55. "Watty Ayarları"

669 72 68
                                    

Bir çeşit atarlı wattpad kılavuzu olduğum bu yolda, birazda kılavuz olma kısmına geri dönme zamanım geldi. Watty gerçeklerini anlatmaya da devam edeceğim ama aldığım soruları cevaplayan bölümler yazarsam daha faydalı olabileceğimi düşündüm. Bu bölüm daha çok yazar kısmına hitap ediyor, ama ileride kitap yazacak olan varsa sizinde önünüze açılacaktır: ÇALIŞMALARIM sayfası.

**Mobil sürümlerde hikaye yaz kısmında,

**internet sitesinden ise nickinizin üzerine tıkladığınızda bulabilirsiniz.

Fakat her ayar, mobil sürümlerden yapılmıyor. Bu yüzden site kısmını anlatayım, sonuçta telefondan da siteye gidebilirsiniz.

Çalışmalarım kısmı 2ye ayrılır.
- Yayımlandı
- Tüm hikayeler

Yayımlamadığınız kitabınız tüm hikayeler kısmında ve taslaklarda olduğundan onu bol bol işlemeniz ve baya bölüm biriktirdikten sonra yayımlamanızı öneririm. Bu sıralamaya hızlı bir giriş yapmanızı sağlayacaktır.

Bu bölümde kitabınızın yanında yazmaya devam et yazar. Eğer site görünümündeyseniz, istatistikler yazan bir buton daha vardır.

İstatistikler kısmını çok severim, çok şükür cahil akıllısı yazarlar gibi değilim. Bir süre önce popi bir yazar ablanız erotik kitapları, sen küçücük çocukların beyinlerini yıkıyor onlara cinsellik okutuyorsun yaşından başından utan şeklinde çok tepki çekince şöyle demişti.

Ayol ben nereden bilebilirdim bu sitede çok küçüklerin olduğunu. Bilmiyordum hepsi kuzucuklarımmış benim.

Yaa bir git işine....

Bu ablanızda evli kapalı biri ama habire höt zöt yapan erkeklerin, ezik kadınlarla erotik sahnelerini yazarak keşfedildi. Sonra diyor ki, nereden bilebilirdim küçüklerin okuduğunu?

He he watty de zaten 40 yaşında CEO lar, adaletin ışığı hukukçular, doktorlar ve bilmem ne kadar uzay elit tabaka kol geziyordu ve onlar okuyor. Haklısın nereden bilebilirdin yolunu kaybetmiş bir kaç küçük kuzucuğun senin aşırı hard hikayenin içine düşeceğini?

Valla biz, biz bize takılıyoruz işte. Bunu bana bilgisayar söylemese bile az çok tahmin ediyorum çoğunluğumuzun öğrenci milleti olduğunu. Ama İstatistikler kısmında hikayenizi okuyanların yaşlarını, memleketlerini ve cinsiyetlerini görebilirsiniz. Ayrıca hangi bölümün daha çok okunduğunu sevilip oylandığını tablo şeklinde sunar. Mesela yurt dışından okuyanlar var bizi görüyorum.

** Altı üstü profiline girip, çalışmalarım kısmından istatistiklere tıklayacaksın. Bir atla deve değil.

Anlamıyorum yani... Böyle aşırı bir ego kasmaca, küçük dağları ben yarattım havaları, büyük insan gibi davranmacalar falan? Sonra senin gibi üst üst üstttt bir mevki bir watty şahı bu kadar basit bir şeyi bilemesin.

Ya gerçekten bilmeyecek kadar saftı.

Ya da bilmezden geldi.

Ben wattynin piri olmuş o tip insanların bunu bilmeyeceğine inanmıyorum. İstatistiklere gitmeyi bilmese bile, watty topluluğunun yaş ortalamasını hepimiz biliyoruz.

İnsan kandırma, sen bunu bile bile yaptın. Ve yapmaya devam ediyorsun.

Watty de ablalarınızın seks yazarak popi olmasına hepimiz alıştık ta, bilmiyordum yahu beni doktorlar mühendisler okuyor sanıyordum diyeni de ilk kez gördüm.

...

Çalışmalarım sayfası

Çalışmalarım sayfasından seçtiğiniz ayarlar esas olarak hikaye ayrıntılar ve içindekiler tablosundan oluşur.

İçindekiler tablosu
- Bölüm yazma
- Bölüm sırasını değiştirme

Hikaye ayrıntıları
- Başlık
- Açıklama
- Kategori
- Etiketler
- Dil
- Telif hakkı
- Değerlendirme / Yetişkin içerik ayarı
- Hikaye durumu / Tamamlandı.

** Hikaye ayrıntıları hikayenizin ambalajını belirlerken, içindekiler kısmı üretim ve bölümlerin içeriğinin ayarlandığı yerdir.

Diyelim bölüm sıralamasını değiştirmek istiyorsunuz. Bunu androidte değil, site görünümünden yapabilirsiniz. Hala çalışmalarım kısmındayız ve buradan hikayenizin üzerine tıklıyorsunuz. Açılan sayfada içindekiler tablosunu göreceksiniz. Ekranın sol tarafında her bölüm başlığının yanında üst üste üç uzun çizgi bulunur. -

Ona tıkladığınızda bölüm butonu hareket edecek ve ör: 2. Bölümü yukarı sürüklediğinizde 1.bölün üzerine çıkacaktır.

Hikaye ayrıntıları kısmına geçersek, başlık ve açıklama kısmını hepimiz biliyoruz. Kategori kısmına tıkladığınızda tüm seçenekler karşımızda beliriyor.

Ama etiketler tamamen yazarın kendisine kalmış ve çok çok çok önemli. Keşfedilmek için doğru etiketleri seçmeniz şart. Popi hikayelere ve onların etiketlerine bakın. En çok aranan etiketler onların hikayelerine ait, ya da en çok aranan etiketleri seçip keşfedildiler muamma.

....

#yasakaşk #tutku #romantizm #badboy #badgirl #aşk

Çok şart olan etiketlerden bazıları. Şart dediğim okuyucunu çoğu bir kitabı okumada bunları seçiyor maalesef.

...

Eğer spiritüel kategorisinde bir kitap yazıyorsanız bu etiketler şart:

#dini #islami #müslim

...

#tutku etiketi yazmayıp keşfedilen bir romantik hikaye görmedim henüz. Birde yeni adet çıktı. Yetişkin içerik banı yemekten nasıl kurtuluruz?

Bilinen o ki, yetişkin içerik hikayeler sıralamada yer alamaz. Ama sıraya girmek ve okuyucu çekmek istiyorlar. Ayıplı bir hikaye yazıyorsanız bunlar şart:  #erotik #yetişkin #+18

Etiket yazmak ile hikaye ayrıntıları kısmından yetişkin ayarlarını seçmek çok farklı şeylerdir. İster hikaye başlığına, ister açıklamaya, ister etiketlere yaz. Bunlar sadece daha çok okuyucu çekmene sebep olur. Ve haksız yere sıralamada bulunman HAKSIZLIK.

...

** Potansiyel watty okuyucusu, bir hikaye okuduğunda okuduğu son hikayenin etiketlerine göre önünde tavsiye hikayeler belirir. Onun sayfasına düşüp reklam almak istiyorsanız, yapacağınız şey en okunan etiketleri özenle seçip yazmanızdır.

Son olarak hikayeniz tamamlandıysa, buradan tamamlandı deyin, çünkü insanlar tamamlanmış hikayeler arıyor. Bölüm beklemek istemeyen okuyucular hikayenizi bu şekilde bulacaktır.

Sorularınız varsa bekliyorum, görüşürüz :)

SAKIN DENEME(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin