52. "Eleştiri kitaplarının sorunu"

628 73 159
                                    

Öncelikle gene bir girizgah yapacağım. geçen bölüm WKH hakkında konuştum. Hatırlarsanız? Belki hatırlamayanlarınız olacaktır, bilemem. Çünkü bir satır yukarısını unutup, okumayıp ya da anlamayıp direk saldıranlar oluyor. Ya da okumadan gözlerinizi öylesine dolandırıp, sataşacak yer arayanlarınız mı var?

Ben diğer wattpad ablaları gibi bu tip şeyleri saygısızlık olarak görmüyorum. Bence bu bir  çeşit beyin hastalığı.

Ya huuu ben WKH yi neden sevmeyeyim? Bana deste deste, kürek kürek okuyucu göndermişler. 10k kitap, bir haftada 20k ya dayanmış, deli misiniz?

Ama konu ben değilim. Bu kitapta konu hiç bir zaman ben olmadım. 80 kusur bölüm boyunca. Ayrıca çok okundu diye basılacak bir kurgu değil bu. Bana bir hayrı faydası yok. Bir şey diyorsam, yazıyorsam sizi düşünüyorum.

Ben gene sizi  düşündüm hep. Ama aptallık yapıyorum işte böyle: 2k okuyucusu var, gelmiş bana popi savunuyor, vote kitabı savunuyor, wkh savunuyor. Eleştirdiğim ne varsa, tam zıttını söylüyor. Sanki ben keyfimden eleştiriyorum, keyfimden konuşuyorum. 80 bölümdür yırtındım, istedim ki 2k hikayen keşfedilsin ama bırak bir teşekkür etmeyi eyvahlah deyip geçmeyi bile bilmiyor.

Kafana uymadı mı? Eyvallahhhh de geç git. Her şeyi kafaya takıp, umursamayın. 80 bölüm hayalet okuyup, yırtık dondan çıkar gibi sınırı aşan şeyler söylemenizin maksadı Ne? Bir hayrın yok, zararın olmasın bari. Teşekkür zaten beklemiyoruz, herkes kendine yakışanı yapar. Ama pisleşmek neden?

Geçen bölüm WKF beni gruba almadı dedim. Ve HESABIM FAKE İDİ. O yüzden olabilir diye ekledim. Hiç bir günahım yok demedim.

Normali insanların birbiriyle hikaye paylaşması dedim. Paylaşır, beğeniye sunar, isteyen okur.

Ama bencillik HAKİM. Yani baskın, çoğunluk olarak sergilenen tutumda herkes kendi hikayesini okutma peşinde.

Ama arada istisnalar var diyerek kendimi örnek vermedim mi?

Gelen okuyucu artışından bahsetmedim mi?

İşe yaramaz mı dedim şimdi?

Ya da gidin başkasının hikayelerinde reklam yapın yorumları doldurun mu dedim?

Wattpad te, facebookta diğer sosyal paylaşım sitelerinde hikayelere reklam yapma, kendini tanıtma imkanı sunan yerler var. Reklam dediğin burada yapılır.

Ama  ayyy çok güzel gidin vote sitelerine, gidin wkh ye diyemem.

Diyecek olan varsa, bu şekilde herkesin keşfedildiğini ispatlasın ve kendine ayrı bir kitap yazıp paylaşsın.

SAKIN DENEME, Wattpad te keşfedilme yollarını anlatan ve okuyucu arttırma önerileri veren bir kitaptır.  İsteyen istediği yerde hikayesini tanıtabilir. Oradan okuyucu gelmesi, fark edilmenizi bende isterim. Ama reklam yapın diye öneri vermem, yapana da karışmam. Yapmayın da demedim. Ayyy neden önermedin diye kızmayada hakkınız yok bence.

Kitap sonuna yaklaştı zaten,  baya çok bölüm oldu. Bir kaç konu daha var bahsetmek istediğim. Onlar hakkında da konuşup, kitabı bitireceğim ve sadece soruları cevaplamak için kitaba döneceğim bundan sonra.

Büyük harf içeren ve tartışma çıkaran yorumları siliyorum. Eğer silinmediyseniz, sözlerimi lütfen  lütfen alınıp kırılmayın :( Kurunun yanında yaş yanmasın, kimseyi üzmek  istemem.

Buraya kadar okuyup, zaman ayırdıysanız zaten karşılık beklemeden ömrünüzden bir parça vermişsiniz demektir. Bende bir parça yarar verip eğlendirdiysem her şey mutlu güzel. Huzur ve güven ortamı hakimdir.

SAKIN DENEME(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin