Çok çok selamlar! Bu sefer ekstra canım cicimsiniz. Alın birazda Galp ❤️❤️
Bildiğiniz üzere yeni hikayeye başlayan herkes, bal aylarında pofuduk bir ayıcığa dönüşür.
Bende yeni hikayeye başladım. Kirli oyunlar yapmayacağım. Olabildiğince hızlı ve düzenli bölüm atmaya odaklanıp gerisini sizlere bırakıyorum. Duyduk duymadık kalmasın, duymayanlara duyanlar anlatsın, a dostlar yeni kitabım var hepinizi beklerim.
Benim hikayemi okuyun demiyorum, ama benim hikayemi okumayıp gidip popilere bakarsanız çok teessüflerimi sunarım. Watty e göre iyi ve farklı bir kitap olacağını düşünüyorum. Dil ve üslubumu zaten bu kitaptan çözdünüz. Sorumluluk bilinci yüksek, istikrarlı bir insan olduğumu da biliyorsunuz. Hiç övmem kendimi bilirsiniz.
Hikayenin adı KARA BATAK, konu anlatamayacağım kadar karışık, bir zeka oyunları bir alengirli işler sormayın. (Şaka, her yazar böyle der ya:)
Neysem işte, kitabıma bekleniyorsunuz... Yorumlara yanıt veremeyen biri değilim, hemen damlarım. Hayalet okuyanlara da karışmıyorum. Sakın deneme ye 60 bölüm çöken hayaletleri yeni kitabıma da beklerim 😂😂
Not- Kara Batak ilk kitabım değil. İKİ ATEŞ ARASINDA adında tamamlanmış bir kitabım daha var. Bitmiş kitap arayanlara duyurulur. Profilimden ulaşabilirsiniz.
...
Bahsettiğim 2. Kitabı yayımladım. Yaratıcılıktan parladığımdan onun da adı Sakın Deneme. Bundan daha harika bir isim aklıma gelmediğinden bundan sonra yazacağım tüm kitapların adı Sakın Deneme olacak 😂😂
Sakın Deneme - 2 yi profilimden bulabilirsiniz. Kapakları birbirine benziyor zaten.
Yazacak çok konu, çok dedikodu birikti. İlk bölüm öylesine konuştum. Ama ardından bomba gibi gelmeyi düşünüyorum. Kütüphanenize ekleyin, isteyenler tabi :)
Ben zaman buldukça bölüm yazacağım, sizde zaman buldukça okursanız sevinirim.
Görüşürüz 😊❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAKIN DENEME(Tamamlandı)
SachbücherNasıl popüler olunur? Okuyucu çekme ve keşfedilme yollarını anlatan wattpad kılavuz kitabıdır. Popüler olmak istiyorsanız, deneyin...