakamı az bulabilir ama bence bulmamalısınız. Yeni bölümü atmak için 100 okuma olsun, yok 200 olsun diye bekleyenler olmadıkça üzülenler olabilir. Fakat beklemeyin.

** Bölüm atmaya devam edin. Bölüm attıkça okuyucular arkadan gelecektir.

Sizleri biraz olsun eğlendirip, faydam dokunduysa kitap amacına ulaşmış demektir❤❤

SAKIN DENEME(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin